Blog
Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.
Skuteczne i dobre logo wymaga odpowiedniej ilości pracy, włożonej w jego powstawanie. Oczywiście zdarzają się projekty stworzone w kilkanaście minut, jednak ich efektywność i jakość są znacząco odbiegające od ideału. Chcesz, aby Twoja firma wyróżniała się eleganckim logotypem lub schludnym… ...
Co sprawdzi się lepiej w twoim biznesie? Dostępne na rynku systemy sklepów internetowych pozwalają na dużą dowolność jeśli chodzi o ich zastosowanie i funkcjonalność. Najpopularniejsze z nich to przede wszystkim PrestaShop, Shoper i WooCommerce — idealne dla osób, które chcą… ...
Masz już swoją stacjonarną firmę? A może rozpoczynasz nowy biznes całkowicie od nowa? Bez względu na to, który powód Tobą kieruje, pamiętaj, że sklep internetowy to aktualnie jedna z najlepszych inwestycji w swoją działalność. Dzięki niej nie tylko dotrzesz do… ...
Ostatni rok pomimo niezbyt optymistycznej aury i pandemicznego klimatu okazał się bardzo korzystny dla biznesów internetowych oraz marketingu sklepów online. Nadchodzący 2021 rok zapowiada jeszcze większy obrót produktów lub usług, nawet wśród osób starszych. Największa uwaga z pewnością będzie nakierowana… ...
Jednym ze skutecznych sposobów promowania marki i zdobywania zaufania odbiorców w social mediach jest współpraca z influencerami. Nic tak nie buduje więzi z odbiorcami, jak znana i lubiana twarz, dodatkowo budząca uznanie. Nie dziwi więc fakt, że wiele marek, jak… ...
Planujesz swoją stronę internetową lub już ją masz, ale zależy Ci na zwiększeniu jej popularności? Zapewne doskonale wiesz, jak wymagającą sztuką jest skuteczne pozycjonowanie — właśnie dlatego dajemy kilka wskazówek, które są niezbędne do maksymalizacji ruchu na stronie. Strategia skutecznych… ...
Martwisz się, że Twój budżet zostanie przepalony jeszcze zanim na dobre rozpoczniesz kampanię? A może pomimo liczenia wydatków i kontrolowania ustawień ciągle masz problem z efektywną kampanią reklamową? Właśnie w takich sytuacjach najlepszym wyjściem jest kampania Zero Waste, która pomoże… ...
Online marketing to wciąż najpopularniejsza forma budowania marki w sieci. Jeszcze większego znaczenia w branży nabrały kluczowe narzędzia reklamowe, takie jak Facebook Ads czy Google Ads, bez których nie może obejść się skuteczny e-marketing. Czas pandemii i powracających lockdownów przyspieszyły… ...
Nie od dziś wiadomo, że świadome wywieranie wpływu jest jednym z podstawowych narzędzi, które służą do tego, aby przekonać kogoś do podjęcia konkretnej decyzji. Potencjał efektywnego wykorzystania tej metody dostrzeżono w wielu sferach życia, także w marketingu. W dzisiejszym artykule… ...
„Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?” – trudno zliczyć, ile razy zadawano nam już to pytanie i jak często udzielaliśmy na nie odpowiedzi. Ta, wbrew pozorom, wcale nie jest taka oczywista. Z naszego dzisiejszego artykułu dowiecie się, jakie czynniki… ...