Blog

Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.

15.03.2023 Nowoczesna strategia komunikacji. Co musisz wiedzieć o pokoleniu Z?

Nowoczesna strategia komunikacji – o co w tym chodzi? Już tłumaczymy. Każde pokolenie ma swoje unikalne zachowania i stwarza wyzwania dla tych, którzy chcą do nich dotrzeć. W ostatniej dekadzie Millenialsi stanowili kluczową grupę docelową dla marek ze względu na… ...

01.03.2023 Rodzaje kampanii Google Ads

Przedsiębiorcy, którzy chcą pokazać się w Internecie na znacznie szerszą skalę, mają wiele możliwości. Jedną z nich jest reklama w Google Ads. To niezaprzeczalnie jedno z bardziej istotnych narzędzi w budowaniu marketingu internetowego. Kampania reklamowa w Google Ads jest bardzo… ...

10.02.2023 Czym jest FAQ i czy trzeba go mieć na swojej stronie?

FAQ, czyli angielska skrócona nazwa od „Frequently Asked Questions” – w wolnym tłumaczeniu oznacza „często zadawane pytania”. Jest to sekcja na stronie internetowej, w której znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania z tą różnicą, że są zawsze… ...

24.01.2023 Co to jest storytelling i jak się za to zabrać?

Storytelling to Twoja wykreowana opowieść o Tobie i Twojej marce. Historia, którą pokazujesz, ma „sprzedawać” wartości (przesłanie), którymi się kierujesz. Bo to właśnie Twoja marka jest wyjątkowa i wyróżniająca się na tle konkurencji. Jeśli powiemy Ci, że budowanie relacji z… ...

16.01.2023 Tworzysz sklep internetowy? Sprawdź, jakich błędów należy unikać.

Proces budowania sklepu internetowego jest czasochłonny i wymagający. Wszystkie etapy budowania sklepu są ważne i wymagają one wielokrotnego sprawdzania. Zwróć szczególną uwagę na wskazane poniżej elementy, aby zmaksymalizować użyteczność i wygodę korzystania z Twojego sklepu przez użytkowników, co przełoży się… ...

04.12.2022 Quality Score w Google Ads

Quality Score w Google Ads Skuteczne kampanie Google Ads pozwalają w krótkim czasie istotnie zwiększyć sprzedaż. Jednak aby tak się stało, konieczne jest zatroszczenie się o najwyższą jakość reklamy, którą można ocenić między innymi poprzez sprawdzenie Quality Score w Google… ...

04.12.2022 Logo czy logotyp? Co jest tak naprawdę ważne przy projektowaniu logo?

Logo czy logotyp? Co jest tak naprawdę ważne przy projektowaniu logo? Logo i logotyp – brzmią podobnie, jednak znaczą zupełnie coś innego. Wielu myli te pojęcia, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. To nie są synonimy. Tworzysz lub chcesz… ...

04.12.2022 Dlaczego warto promować swoje social media?

Dlaczego warto promować swoje social media? Social media to największe narzędzie reklamowe we współczesnym świecie. To dostęp do kilku miliardów użytkowników oraz dodatkowe możliwości w postaci skutecznego Menedżera Reklam, np. Facebook Ads Szczecin. Daje to możliwość nawiązania i utrzymania trwałej… ...

04.12.2022 Jak zacząć promować swój biznes w sieci?

Jak zacząć promować swój biznes w sieci? Promowanie biznesu wymaga prowadzenia działań wielotorowych. Niemniej nikt dziś nie zaprzeczy, że podstawą jest marketing internetowy. Promowanie biznesu w Szczecinie to konieczność przemyślanej aktywności w sieci. Jednak od czego zacząć? Jakie rozwiązania zapewnią… ...

04.12.2022 Mówią o nas, czyli jak robić marketing szeptany

Mówią o nas, czyli jak robić marketing szeptany Marketing szeptany to prawdopodobnie najstarsza forma promocji na świecie. Komunikat przekazywany z ust jednego klienta do ust drugiego jest zdecydowanie najbardziej skuteczny. Te działania marketingowe można wykonywać online, jak i offline. Czym… ...

27.01.2021 Kampania Zero Waste – czyli jak nie marnować swojego budżetu reklamowego

Martwisz się, że Twój budżet zostanie przepalony jeszcze zanim na dobre rozpoczniesz kampanię? A może pomimo liczenia wydatków i kontrolowania ustawień ciągle masz problem z efektywną kampanią reklamową? Właśnie w takich sytuacjach najlepszym wyjściem jest kampania Zero Waste, która pomoże… ...

20.01.2021 Agencja reklamowa czy samodzielne działania, co wybrać?

Online marketing to wciąż najpopularniejsza forma budowania marki w sieci. Jeszcze większego znaczenia w branży nabrały kluczowe narzędzia reklamowe, takie jak Facebook Ads czy Google Ads, bez których nie może obejść się skuteczny e-marketing. Czas pandemii i powracających lockdownów przyspieszyły… ...

01.03.2020 Influencer marketing, czyli jaki wpływ ma wpływ

Nie od dziś wiadomo, że świadome wywieranie wpływu jest jednym z podstawowych narzędzi, które służą do tego, aby przekonać kogoś do podjęcia konkretnej decyzji. Potencjał efektywnego wykorzystania tej metody dostrzeżono w wielu sferach życia, także w marketingu. W dzisiejszym artykule… ...

21.02.2020 Cierpliwość popłaca, czyli parę słów o pozycjonowaniu

„Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?” – trudno zliczyć, ile razy zadawano nam już to pytanie i jak często udzielaliśmy na nie odpowiedzi. Ta, wbrew pozorom, wcale nie jest taka oczywista. Z naszego dzisiejszego artykułu dowiecie się, jakie czynniki… ...

04.02.2020 Konkurencja reklamuje się na Twój brand ? Jak odpowiednio zareagować?

Wraz z pojawianiem się nowych form reklamowych, rosną też możliwości stosowania na rynku nieetycznych praktyk. Co robić, jeśli zauważymy, że konkurencja targetuje swoje reklamy przy użyciu nazwy naszej firmy? Jak właściwie zareagować i czy każda tego typu sprawa musi mieć… ...

30.12.2019 O czym szepczą marketingowcy?

Fama crescit eundo to sentencja, którą wypowiedział kiedyś Wergiliusz, słynny rzymski poeta. W wolnym tłumaczeniu oznacza to, że plotka/wieść rośnie wtedy, gdy się rozchodzi. Te słowa były aktualne w I wieku przed naszą erą, są aktualne i dziś. Nic więc… ...

27.11.2019 POS czym jest i z czym to się je?

Podczas zakupów zapewne często dostrzegasz przeróżne nośniki reklamowe – często są to stojaki na ulotki, “potykacze”, czy nawet wlepki. Fachowe określenie takich nośników reklamowych określa się jako materiały wspierające sprzedaż, choć częściej nazwę tę zastępuje się angielskim point-of-sale materials. To… ...

29.10.2019 Agencja marketingowa – kiedy warto skorzystać i dlaczego?

W dobie internetu i czasach gdzie wizerunek firmy ma ogromne znaczenie. Dobrze przygotowana kampania marketingowa daje nam możliwość wybicia się na tle konkurencji. Firmy, które chcą zaoszczędzić na działaniach promocyjnych, często spotykają się jednak z brakiem czasu na rozwój kreatywny… ...

16.10.2019 4 e-marketingowe mity

W tym artykule przyjrzymy się kilku popularnym mitom na temat promowania się w internecie. Postanowiliśmy pokazać pewne pozornie trafne działania w Internecie, porównując je do przerysowanych sytuacji z życia codziennego. Mamy nadzieję, że te wyolbrzymione przykłady pozwolą Ci szybko zobaczyć,… ...

02.10.2019 Inbound czy Outbound? Konfrontacja metod marketingu

Posiadasz firmę, sklep lub działalność marketingową. Musisz w efektywny sposób dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Jakie masz opcje? Zamęczyć przypadkowego odbiorcę nadmierną ilością przesyłanych wiadomości i informacji? A może obrać za cel osobę, która potrzebuje konkretnych usług? Przez lata praktykowano… ...

Chcesz zrealizować projekt?
Dołącz do grona zadowolonych klientów

Współpracuj z nami
Zaufali nam
Zaufało nam już ponad 400 firm z Polski i świata.
our clients hp our clients hp mob