Blog

Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.

05.06.2023 Support agencji marketingowej – jak to działa i ile kosztuje?

W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu, posiadanie profesjonalnej strony internetowej stało się nieodzownym elementem sukcesu dla wielu firm. Jednak samo stworzenie strony to tylko pierwszy krok. Aby zapewnić jej efektywne funkcjonowanie i osiągnięcie zamierzonych celów, konieczne jest wsparcie agencji marketingowej. Ale… ...

16.05.2023 Strony www WordPress – dlaczego są tak popularne?

WordPress to popularny system zarządzania treścią (CMS), który służy do tworzenia stron internetowych. Jest to jedna z najczęściej wykorzystywanych platform, a liczba stron internetowych korzystających z WordPressa stale rośnie. Jeśli jesteś ciekawy, dlaczego tak jest, to bardzo chętnie udzielimy Ci… ...

05.05.2023 Performance marketing – co to takiego?

Performance marketing, to zestaw działań mających na celu zachęcenie odbiorcy do wykonania określonej akcji. Akcją tą może być na przykład kliknięcie w baner reklamowy lub wejście na stronę internetową i dokonanie zakupu. Ważne jest, aby możliwe było dokładne zmierzenie stopnia… ...

12.04.2023 Branding, czyli jak wypracować markę?

Branding – czym właściwie jest dla Twojej marki? Jeśli masz już nazwę i logo – to już połowa sukcesu. Teraz czas na kolejny, nie mniej ważny krok, bo pamiętaj, że najważniejszy jest sposób w jaki Twoi klienci postrzegają Twoją firmę.… ...

22.03.2023 Co to jest Real Time Marketing?

Zapewne nie raz, nie dwa miałeś do czynienia ze strategią marketingową Real Time Marketing. Zwróciłeś może uwagę na to, jak szybko niektóre marki potrafią wstawić post związany z konkretną informacją, która pojawiła się… niespełna 2 minuty wcześniej? Refleks w marketingu… ...

15.03.2023 Nowoczesna strategia komunikacji. Co musisz wiedzieć o pokoleniu Z?

Nowoczesna strategia komunikacji – o co w tym chodzi? Już tłumaczymy. Każde pokolenie ma swoje unikalne zachowania i stwarza wyzwania dla tych, którzy chcą do nich dotrzeć. W ostatniej dekadzie Millenialsi stanowili kluczową grupę docelową dla marek ze względu na… ...

01.03.2023 Rodzaje kampanii Google Ads

Przedsiębiorcy, którzy chcą pokazać się w Internecie na znacznie szerszą skalę, mają wiele możliwości. Jedną z nich jest reklama w Google Ads. To niezaprzeczalnie jedno z bardziej istotnych narzędzi w budowaniu marketingu internetowego. Kampania reklamowa w Google Ads jest bardzo… ...

10.02.2023 Czym jest FAQ i czy trzeba go mieć na swojej stronie?

FAQ, czyli angielska skrócona nazwa od „Frequently Asked Questions” – w wolnym tłumaczeniu oznacza „często zadawane pytania”. Jest to sekcja na stronie internetowej, w której znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania z tą różnicą, że są zawsze… ...

24.01.2023 Co to jest storytelling i jak się za to zabrać?

Storytelling to Twoja wykreowana opowieść o Tobie i Twojej marce. Historia, którą pokazujesz, ma „sprzedawać” wartości (przesłanie), którymi się kierujesz. Bo to właśnie Twoja marka jest wyjątkowa i wyróżniająca się na tle konkurencji. Jeśli powiemy Ci, że budowanie relacji z… ...

16.01.2023 Tworzysz sklep internetowy? Sprawdź, jakich błędów należy unikać.

Proces budowania sklepu internetowego jest czasochłonny i wymagający. Wszystkie etapy budowania sklepu są ważne i wymagają one wielokrotnego sprawdzania. Zwróć szczególną uwagę na wskazane poniżej elementy, aby zmaksymalizować użyteczność i wygodę korzystania z Twojego sklepu przez użytkowników, co przełoży się… ...

25.02.2025 Media strumieniowe – jak budować markę w świecie mediów?

W obecnych czasach mamy do dyspozycji wiele różnych platform z mediami społecznościowymi, które mogą przynieść biznesowi ogromny sukces. Warto orientować się, które formaty i platformy są najlepsze do promocji swojego biznesu — a także wiedzieć jak na nich pracować. Czym… ...

25.10.2021 E-mail marketing – dlaczego warto wykorzystać go w swoim biznesie?

Czy wiesz, że pierwszy e-mail został wysłany dokładnie 50 lat temu? Tak ogromny rozstrzał czasowy, który dzieli tamtejsze osiągnięcia z aktualną technologią, sprawia, że trudno nam sobie wyobrazić funkcjonowanie bez narzędzi internetowych. Aktualnie pocztę elektroniczną wykorzystujemy przede wszystkim do komunikacji,… ...

18.10.2021 Google Ads (Adwords) – co to jest i z czym to się je?

Zastanawiasz się nad tym, jak trafić do klientów? A może po prostu ciekawią Cię możliwości Google Ads? Bez względu na to, czego potrzebujesz znajomość podstaw związanych z reklamami to trzon dzisiejszego e-marketingu! Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads… ...

28.06.2021 Videoinfografika – co to właściwie jest?

Dynamika, ruch, dźwięk i przyciągające uwagę grafiki — to właśnie kluczowe elementy w trakcie tworzenia skutecznych videoinfografik. Odpowiednio dopracowane elementy pozwalają stworzyć świetną koncepcję, która cieszy się coraz większą popularnością wśród odbiorców i potencjalnych klientów! Rozbudowane formy reklamowe W branży… ...

24.05.2021 Promocja w Internecie – czyli klucz do rozwoju Twojej firmy

Aktualnie niemal każdy z nas ma swobodny dostęp do Internetu, co pozwala firmom dopasować reklamy do swoich odbiorców, a także dokładniej określić grupę osób, do których kieruje ofertę. Ponadto reklamy w internecie przebiły już swoją popularnością i skutecznością wariant prasowy,… ...

11.05.2021 Logo jako kluczowa wizytówka online – co sprawia, że logo przyciąga uwagę?

Skuteczne i dobre logo wymaga odpowiedniej ilości pracy, włożonej w jego powstawanie. Oczywiście zdarzają się projekty stworzone w kilkanaście minut, jednak ich efektywność i jakość są znacząco odbiegające od ideału. Chcesz, aby Twoja firma wyróżniała się eleganckim logotypem lub schludnym… ...

02.03.2021 Nowoczesne trendy w marketingu online – jak sprzedawać w Internecie w 2021 roku?

Ostatni rok pomimo niezbyt optymistycznej aury i pandemicznego klimatu okazał się bardzo korzystny dla biznesów internetowych oraz marketingu sklepów online. Nadchodzący 2021 rok zapowiada jeszcze większy obrót produktów lub usług, nawet wśród osób starszych. Największa uwaga z pewnością będzie nakierowana… ...

05.02.2021 Współpraca celebrytami, czyli czy warto inwestować w Influence marketing.

Jednym ze skutecznych sposobów promowania marki i zdobywania zaufania odbiorców w social mediach jest współpraca z influencerami. Nic tak nie buduje więzi z odbiorcami, jak znana i lubiana twarz, dodatkowo budząca uznanie. Nie dziwi więc fakt, że wiele marek, jak… ...

28.01.2021 Nowoczesne SEO ? jak sprawić by Twoja strona znalazła się w top wyszukiwań

Planujesz swoją stronę internetową lub już ją masz, ale zależy Ci na zwiększeniu jej popularności? Zapewne doskonale wiesz, jak wymagającą sztuką jest skuteczne pozycjonowanie — właśnie dlatego dajemy kilka wskazówek, które są niezbędne do maksymalizacji ruchu na stronie. Strategia skutecznych… ...

27.01.2021 Kampania Zero Waste – czyli jak nie marnować swojego budżetu reklamowego

Martwisz się, że Twój budżet zostanie przepalony jeszcze zanim na dobre rozpoczniesz kampanię? A może pomimo liczenia wydatków i kontrolowania ustawień ciągle masz problem z efektywną kampanią reklamową? Właśnie w takich sytuacjach najlepszym wyjściem jest kampania Zero Waste, która pomoże… ...

Chcesz zrealizować projekt?
Dołącz do grona zadowolonych klientów

Współpracuj z nami
Zaufali nam
Zaufało nam już ponad 400 firm z Polski i świata.
our clients hp our clients hp mob