Blog

Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.

04.12.2022 Quality Score w Google Ads

Quality Score w Google Ads Skuteczne kampanie Google Ads pozwalają w krótkim czasie istotnie zwiększyć sprzedaż. Jednak aby tak się stało, konieczne jest zatroszczenie się o najwyższą jakość reklamy, którą można ocenić między innymi poprzez sprawdzenie Quality Score w Google… ...

04.12.2022 Logo czy logotyp? Co jest tak naprawdę ważne przy projektowaniu logo?

Logo czy logotyp? Co jest tak naprawdę ważne przy projektowaniu logo? Logo i logotyp – brzmią podobnie, jednak znaczą zupełnie coś innego. Wielu myli te pojęcia, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. To nie są synonimy. Tworzysz lub chcesz… ...

04.12.2022 Dlaczego warto promować swoje social media?

Dlaczego warto promować swoje social media? Social media to największe narzędzie reklamowe we współczesnym świecie. To dostęp do kilku miliardów użytkowników oraz dodatkowe możliwości w postaci skutecznego Menedżera Reklam, np. Facebook Ads Szczecin. Daje to możliwość nawiązania i utrzymania trwałej… ...

04.12.2022 Jak zacząć promować swój biznes w sieci?

Jak zacząć promować swój biznes w sieci? Promowanie biznesu wymaga prowadzenia działań wielotorowych. Niemniej nikt dziś nie zaprzeczy, że podstawą jest marketing internetowy. Promowanie biznesu w Szczecinie to konieczność przemyślanej aktywności w sieci. Jednak od czego zacząć? Jakie rozwiązania zapewnią… ...

04.12.2022 Mówią o nas, czyli jak robić marketing szeptany

Mówią o nas, czyli jak robić marketing szeptany Marketing szeptany to prawdopodobnie najstarsza forma promocji na świecie. Komunikat przekazywany z ust jednego klienta do ust drugiego jest zdecydowanie najbardziej skuteczny. Te działania marketingowe można wykonywać online, jak i offline. Czym… ...

04.12.2022 Social media. Jak pisać posty, żeby inni je czytali?

Social media. Jak pisać posty, żeby inni je czytali? Media społecznościowe mogą być wizytówką firmy i jednocześnie świetnym reklamowym polem do popisu. Służą do komunikacji z klientami i dają możliwość bliskiej z nimi interakcji. Dobrze napisane posty przyciągają uwagę i… ...

04.12.2022 Zalety bloga w sklepie internetowym, czyli optymalizacja SEO

Zalety bloga w sklepie internetowym, czyli optymalizacja SEO Sklep internetowy to współcześnie dla przedsiębiorców idealny pomysł na rentowny biznes. Jednak, by pieniądze wpływały na konto potrzeba klientów. Jak ich zdobyć w internecie? Jest wiele na to sposobów, a cennym narzędziem… ...

04.12.2022 Reklama dynamiczna na Facebooku – warto czy nie warto?

Reklama dynamiczna na Facebooku – warto czy nie warto? Chcesz być widocznym i zwiększyć swoją sprzedaż? Zacznij od reklamy dynamicznej na Facebooku! Dzięki jej zaawansowanym algorytmom trafisz bezpośrednio do osób zainteresowanych Twoim produktem i usługami. Jak działa taka personalizacja reklam?… ...

04.12.2022 UX i UI na stronie internetowej

UX i UI na stronie internetowej UX i UI – to aktualnie chyba najczęściej używane skróty w wirtualnym świecie. Projektowanie stron internetowych bez nich nie istnieje! Często z sobą mylone, całkowicie się od siebie różnią. Czy wiesz co co one… ...

04.12.2022 Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach?

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach? Wiesz, że pomimo niewielkiej wielkości wizytówki są bardzo ważnym elementem w biznesie? Aby osiągnąć skuteczny efekt, należy jednak pamiętać o kilku istotnych kwestiach na etapie projektowania, jak i wydruku. To właśnie dzięki temu… ...

20.01.2021 Agencja reklamowa czy samodzielne działania, co wybrać?

Online marketing to wciąż najpopularniejsza forma budowania marki w sieci. Jeszcze większego znaczenia w branży nabrały kluczowe narzędzia reklamowe, takie jak Facebook Ads czy Google Ads, bez których nie może obejść się skuteczny e-marketing. Czas pandemii i powracających lockdownów przyspieszyły… ...

01.03.2020 Influencer marketing, czyli jaki wpływ ma wpływ

Nie od dziś wiadomo, że świadome wywieranie wpływu jest jednym z podstawowych narzędzi, które służą do tego, aby przekonać kogoś do podjęcia konkretnej decyzji. Potencjał efektywnego wykorzystania tej metody dostrzeżono w wielu sferach życia, także w marketingu. W dzisiejszym artykule… ...

21.02.2020 Cierpliwość popłaca, czyli parę słów o pozycjonowaniu

„Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?” – trudno zliczyć, ile razy zadawano nam już to pytanie i jak często udzielaliśmy na nie odpowiedzi. Ta, wbrew pozorom, wcale nie jest taka oczywista. Z naszego dzisiejszego artykułu dowiecie się, jakie czynniki… ...

04.02.2020 Konkurencja reklamuje się na Twój brand ? Jak odpowiednio zareagować?

Wraz z pojawianiem się nowych form reklamowych, rosną też możliwości stosowania na rynku nieetycznych praktyk. Co robić, jeśli zauważymy, że konkurencja targetuje swoje reklamy przy użyciu nazwy naszej firmy? Jak właściwie zareagować i czy każda tego typu sprawa musi mieć… ...

30.12.2019 O czym szepczą marketingowcy?

Fama crescit eundo to sentencja, którą wypowiedział kiedyś Wergiliusz, słynny rzymski poeta. W wolnym tłumaczeniu oznacza to, że plotka/wieść rośnie wtedy, gdy się rozchodzi. Te słowa były aktualne w I wieku przed naszą erą, są aktualne i dziś. Nic więc… ...

27.11.2019 POS czym jest i z czym to się je?

Podczas zakupów zapewne często dostrzegasz przeróżne nośniki reklamowe – często są to stojaki na ulotki, “potykacze”, czy nawet wlepki. Fachowe określenie takich nośników reklamowych określa się jako materiały wspierające sprzedaż, choć częściej nazwę tę zastępuje się angielskim point-of-sale materials. To… ...

29.10.2019 Agencja marketingowa – kiedy warto skorzystać i dlaczego?

W dobie internetu i czasach gdzie wizerunek firmy ma ogromne znaczenie. Dobrze przygotowana kampania marketingowa daje nam możliwość wybicia się na tle konkurencji. Firmy, które chcą zaoszczędzić na działaniach promocyjnych, często spotykają się jednak z brakiem czasu na rozwój kreatywny… ...

16.10.2019 4 e-marketingowe mity

W tym artykule przyjrzymy się kilku popularnym mitom na temat promowania się w internecie. Postanowiliśmy pokazać pewne pozornie trafne działania w Internecie, porównując je do przerysowanych sytuacji z życia codziennego. Mamy nadzieję, że te wyolbrzymione przykłady pozwolą Ci szybko zobaczyć,… ...

02.10.2019 Inbound czy Outbound? Konfrontacja metod marketingu

Posiadasz firmę, sklep lub działalność marketingową. Musisz w efektywny sposób dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Jakie masz opcje? Zamęczyć przypadkowego odbiorcę nadmierną ilością przesyłanych wiadomości i informacji? A może obrać za cel osobę, która potrzebuje konkretnych usług? Przez lata praktykowano… ...

06.09.2019 Jak ustalić budżet na kampanię reklamową?

Podanie ogólnej, uniwersalnej stawki za kampanię jest niemożliwe. Być może masz jeszcze nadzieję, że gdzieś w czeluściach znajdziesz konkretne cyferki wyłożone na tacę. Przeczytaj jednak nasze porady, dzięki którym zrozumiesz na czym polega planowanie budżetu działań marketingowych – a przez… ...

Chcesz zrealizować projekt?
Dołącz do grona zadowolonych klientów

Współpracuj z nami
Zaufali nam
Zaufało nam już ponad 400 firm z Polski i świata.
our clients hp our clients hp mob