TELEMOND HOLDING

Zakres prac

  • Analiza dotychczasowych działań
  • Analiza obecnego wizerunku firmy
  • Utworzenie oraz aktywne prowadzenie profilu marki na platformie Facebook
  • Prowadzenie kampanii Adwords

Działania tego typu, nazywane właśnie employer branding, pozwalają skutecznie realizować cele holdingu Telemond.

Koordynator projektu
Dariusz Romaniec
Dariusz Romaniec

Założenia projektu

Wspólnie z klientem zostały wybrane priorytetowe cele dla przyszłej kampanii marketingowej oraz przyjęte zostały różne sposoby jej realizacji.

Założenia projektu
Analiza dotychczasowych działań
Założenia projektu
Analiza obecnego wizerunku firmy
Założenia projektu
Utworzenie oraz aktywne prowadzenie profilu marki na platformie Facebook
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Adwords

Rezultat

.

Lata współpracy Employer Branding

6

Wzrost zainteresowania ogłoszeniami

69%

Ilość odsłon strony z ofertami pracy

47 000

Wzrost pozyskiwanych aplikacji

100%

Efekty jakie uzyskały nasze sociale są niesamowite! Szczerze polecamy Virtual People!

Telemond Holding