Blog
Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.
Branding – czym właściwie jest dla Twojej marki? Jeśli masz już nazwę i logo – to już połowa sukcesu. Teraz czas na kolejny, nie mniej ważny krok, bo pamiętaj, że najważniejszy jest sposób w jaki Twoi klienci postrzegają Twoją firmę.… ...
Zapewne nie raz, nie dwa miałeś do czynienia ze strategią marketingową Real Time Marketing. Zwróciłeś może uwagę na to, jak szybko niektóre marki potrafią wstawić post związany z konkretną informacją, która pojawiła się… niespełna 2 minuty wcześniej? Refleks w marketingu… ...
Nowoczesna strategia komunikacji – o co w tym chodzi? Już tłumaczymy. Każde pokolenie ma swoje unikalne zachowania i stwarza wyzwania dla tych, którzy chcą do nich dotrzeć. W ostatniej dekadzie Millenialsi stanowili kluczową grupę docelową dla marek ze względu na… ...
Przedsiębiorcy, którzy chcą pokazać się w Internecie na znacznie szerszą skalę, mają wiele możliwości. Jedną z nich jest reklama w Google Ads. To niezaprzeczalnie jedno z bardziej istotnych narzędzi w budowaniu marketingu internetowego. Kampania reklamowa w Google Ads jest bardzo… ...
FAQ, czyli angielska skrócona nazwa od „Frequently Asked Questions” – w wolnym tłumaczeniu oznacza „często zadawane pytania”. Jest to sekcja na stronie internetowej, w której znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania z tą różnicą, że są zawsze… ...
Storytelling to Twoja wykreowana opowieść o Tobie i Twojej marce. Historia, którą pokazujesz, ma „sprzedawać” wartości (przesłanie), którymi się kierujesz. Bo to właśnie Twoja marka jest wyjątkowa i wyróżniająca się na tle konkurencji. Jeśli powiemy Ci, że budowanie relacji z… ...
Proces budowania sklepu internetowego jest czasochłonny i wymagający. Wszystkie etapy budowania sklepu są ważne i wymagają one wielokrotnego sprawdzania. Zwróć szczególną uwagę na wskazane poniżej elementy, aby zmaksymalizować użyteczność i wygodę korzystania z Twojego sklepu przez użytkowników, co przełoży się… ...
Quality Score w Google Ads Skuteczne kampanie Google Ads pozwalają w krótkim czasie istotnie zwiększyć sprzedaż. Jednak aby tak się stało, konieczne jest zatroszczenie się o najwyższą jakość reklamy, którą można ocenić między innymi poprzez sprawdzenie Quality Score w Google… ...
Logo czy logotyp? Co jest tak naprawdę ważne przy projektowaniu logo? Logo i logotyp – brzmią podobnie, jednak znaczą zupełnie coś innego. Wielu myli te pojęcia, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. To nie są synonimy. Tworzysz lub chcesz… ...
Dlaczego warto promować swoje social media? Social media to największe narzędzie reklamowe we współczesnym świecie. To dostęp do kilku miliardów użytkowników oraz dodatkowe możliwości w postaci skutecznego Menedżera Reklam, np. Facebook Ads Szczecin. Daje to możliwość nawiązania i utrzymania trwałej… ...
Dynamika, ruch, dźwięk i przyciągające uwagę grafiki — to właśnie kluczowe elementy w trakcie tworzenia skutecznych videoinfografik. Odpowiednio dopracowane elementy pozwalają stworzyć świetną koncepcję, która cieszy się coraz większą popularnością wśród odbiorców i potencjalnych klientów! Rozbudowane formy reklamowe W branży… ...
Aktualnie niemal każdy z nas ma swobodny dostęp do Internetu, co pozwala firmom dopasować reklamy do swoich odbiorców, a także dokładniej określić grupę osób, do których kieruje ofertę. Ponadto reklamy w internecie przebiły już swoją popularnością i skutecznością wariant prasowy,… ...
Skuteczne i dobre logo wymaga odpowiedniej ilości pracy, włożonej w jego powstawanie. Oczywiście zdarzają się projekty stworzone w kilkanaście minut, jednak ich efektywność i jakość są znacząco odbiegające od ideału. Chcesz, aby Twoja firma wyróżniała się eleganckim logotypem lub schludnym… ...
Ostatni rok pomimo niezbyt optymistycznej aury i pandemicznego klimatu okazał się bardzo korzystny dla biznesów internetowych oraz marketingu sklepów online. Nadchodzący 2021 rok zapowiada jeszcze większy obrót produktów lub usług, nawet wśród osób starszych. Największa uwaga z pewnością będzie nakierowana… ...
Jednym ze skutecznych sposobów promowania marki i zdobywania zaufania odbiorców w social mediach jest współpraca z influencerami. Nic tak nie buduje więzi z odbiorcami, jak znana i lubiana twarz, dodatkowo budząca uznanie. Nie dziwi więc fakt, że wiele marek, jak… ...
Planujesz swoją stronę internetową lub już ją masz, ale zależy Ci na zwiększeniu jej popularności? Zapewne doskonale wiesz, jak wymagającą sztuką jest skuteczne pozycjonowanie — właśnie dlatego dajemy kilka wskazówek, które są niezbędne do maksymalizacji ruchu na stronie. Strategia skutecznych… ...
Martwisz się, że Twój budżet zostanie przepalony jeszcze zanim na dobre rozpoczniesz kampanię? A może pomimo liczenia wydatków i kontrolowania ustawień ciągle masz problem z efektywną kampanią reklamową? Właśnie w takich sytuacjach najlepszym wyjściem jest kampania Zero Waste, która pomoże… ...
Online marketing to wciąż najpopularniejsza forma budowania marki w sieci. Jeszcze większego znaczenia w branży nabrały kluczowe narzędzia reklamowe, takie jak Facebook Ads czy Google Ads, bez których nie może obejść się skuteczny e-marketing. Czas pandemii i powracających lockdownów przyspieszyły… ...
Nie od dziś wiadomo, że świadome wywieranie wpływu jest jednym z podstawowych narzędzi, które służą do tego, aby przekonać kogoś do podjęcia konkretnej decyzji. Potencjał efektywnego wykorzystania tej metody dostrzeżono w wielu sferach życia, także w marketingu. W dzisiejszym artykule… ...
„Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?” – trudno zliczyć, ile razy zadawano nam już to pytanie i jak często udzielaliśmy na nie odpowiedzi. Ta, wbrew pozorom, wcale nie jest taka oczywista. Z naszego dzisiejszego artykułu dowiecie się, jakie czynniki… ...