Blog
Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.
Jak zacząć promować swój biznes w sieci? Promowanie biznesu wymaga prowadzenia działań wielotorowych. Niemniej nikt dziś nie zaprzeczy, że podstawą jest marketing internetowy. Promowanie biznesu w Szczecinie to konieczność przemyślanej aktywności w sieci. Jednak od czego zacząć? Jakie rozwiązania zapewnią… ...
Mówią o nas, czyli jak robić marketing szeptany Marketing szeptany to prawdopodobnie najstarsza forma promocji na świecie. Komunikat przekazywany z ust jednego klienta do ust drugiego jest zdecydowanie najbardziej skuteczny. Te działania marketingowe można wykonywać online, jak i offline. Czym… ...
Social media. Jak pisać posty, żeby inni je czytali? Media społecznościowe mogą być wizytówką firmy i jednocześnie świetnym reklamowym polem do popisu. Służą do komunikacji z klientami i dają możliwość bliskiej z nimi interakcji. Dobrze napisane posty przyciągają uwagę i… ...
Zalety bloga w sklepie internetowym, czyli optymalizacja SEO Sklep internetowy to współcześnie dla przedsiębiorców idealny pomysł na rentowny biznes. Jednak, by pieniądze wpływały na konto potrzeba klientów. Jak ich zdobyć w internecie? Jest wiele na to sposobów, a cennym narzędziem… ...
Reklama dynamiczna na Facebooku – warto czy nie warto? Chcesz być widocznym i zwiększyć swoją sprzedaż? Zacznij od reklamy dynamicznej na Facebooku! Dzięki jej zaawansowanym algorytmom trafisz bezpośrednio do osób zainteresowanych Twoim produktem i usługami. Jak działa taka personalizacja reklam?… ...
UX i UI na stronie internetowej UX i UI – to aktualnie chyba najczęściej używane skróty w wirtualnym świecie. Projektowanie stron internetowych bez nich nie istnieje! Często z sobą mylone, całkowicie się od siebie różnią. Czy wiesz co co one… ...
Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach? Wiesz, że pomimo niewielkiej wielkości wizytówki są bardzo ważnym elementem w biznesie? Aby osiągnąć skuteczny efekt, należy jednak pamiętać o kilku istotnych kwestiach na etapie projektowania, jak i wydruku. To właśnie dzięki temu… ...
Outsourcing – wynajem marketingowca dla Twojej firmy Chcesz odciążyć swoją głowę i zająć się innymi obszarami biznesu? Outsourcing to doskonałe rozwiązanie, które ściągnie z Twoich barków sporą część pracy, zredukuje koszty i ulepszy dotychczasową strategię marketingową. Zainwestuj w swój komfort… ...
Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na swojej stronie? A może podnieść jej pozycję w wyszukiwarce Google? Jest na to sposób! Audyt SEO – dzięki niemu poznasz wszystkie słabości swojej witryny. Optymalizacja SEO to czynności analityczne, które pozwolą Ci być widocznym w… ...
Dawniej promocja swoich usług lub produktów wymagała sporej dawki kreatywności. Sprzedawcy posiłkowali się zwracającymi uwagę reklamami w gazetach, radiu, czy też telewizji — a dużą skutecznością nadal cieszyła się sprzedaż bezpośrednia. Współczesność otworzyła przed nami wiele innych możliwości, jeśli chodzi… ...
Wraz z pojawianiem się nowych form reklamowych, rosną też możliwości stosowania na rynku nieetycznych praktyk. Co robić, jeśli zauważymy, że konkurencja targetuje swoje reklamy przy użyciu nazwy naszej firmy? Jak właściwie zareagować i czy każda tego typu sprawa musi mieć… ...
Fama crescit eundo to sentencja, którą wypowiedział kiedyś Wergiliusz, słynny rzymski poeta. W wolnym tłumaczeniu oznacza to, że plotka/wieść rośnie wtedy, gdy się rozchodzi. Te słowa były aktualne w I wieku przed naszą erą, są aktualne i dziś. Nic więc… ...
Podczas zakupów zapewne często dostrzegasz przeróżne nośniki reklamowe – często są to stojaki na ulotki, “potykacze”, czy nawet wlepki. Fachowe określenie takich nośników reklamowych określa się jako materiały wspierające sprzedaż, choć częściej nazwę tę zastępuje się angielskim point-of-sale materials. To… ...
W dobie internetu i czasach gdzie wizerunek firmy ma ogromne znaczenie. Dobrze przygotowana kampania marketingowa daje nam możliwość wybicia się na tle konkurencji. Firmy, które chcą zaoszczędzić na działaniach promocyjnych, często spotykają się jednak z brakiem czasu na rozwój kreatywny… ...
W tym artykule przyjrzymy się kilku popularnym mitom na temat promowania się w internecie. Postanowiliśmy pokazać pewne pozornie trafne działania w Internecie, porównując je do przerysowanych sytuacji z życia codziennego. Mamy nadzieję, że te wyolbrzymione przykłady pozwolą Ci szybko zobaczyć,… ...
Posiadasz firmę, sklep lub działalność marketingową. Musisz w efektywny sposób dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Jakie masz opcje? Zamęczyć przypadkowego odbiorcę nadmierną ilością przesyłanych wiadomości i informacji? A może obrać za cel osobę, która potrzebuje konkretnych usług? Przez lata praktykowano… ...
Podanie ogólnej, uniwersalnej stawki za kampanię jest niemożliwe. Być może masz jeszcze nadzieję, że gdzieś w czeluściach znajdziesz konkretne cyferki wyłożone na tacę. Przeczytaj jednak nasze porady, dzięki którym zrozumiesz na czym polega planowanie budżetu działań marketingowych – a przez… ...
Marketing usług skupia się na wszelkich działaniach marketingowych podejmowanych w ramach sektora usług. Dlaczego nie możemy choćby w najmniejszym stopniu bagatelizować tej dziedziny marketingu? W krajach, które są wysoko rozwinięte 80% PKB pokrywają usługi. Według powszechnych danych, w Polsce w… ...
Kampania reklamowa Instagram Jeśli Twoja branża wiąże się w jakikolwiek sposób z wizualną estetyką lub masz co pokazać – rozważ dodanie Instagrama do Twojego zestawu kanałów social media! Jest to portal, który wykorzystuje obraz jako główne narzędzie przekazu. Podstawowy warunek… ...
Milenialsi przejmują Internet Sprawdzanie smartfona, w szczególności u pokolenia Z jest już codziennością – Facebook, Instagram, Snapchat i Tik Tok. Tik Tok w tym zestawieniu powinien przenieść się na pierwsze miejsce, ponieważ zasięg tej aplikacji jest na tyle ogromny, że… ...