Blog
Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.
W dzisiejszym dynamicznym świecie internetu, konkurencja o uwagę użytkowników jest ogromna. Każdy właściciel strony internetowej dąży do tego, aby przyciągnąć jak najwięcej odwiedzających i przekształcić ich w lojalnych klientów. Jednak czy atrakcyjne treści naprawdę mają wpływ na konwersję? Nie będziemy… ...
Kiedy informacje są na wyciągnięcie ręki, a wiadomości bombardują nas z każdej strony, to w naszych głowach pojawia się pytanie: co z tym newsletterem? Czy to nadal forma komunikacji, którą ludzie chętnie czytają? I czy tego chcą? Sprawdźmy, czy pisanie… ...
Było już o prowadzeniu profili w social mediach, o popularności WordPressa oraz o tym, jak budować świadomość marki. Teraz czas na to, aby zanurzyć się w świat dwóch skrótów, bez których dzisiejszy Internet prawie w ogóle nie istnieje – SEO… ...
Platformy społecznościowe oferują przedsiębiorcom szansę na dotarcie do szerokiej publiczności, budowanie marki oraz nawiązywanie relacji z klientami. Jednak wiele osób – a zwłaszcza tych prowadzących konta firmowe – popełnia błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na ich obecność w mediach społecznościowych.… ...
W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu konkurencja jest nieunikniona. Aby osiągnąć sukces i wyróżnić się na rynku, niezbędne jest posiadanie silnej świadomości marki. Świadomość marki odgrywa kluczową rolę w przyciąganiu klientów, budowaniu zaufania i lojalności oraz zwiększaniu sprzedaży. Jak zatem skutecznie… ...
Influencer marketing stał się nieodłącznym elementem dzisiejszej strategii marketingowej. Z każdym dniem rośnie popularność influencerów, którzy za pośrednictwem swojego wpływu i zaangażowania w mediach społecznościowych mają moc dotarcia do szerokiego grona odbiorców. Dlatego też coraz więcej marek odkrywa potencjał tej… ...
Retargeting, czyli technika marketingowa polegająca na dotarciu do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową, jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym do zwiększania konwersji. Z pomocą strategii retargetingu można kierować spersonalizowane komunikaty do tych osób, które już wykazały zainteresowanie naszą… ...
W dzisiejszym, dynamicznym świecie biznesu, posiadanie profesjonalnej strony internetowej stało się nieodzownym elementem sukcesu dla wielu firm. Jednak samo stworzenie strony to tylko pierwszy krok. Aby zapewnić jej efektywne funkcjonowanie i osiągnięcie zamierzonych celów, konieczne jest wsparcie agencji marketingowej. Ale… ...
WordPress to popularny system zarządzania treścią (CMS), który służy do tworzenia stron internetowych. Jest to jedna z najczęściej wykorzystywanych platform, a liczba stron internetowych korzystających z WordPressa stale rośnie. Jeśli jesteś ciekawy, dlaczego tak jest, to bardzo chętnie udzielimy Ci… ...
Performance marketing, to zestaw działań mających na celu zachęcenie odbiorcy do wykonania określonej akcji. Akcją tą może być na przykład kliknięcie w baner reklamowy lub wejście na stronę internetową i dokonanie zakupu. Ważne jest, aby możliwe było dokładne zmierzenie stopnia… ...
UX i UI na stronie internetowej UX i UI – to aktualnie chyba najczęściej używane skróty w wirtualnym świecie. Projektowanie stron internetowych bez nich nie istnieje! Często z sobą mylone, całkowicie się od siebie różnią. Czy wiesz co co one… ...
Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach? Wiesz, że pomimo niewielkiej wielkości wizytówki są bardzo ważnym elementem w biznesie? Aby osiągnąć skuteczny efekt, należy jednak pamiętać o kilku istotnych kwestiach na etapie projektowania, jak i wydruku. To właśnie dzięki temu… ...
Outsourcing – wynajem marketingowca dla Twojej firmy Chcesz odciążyć swoją głowę i zająć się innymi obszarami biznesu? Outsourcing to doskonałe rozwiązanie, które ściągnie z Twoich barków sporą część pracy, zredukuje koszty i ulepszy dotychczasową strategię marketingową. Zainwestuj w swój komfort… ...
Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na swojej stronie? A może podnieść jej pozycję w wyszukiwarce Google? Jest na to sposób! Audyt SEO – dzięki niemu poznasz wszystkie słabości swojej witryny. Optymalizacja SEO to czynności analityczne, które pozwolą Ci być widocznym w… ...
Dawniej promocja swoich usług lub produktów wymagała sporej dawki kreatywności. Sprzedawcy posiłkowali się zwracającymi uwagę reklamami w gazetach, radiu, czy też telewizji — a dużą skutecznością nadal cieszyła się sprzedaż bezpośrednia. Współczesność otworzyła przed nami wiele innych możliwości, jeśli chodzi… ...
Odpowiednio przygotowany i zaplanowany digital marketing to świetna recepta na sukces. Wiąże się jednak ze sporym wysiłkiem zarówno jeśli chodzi o przygotowanie, jak i analizowanie efektów promowania swojej marki w Internecie. Dlatego przygotowaliśmy listę kilku narzędzi, które mogą ułatwić codzienną… ...
Masz sklep internetowy, prowadzisz firmę, lub interesujesz się prowadzeniem social mediów? Bez względu na to, w jakiej branży jesteś — znajomość różnych rodzajów digital marketingu powinna być dla Ciebie podstawą! Dlaczego? Przede wszystkim z tego względu, że marketing cyfrowy pozwoli… ...
W obecnych czasach mamy do dyspozycji wiele różnych platform z mediami społecznościowymi, które mogą przynieść biznesowi ogromny sukces. Warto orientować się, które formaty i platformy są najlepsze do promocji swojego biznesu — a także wiedzieć jak na nich pracować. Czym… ...
Czy wiesz, że pierwszy e-mail został wysłany dokładnie 50 lat temu? Tak ogromny rozstrzał czasowy, który dzieli tamtejsze osiągnięcia z aktualną technologią, sprawia, że trudno nam sobie wyobrazić funkcjonowanie bez narzędzi internetowych. Aktualnie pocztę elektroniczną wykorzystujemy przede wszystkim do komunikacji,… ...
Zastanawiasz się nad tym, jak trafić do klientów? A może po prostu ciekawią Cię możliwości Google Ads? Bez względu na to, czego potrzebujesz znajomość podstaw związanych z reklamami to trzon dzisiejszego e-marketingu! Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads… ...
Kampania reklamowa Instagram Jeśli Twoja branża wiąże się w jakikolwiek sposób z wizualną estetyką lub masz co pokazać – rozważ dodanie Instagrama do Twojego zestawu kanałów social media! Jest to portal, który wykorzystuje obraz jako główne narzędzie przekazu. Podstawowy warunek… ...
Milenialsi przejmują Internet Sprawdzanie smartfona, w szczególności u pokolenia Z jest już codziennością – Facebook, Instagram, Snapchat i Tik Tok. Tik Tok w tym zestawieniu powinien przenieść się na pierwsze miejsce, ponieważ zasięg tej aplikacji jest na tyle ogromny, że… ...
Facebook – rozrywka czy biznes? Każdy kto prowadzi firmę, powinien sobie zdawać sprawę z tego, że promocja jest jednym z najbardziej kluczowych elementów, które wpływają na sukces. Promowanie swojej marki w Internecie jest obecnie najlepszą metodą na trafienie do swojej… ...