#Skuteczny Marketing
dla twojej firmy

Co sprawia, że kampania marketingowa jest naprawdę skuteczna? Jej #efekty.
Sam proces planowania kampanii często przebiega podobnie, ale to właśnie indywidualne podejście, przemyślana strategia i sumienne działanie przekuwa konkretny plan w #sukces naszego klienta. To właśnie po takich kampaniach jako zespół zgodnie stwierdzamy „ale to było dobre!”

Grzegorz Kozak, Tomasz Rejman

CEO Virtual People

marketing 01 mob

Zaufało nam już ponad 400 klientów z 18 krajów

marketing 02 logos
Dołącz do naszych klientów

Dzięki naszym działaniom:

Zwiększysz sprzedaż
+183%

średniego przyrostu sprzedaży naszych klientów

Zdobędziesz nowych klientów
+232%

średni wzrost pozyskanych leadów naszych klientów

Zbudujesz silną markę
+435%

wzrostu rozpoznawalności i odwiedzin
w witrynie naszych klientów

Jak prowadzić #skuteczny marketing w Twojej firmie?

Mówiąc najprościej, jest to szereg kompatybilnych działań, mających na celu osiągnięcie zamierzonego efektu marketingowego. W drodze do jego realizacji wykorzystuje się różnego rodzaju narzędzia – jak choćby pozycjonowanie czy Google Ads. Najczęściej wybierane metody to z kolei oczywiście te, które przynoszą wymierne rezultaty najszybciej. Taki zwrot inwestycji jest bowiem co do zasady bezproblemowo mierzalny i sprawia, że błyskawicznie można zauważyć efekty wdrożonych posunięć. Trzeba jednak pamiętać, że reguła ta ma naturalnie wyjątki, a niektóre ruchy marketingowe – zwłaszcza te wizerunkowe – przyniosą oczekiwane rezultaty dopiero po jakimś czasie.

marketing 03 mob

#sukces to przemyślana strategia marketingowa

Działania, zorientowane na natychmiastowy zwrot nie są jednak jedynym czynnikiem, jaki skłania do opracowania konkretnej strategii reklamowej. Druga strona medalu obejmuje bowiem podmioty, którym zależy przede wszystkim na rezultatach długofalowych. Przykładem mogą być chociażby działania, mające na celu ocieplenie wizerunku marki i dbanie o szeroko pojęte public relations. Wtedy efekty przynosi między innym umiejętne wykorzystanie nowych technologii, choćby kanałów w mediach społecznościowych. Aktywnie, spójnie i efektywnie prowadzone profile na takich platformach jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy YouTube mogą przynieść konkretne wyniki, które solidnie zaprocentują w przyszłości.

marketing 04 phone

Potrzebujesz pomocy w doborze strategii marketingowej?

Skontaktuj się z nami!

Chcesz wiedzieć co sprawia, że nasze działania są #skuteczne?

Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło nam dokładnie zrozumieć mechanizmy, jakie funkcjonują na rynku marketingowym. Dogłębne badanie ich zależności oraz rzetelne analizy poszczególnych kampanii sprawiły, że możemy teraz dzielić się z naszymi Klientami skondensowaną wiedzą i proponować im wdrażanie skutecznych rozwiązań. W naszych opracowaniach rozgraniczamy cztery podstawowe filary, które pozwalają zbudować w przedsiębiorstwach silny, nowoczesny oraz efektywnie działający marketing. Należą do nich:

Zobacz pełną ofertę

Zadaniem, jakie stawiamy sobie w Virtual People jest stworzenie dedykowanych strategii reklamowych w całości dopasowanych do Klienta, jego potrzeb, charakterystyki branży oraz budżetu, jakim dysponuje. Nasz zespół pracuje w oparciu o cztery wymienione wyżej filary, definiuje poszczególne elementy składowe działań marketingowych, w całości zajmuje się procesem wykonawczym i postępuje w taki sposób, aby zrealizować cele, które wyznaczy wspólnie z Klientem.

Profesjonalni w każdym calu monitora 😉 To ten zespół sprawia że Twój marketing nabiera rozpędu

Dlaczego Virtual to #najlepsza
Agencja Marketingowa w Szczecinie?

marketing 06 mob

Liczby mówią same za siebie!
icon06 marketing07

lat doświadczenia
icon02 marketing07

zrealizowanych kampanii
icon03 marketing07

MLN PLN budżetu naszych klientów rocznie
icon04 marketing07

doświadczonych specjalistów
icon05 marketing07

obsługiwane kanały reklamowe

#nowoczesny marketing

arrow top left

Wizerunek 2.0

Sprawdź jak realnie dbamy o Twój #Virtualny brand

Zakres działań marketingowych, zależnie od efektu, który chcemy osiągnąć, można umownie podzielić na ruchy wizerunkowe oraz sprzedażowe. I choć niektóre narzędzia oddziałują jednocześnie na oba cele, to podstawowym założeniem tych pierwszych jest świadome wpływanie na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani. Wykorzystuje się do tego takie narzędzia jak choćby wspomniane prowadzenie kanałów w social mediach, kontent blogowy czy kontent video, które są odpowiedzialne za przekazywanie konkretnych i wartościowych treści. Wyróżnić należy także marketing szeptany oraz influencer marketing, które bazują przede wszystkim na sile rekomendacji i dbaniu o kreowanie pozytywnego wizerunku.

Chcę wypromować swój brand!

arrow bottom left

arrow top right

Sprzedaż

Jak podnosimy efektywność Twoich działań abyś mógł zarabiać więcej?

Jeśli natomiast chodzi o drugą metodę, czyli działania sprzedażowe, to w tym gronie możemy wymienić takie narzędzia jak pozycjonowanie czy płatne kampanie w social mediach oraz Google Ads. Te ruchy mają konkretny cel i powinny być weryfikowalne liczbowo. Podstawową funkcją tej grupy działań jest bowiem nastawienie na bezpośredni zysk i właśnie ten aspekt stanowi wykładnik późniejszego badania ich efektywności. Ruchy wizerunkowe oraz sprzedażowe bywają często prowadzone całkowicie niezależnie i każde z nich może być wykorzystywane oraz stosowane jednotorowo. Warto jednak zapamiętać, że ich umiejętne połączenie sprawia, że otrzymujemy niezwykle skuteczne narzędzie promocyjne. Fuzja tych dwóch składowych tworzy coś, co nazywamy efektem synergii.

Chcę sprzedawać więcej

arrow bottom right

Chce wszystkiego! I panowania nad światem!

Na panowaniu nad światem się nie znamy, ale o marketingu wiemy wszystko! ;D

Jak budować #skuteczny marketing 360?

Poznaj Efekt synergii

marketing 09 icon

Połącz wiele kanałów reklamowych w Twojej firmie!

Konsulting Marketingowy dla Twojej firmy

Sama synergia to nic innego jak współdziałanie poszczególnych elementów, których efekt składowy jest większy niż ich suma jednostkowa. W praktyce oznacza to, że połączenie i współpraca konkretnych czynników przynosi w konsekwencji wymierne i pozytywne skutki. Umiejętne gospodarowanie posiadanymi narzędziami marketingowymi pozwala stworzyć system, w którym wszystkie elementy składowe są ze sobą kompatybilne i dochodzi między nimi do harmonijnego zazębienia.

Poznaj marketing 360

marketing 09 mob

Oczekujesz #efektów?

marketing10

Wyobraźmy sobie następujący ciąg przyczynowo-skutkowy: Klient pojawia się na naszej stronie internetowej dzięki wysokiemu pozycjonowaniu, o które zadbaliśmy. Widzi ciekawie prowadzoną witrynę, która zachęca go, aby zajrzeć głębiej i zapoznać się ze szczegółami oferty. Dobrze przemyślana struktura, design oraz prosta i intuicyjna nawigacja sprawiają, że z łatwością odnajduje wszystkie poszukiwane informacje. Klient dostrzega, że firma – oprócz standardowej i umiejętnie wyeksponowanej oferty – ma na swojej stronie wartościowe merytorycznie publikacje blogowe i ciekawe zdjęcia siedziby oraz zespołu.

Pierwsza ze wspomnianych rzeczy wzbudza uznanie, druga buduje wiarygodność. Klient od razu zyskuje poczucie, że firmę tworzą sensowni i poważni ludzie, którzy znają się na wykonywanej przez siebie pracy. Zainteresowany decyduje się weryfikować dalej i przechodzi do analizy profilów społecznościowych. Tam widzi regularność w tworzeniu materiałów, wartościowy content, efekty zrealizowanych działań i zadowolenie usatysfakcjonowanych klientów. Ta osoba, coraz bardziej zainteresowana potencjalną współpracą, decyduje się jeszcze na wyszukiwanie informacji w sieci i weryfikację internetowych opinii.

Research wypada pomyślnie, firma jest chwalona, a zdecydowana większość klientów poleca jej usługi. Efekt? Zadowolony z dobrego pierwszego wrażenia klient decyduje się wysłać zapytanie i z niecierpliwością czeka na odpowiedź. Podczas tego oczekiwania, surfując po sieci, trafia także na banery promujące firmę oraz jej klip reklamowy w serwisie YouTube. Zaufanie nadal rośnie i ta osoba już wie, że ma do czynienia z profesjonalistami, którym można zaufać. To uczucie może mieć z kolei decydujący wpływ na ostateczną decyzję w kwestii podjęcia ewentualnej współpracy.

Chcę rozwinąć swój biznes

 

Skuteczne Google Adsy

Poznaj efekty naszej pracy

marketing 12 mob

Potrzebujesz konsultacji ze specjalistą?

Konsulting Marketingowy dla Twojej firmy

Nie od dziś wiadomo, że jeśli nie ma się w jakiejś kwestii pewności, to warto zasięgnąć porady u odpowiednich osób. Jeśli zastanawiasz się, którą ścieżkę wybrać, jakimi możliwościami dysponujesz czy jak wysoki budżet powinieneś przeznaczyć na działania marketingowe, zgłoś się do nas. Serdecznie zapraszamy na wstępne konsultacje marketingowe, podczas których swobodnie porozmawiamy na temat aktualnej sytuacji Twojej firmy, planów oraz oczekiwań względem przyszłości. Podzielimy się naszymi spostrzeżeniami, a także wskażemy możliwości i zasugerujemy wdrożenie konkretnych działań.

Przy analizie Twoich potrzeb porozmawiamy zarówno o zakresie promowanej oferty, obszarze działalności marketingowej, szczegółowej analizie konkurencji, jak i dokładnie sprecyzujemy target, który Cię interesuje. Krótko mówiąc, ustalimy z Tobą, co i komu chcemy reklamować, gdzie planujemy to robić i z kim będziemy musieli konkurować. Gdy wspólnie omówimy te wszystkie kwestie, będziemy mogli zająć się opracowaniem konkretnego planu.

Formularz kontaktowy
contact form mob

Virtual People to zespół ludzi nie tylko z wiedzą, ale też z pasją i wizją.

    Zapraszamy do współpracy

    Chętnie podzielimy się nimi wszystkimi



    Chcesz zacząć od innych usług?

    Web
    Zaufali nam
    Zaufało nam już ponad 400 firm z Polski i świata.
    our clients hp our clients hp mob