Blog
Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.
Nie od dziś wiadomo, że świadome wywieranie wpływu jest jednym z podstawowych narzędzi, które służą do tego, aby przekonać kogoś do podjęcia konkretnej decyzji. Potencjał efektywnego wykorzystania tej metody dostrzeżono w wielu sferach życia, także w marketingu. W dzisiejszym artykule… ...
„Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?” – trudno zliczyć, ile razy zadawano nam już to pytanie i jak często udzielaliśmy na nie odpowiedzi. Ta, wbrew pozorom, wcale nie jest taka oczywista. Z naszego dzisiejszego artykułu dowiecie się, jakie czynniki… ...
Wraz z pojawianiem się nowych form reklamowych, rosną też możliwości stosowania na rynku nieetycznych praktyk. Co robić, jeśli zauważymy, że konkurencja targetuje swoje reklamy przy użyciu nazwy naszej firmy? Jak właściwie zareagować i czy każda tego typu sprawa musi mieć… ...
Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach jedną z podstawowych wizytówek firmy jest jej strona internetowa. Jakie koszty wiążą się jednak z jej przygotowaniem i na co warto zwrócić uwagę? Postanowiliśmy to sprawdzić. Andrzej Sapkowski napisał w jednym ze swoich… ...
Fama crescit eundo to sentencja, którą wypowiedział kiedyś Wergiliusz, słynny rzymski poeta. W wolnym tłumaczeniu oznacza to, że plotka/wieść rośnie wtedy, gdy się rozchodzi. Te słowa były aktualne w I wieku przed naszą erą, są aktualne i dziś. Nic więc… ...
Podczas zakupów zapewne często dostrzegasz przeróżne nośniki reklamowe – często są to stojaki na ulotki, “potykacze”, czy nawet wlepki. Fachowe określenie takich nośników reklamowych określa się jako materiały wspierające sprzedaż, choć częściej nazwę tę zastępuje się angielskim point-of-sale materials. To… ...
W dobie internetu i czasach gdzie wizerunek firmy ma ogromne znaczenie. Dobrze przygotowana kampania marketingowa daje nam możliwość wybicia się na tle konkurencji. Firmy, które chcą zaoszczędzić na działaniach promocyjnych, często spotykają się jednak z brakiem czasu na rozwój kreatywny… ...
W tym artykule przyjrzymy się kilku popularnym mitom na temat promowania się w internecie. Postanowiliśmy pokazać pewne pozornie trafne działania w Internecie, porównując je do przerysowanych sytuacji z życia codziennego. Mamy nadzieję, że te wyolbrzymione przykłady pozwolą Ci szybko zobaczyć,… ...
Posiadasz firmę, sklep lub działalność marketingową. Musisz w efektywny sposób dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Jakie masz opcje? Zamęczyć przypadkowego odbiorcę nadmierną ilością przesyłanych wiadomości i informacji? A może obrać za cel osobę, która potrzebuje konkretnych usług? Przez lata praktykowano… ...
Podanie ogólnej, uniwersalnej stawki za kampanię jest niemożliwe. Być może masz jeszcze nadzieję, że gdzieś w czeluściach znajdziesz konkretne cyferki wyłożone na tacę. Przeczytaj jednak nasze porady, dzięki którym zrozumiesz na czym polega planowanie budżetu działań marketingowych – a przez… ...