Blog

Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.

18.12.2023 Dlaczego Twój marketing nie działa?

Prowadzenie marketingu swojej firmy wcale nie jest łatwym zadaniem, o czym z pewnością będziesz mógł się przekonać wielokrotnie – a może nawet już to zrobiłeś? Frustracja i poczucie bezradności mogą osiągnąć wyżyny w kryzysowych sytuacjach, ale chcemy Ci powiedzieć jedno… ...

12.12.2023 Skalowanie i responsywność, czyli jak dobrze prezentować stronę internetową

Co przyciąga użytkowników i potencjalnych klientów w sieci? Wyobraź sobie, że odwiedzasz sklep internetowy popularnej marki. Na co zwrócisz uwagę? Jesteśmy przekonani, że nie tylko na treści, ale także wygląd i funkcjonalność strony internetowej. Ile razy strona w Twojej przeglądarce… ...

05.12.2023 Link building – o czym milczą przeciętni, a mówią prawdziwi fachowcy SEO

Link building to procedura z zakresu pozycjonowania witryny, koncentrująca się na zdobywaniu linków z zewnętrznych domen. Jest to kluczowy element wpływający na pozycje witryny w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Jednak link building to nie tylko kwestia pozyskiwania linków. To strategia,… ...

20.11.2023 E-commerce a święta i Black Friday. Jak się do nich przygotować?

W ostatni piątek listopada zaobserwujemy istne przedświąteczne szaleństwo zakupowe. Będziemy zwracać uwagę na atrakcyjne promocje, rozważać zakupy, a nawet często je finalizować – ale jako klienci. Nie od dzisiaj wiadomo, że Black Friday, Black Week czy Black Month przynoszą sklepom… ...

05.11.2023 E-commerce. Czyli jak sprzedawać w Internecie?

E-commerce zmienił postrzeganie robienia zakupów już ponad dekadę temu. Bez handlu elektronicznego dzisiejszy internet nie istnieje. To ogromna szansa na sprzedaż produktów i usług nie tylko polskim rynku, ale również na całym świecie. Pewnie myślisz, że to zbyt piękne, aby… ...

29.09.2023 Strategia marketingowa – to musisz wiedzieć!

Strategia marketingowa jest kluczowym narzędziem dla każdej firmy, niezależnie od jej rozmiarów i tego, w jakiej branży ona działa. Jest to plan, który pomaga w promocji produktów lub usług oraz budowaniu marki. Przyjrzyjmy się temu, co musisz wiedzieć o strategii… ...

17.09.2023 Czy atrakcyjne treści zwiększają konwersję?

W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, konkurencja o uwagę użytkowników jest ogromna. Każdy właściciel strony internetowej dąży do tego, aby przyciągnąć jak najwięcej odwiedzających i przekształcić ich w lojalnych klientów. Jednak czy atrakcyjne treści naprawdę mają wpływ na konwersję? Nie będziemy… ...

06.09.2023 Co z tym newsletterem?

Kiedy informacje są na wyciągnięcie ręki, a wiadomości bombardują nas z każdej strony, to w naszych głowach pojawia się pytanie: co z tym newsletterem? Czy to nadal forma komunikacji, którą ludzie chętnie czytają? I czy tego chcą? Sprawdźmy, czy pisanie… ...

14.08.2023 Optymalizacja SEO i UX – na czym polega?

Było już o prowadzeniu profili w social mediach, o popularności WordPressa oraz o tym, jak budować świadomość marki. Teraz czas na to, aby zanurzyć się w świat dwóch skrótów, bez których dzisiejszy Internet prawie w ogóle nie istnieje – SEO… ...

24.07.2023 Najczęściej popełniane błędy w social mediach

Platformy społecznościowe oferują przedsiębiorcom szansę na dotarcie do szerokiej publiczności, budowanie marki oraz nawiązywanie relacji z klientami. Jednak wiele osób – a zwłaszcza tych prowadzących konta firmowe – popełnia błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na ich obecność w mediach społecznościowych.… ...

24.01.2023 Co to jest storytelling i jak się za to zabrać?

Storytelling to Twoja wykreowana opowieść o Tobie i Twojej marce. Historia, którą pokazujesz, ma „sprzedawać” wartości (przesłanie), którymi się kierujesz. Bo to właśnie Twoja marka jest wyjątkowa i wyróżniająca się na tle konkurencji. Jeśli powiemy Ci, że budowanie relacji z… ...

16.01.2023 Tworzysz sklep internetowy? Sprawdź, jakich błędów należy unikać.

Proces budowania sklepu internetowego jest czasochłonny i wymagający. Wszystkie etapy budowania sklepu są ważne i wymagają one wielokrotnego sprawdzania. Zwróć szczególną uwagę na wskazane poniżej elementy, aby zmaksymalizować użyteczność i wygodę korzystania z Twojego sklepu przez użytkowników, co przełoży się… ...

04.12.2022 Quality Score w Google Ads

Quality Score w Google Ads Skuteczne kampanie Google Ads pozwalają w krótkim czasie istotnie zwiększyć sprzedaż. Jednak aby tak się stało, konieczne jest zatroszczenie się o najwyższą jakość reklamy, którą można ocenić między innymi poprzez sprawdzenie Quality Score w Google… ...

04.12.2022 Logo czy logotyp? Co jest tak naprawdę ważne przy projektowaniu logo?

Logo czy logotyp? Co jest tak naprawdę ważne przy projektowaniu logo? Logo i logotyp – brzmią podobnie, jednak znaczą zupełnie coś innego. Wielu myli te pojęcia, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. To nie są synonimy. Tworzysz lub chcesz… ...

04.12.2022 Dlaczego warto promować swoje social media?

Dlaczego warto promować swoje social media? Social media to największe narzędzie reklamowe we współczesnym świecie. To dostęp do kilku miliardów użytkowników oraz dodatkowe możliwości w postaci skutecznego Menedżera Reklam, np. Facebook Ads Szczecin. Daje to możliwość nawiązania i utrzymania trwałej… ...

04.12.2022 Jak zacząć promować swój biznes w sieci?

Jak zacząć promować swój biznes w sieci? Promowanie biznesu wymaga prowadzenia działań wielotorowych. Niemniej nikt dziś nie zaprzeczy, że podstawą jest marketing internetowy. Promowanie biznesu w Szczecinie to konieczność przemyślanej aktywności w sieci. Jednak od czego zacząć? Jakie rozwiązania zapewnią… ...

04.12.2022 Mówią o nas, czyli jak robić marketing szeptany

Mówią o nas, czyli jak robić marketing szeptany Marketing szeptany to prawdopodobnie najstarsza forma promocji na świecie. Komunikat przekazywany z ust jednego klienta do ust drugiego jest zdecydowanie najbardziej skuteczny. Te działania marketingowe można wykonywać online, jak i offline. Czym… ...

04.12.2022 Social media. Jak pisać posty, żeby inni je czytali?

Social media. Jak pisać posty, żeby inni je czytali? Media społecznościowe mogą być wizytówką firmy i jednocześnie świetnym reklamowym polem do popisu. Służą do komunikacji z klientami i dają możliwość bliskiej z nimi interakcji. Dobrze napisane posty przyciągają uwagę i… ...

04.12.2022 Zalety bloga w sklepie internetowym, czyli optymalizacja SEO

Zalety bloga w sklepie internetowym, czyli optymalizacja SEO Sklep internetowy to współcześnie dla przedsiębiorców idealny pomysł na rentowny biznes. Jednak, by pieniądze wpływały na konto potrzeba klientów. Jak ich zdobyć w internecie? Jest wiele na to sposobów, a cennym narzędziem… ...

04.12.2022 Reklama dynamiczna na Facebooku – warto czy nie warto?

Reklama dynamiczna na Facebooku – warto czy nie warto? Chcesz być widocznym i zwiększyć swoją sprzedaż? Zacznij od reklamy dynamicznej na Facebooku! Dzięki jej zaawansowanym algorytmom trafisz bezpośrednio do osób zainteresowanych Twoim produktem i usługami. Jak działa taka personalizacja reklam?… ...

01.12.2022 Audyt SEO – jak zoptymalizować stronę?

Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na swojej stronie? A może podnieść jej pozycję w wyszukiwarce Google? Jest na to sposób! Audyt SEO – dzięki niemu poznasz wszystkie słabości swojej witryny. Optymalizacja SEO to czynności analityczne, które pozwolą Ci być widocznym w… ...

11.05.2022 Czy kampania Facebook się opłaca?

Dawniej promocja swoich usług lub produktów wymagała sporej dawki kreatywności. Sprzedawcy posiłkowali się zwracającymi uwagę reklamami w gazetach, radiu, czy też telewizji — a dużą skutecznością nadal cieszyła się sprzedaż bezpośrednia. Współczesność otworzyła przed nami wiele innych możliwości, jeśli chodzi… ...

22.04.2022 Jak odzyskać utracone konto lub fanpage na Facebooku?

Dzień jak co dzień, przy porannej kawie wchodzisz na swojego Facebooka, aż tu nagle… nie masz dostępu do swojego konta! Okazuje się, że utraciłeś dostęp do prywatnego konta lub firmowego fanpage — z różnych przyczyn. W jaki sposób możesz je… ...

08.11.2021 Jak dodać Facebook Messenger na stronę www?

Znaczna większość użytkowników korzysta przede wszystkim z Facebooka, a co za tym idzie komunikatora Messenger. Z tego względu czat połączony ze stroną internetową jest dla odbiorcy ogromnym ułatwieniem w komunikacji! Wystarczy kilka prostych kroków, aby cieszyć się nowym widgetem na… ...

01.11.2021 Media strumieniowe do promocji swojego biznesu

W obecnych czasach mamy do dyspozycji wiele różnych platform z mediami społecznościowymi, które mogą przynieść biznesowi ogromny sukces. Warto orientować się, które formaty i platformy są najlepsze do promocji swojego biznesu — a także wiedzieć jak na nich pracować. Czym… ...

02.03.2021 Nowoczesne trendy w marketingu online – jak sprzedawać w Internecie w 2021 roku?

Ostatni rok pomimo niezbyt optymistycznej aury i pandemicznego klimatu okazał się bardzo korzystny dla biznesów internetowych oraz marketingu sklepów online. Nadchodzący 2021 rok zapowiada jeszcze większy obrót produktów lub usług, nawet wśród osób starszych. Największa uwaga z pewnością będzie nakierowana… ...

05.02.2021 Współpraca celebrytami, czyli czy warto inwestować w Influence marketing.

Jednym ze skutecznych sposobów promowania marki i zdobywania zaufania odbiorców w social mediach jest współpraca z influencerami. Nic tak nie buduje więzi z odbiorcami, jak znana i lubiana twarz, dodatkowo budząca uznanie. Nie dziwi więc fakt, że wiele marek, jak… ...

20.01.2021 Agencja reklamowa czy samodzielne działania, co wybrać?

Online marketing to wciąż najpopularniejsza forma budowania marki w sieci. Jeszcze większego znaczenia w branży nabrały kluczowe narzędzia reklamowe, takie jak Facebook Ads czy Google Ads, bez których nie może obejść się skuteczny e-marketing. Czas pandemii i powracających lockdownów przyspieszyły… ...

01.03.2020 Influencer marketing, czyli jaki wpływ ma wpływ

Nie od dziś wiadomo, że świadome wywieranie wpływu jest jednym z podstawowych narzędzi, które służą do tego, aby przekonać kogoś do podjęcia konkretnej decyzji. Potencjał efektywnego wykorzystania tej metody dostrzeżono w wielu sferach życia, także w marketingu. W dzisiejszym artykule… ...

30.07.2019 Efektywne wykorzystanie Instagrama w promocji Twojej firmy

Kampania reklamowa Instagram Jeśli Twoja branża wiąże się w jakikolwiek sposób z wizualną estetyką lub masz co pokazać – rozważ dodanie Instagrama do Twojego zestawu kanałów social media! Jest to portal, który wykorzystuje obraz jako główne narzędzie przekazu. Podstawowy warunek… ...

15.11.2021 Jak aktywować klucz API do Google Maps?

Lokalizacja umieszczona na stronie internetowej może być niezwykle pomocna dla klientów, którzy chcą dotrzeć do Twojej siedziby lub zależy im na osobistej wizycie. Aby dodać do witryny lokalizację z Google Maps, należy wcześniej przejść przez kilka prostych — ale bardzo… ...

08.11.2021 Jak dodać Facebook Messenger na stronę www?

Znaczna większość użytkowników korzysta przede wszystkim z Facebooka, a co za tym idzie komunikatora Messenger. Z tego względu czat połączony ze stroną internetową jest dla odbiorcy ogromnym ułatwieniem w komunikacji! Wystarczy kilka prostych kroków, aby cieszyć się nowym widgetem na… ...

04.10.2021 Blog na stronie WWW – co daje i na co pozwala?

Blog firmowy na stronie jest jednym z najlepszych sposobów na skuteczny i atrakcyjny dla odbiorców content marketing. Pozwala nie tylko bliżej poznać produkty lub usługi danej firmy, ale także dostarcza wiele niezbędnej branżowej wiedzy! Bliższy kontakt z klientem dla nawiązania… ...

16.03.2021 Jak zacząć sprzedaż online, czyli przeniesienie biznesu do sieci

Masz już swoją stacjonarną firmę? A może rozpoczynasz nowy biznes całkowicie od nowa? Bez względu na to, który powód Tobą kieruje, pamiętaj, że sklep internetowy to aktualnie jedna z najlepszych inwestycji w swoją działalność. Dzięki niej nie tylko dotrzesz do… ...

28.01.2021 Nowoczesne SEO ? jak sprawić by Twoja strona znalazła się w top wyszukiwań

Planujesz swoją stronę internetową lub już ją masz, ale zależy Ci na zwiększeniu jej popularności? Zapewne doskonale wiesz, jak wymagającą sztuką jest skuteczne pozycjonowanie — właśnie dlatego dajemy kilka wskazówek, które są niezbędne do maksymalizacji ruchu na stronie. Strategia skutecznych… ...

30.12.2019 Ile kosztuje stworzenie strony internetowej?

Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach jedną z podstawowych wizytówek firmy jest jej strona internetowa. Jakie koszty wiążą się jednak z jej przygotowaniem i na co warto zwrócić uwagę? Postanowiliśmy to sprawdzić. Andrzej Sapkowski napisał w jednym ze swoich… ...

23.07.2018 Obowiązkowy SSL – czyli jak najnowsza wersja Google Chrome zmieni Internet

W dzisiejszych czasach Internet stał się miejscem, które gromadzi ogrom naszych danych. Zaczynając od podstawowych informacji na temat naszego imienia, nazwiska czy numeru telefonu, w formularzach dobrowolnie dzielimy się także adresem zamieszkania, danymi kart płatniczych oraz loginami i hasłami, pozwalającymi… ...

Chcesz zrealizować projekt?
Dołącz do grona zadowolonych klientów

Współpracuj z nami
Zaufali nam
Zaufało nam już ponad 400 firm z Polski i świata.
our clients hp our clients hp mob