Oferta

Kreowanie e-wizerunku + employer branding

Rozpoczęcie wspólnych działań - employer branding.

Przed startem obsługi spółki Telemond Holding przeprowadzona została rozszerzona analiza dotychczasowych działań oraz stan obecnego wizerunku firmy. Wspólnie z klientem zostały wybrane priorytetowe cele dla przyszłej kampanii marketingowej oraz przyjęte zostały różne sposoby jej realizacji.

 

 

Jedną z dróg prowadzących do urzeczywistnienia głównego celu klienta było założenie oraz aktywne prowadzenie profilu marki na platformie Facebook oraz umiejętne zarządzanie płatną kampanią reklamową zorientowaną na rekrutacje pracowników do poszczególnych spółek oraz kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Dzięki wzorowej współpracy pomiędzy klientem, a Virtual People w przeciągu trzech miesięcy profil zyskał kilkuset zaangażowanych fanów oraz nastąpił wzrost przesyłanych zgłoszeń od potencjalnych kandydatów.

Działania tego typu, nazywane właśnie employer branding, pozwalają skutecznie realizować cele holdingu Telemond.

Wartość dodana

W ramach obsługi oferowanej przez Virtual People nieustannie tworzone są kolejne pomysły rozwojowe mogące zwiększyć skuteczność rekrutacji oraz poprawić wizerunek firmy, wybiegające poza granice Facebook'a.

Jednym z przykładów takich działań jest stworzony prosty brand hero marki 'Spawacz Czesiek', który ma za zadanie udzielać porad mniej doświadczonym pracownikom, a ponadto ciągle przeprowadzane są kolejne analizy oraz testy narzędzi mogących usprawnić proces pozyskiwania nowych kandydatów.

 

 

Dodatkowo wykorzystując wewnętrzną bazę mailingową firmy mogliśmy posłużyć się aplikacją Freshmail, aby w początkowym stadium rozwoju profilu Facebookow'ego poinformować pracowników o nowym, oficjalnym profilu holdingu, który zrzesza wszystkich pracowników bez względu na spółkę, w której pracują. W dalszym ciągu stopniowo realizowane są kolejne cykliczne mailingi informujący pracowników o najważniejszych wydarzeniach w firmie.

AdWords

Oprócz działań prowadzonych na Facebooku, równolegle prowadzona jest też odpowiednia kampania Adwords z wykorzystaniem sieci wyszukań, sieci reklamowej, reklam typu display, remarketingu i GSP.

 

Niektóre spośród naszych kreacji wybiegają poza ramy wirtualnych banerów reklamowych w Internecie i wkraczają do codzienności naszych klientów.

Nie inaczej stało się z projektem, który został przygotowany w ramach akcji promującej szkolenia skierowane dla kobiet. "Kobiety do spawarek" to projekt, który ostatecznie zawisł w biurze holdingu Telemond.