SCUBASPA
![](https://virtualpeople.pl/wp-content/uploads/2022/04/scubaspa_top_laptop-1.png)
Zakres prac
- Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
- Wdrożenie programistyczne
- Zaplanowanie struktury UX i UI
- Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Prace nad serwisem internetowym Scubaspa rozpoczęliśmy w 2016 roku. Była to firma rozpoczynająca swoją przygodę. Klient posiadał 2 duże jachty i oferował rejsy na Malediwach. Zgłosił się do nas, abyśmy przeprojektowali jego istniejący już serwis.
Koordynator projektu
Dariusz Romaniec
![Dariusz Romaniec](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/koordynator-darek-romaniec.jpg)
Założenia projektu
Zanim przeszliśmy do jakichkolwiek działań, przeprowadziliśmy analizę strony internetowej klienta pod względem jej funkcjonowania. Musieliśmy przemyśleć jak chcemy stworzyć identyfikację wizualną oraz skonstruować cały system rezerwacji rejsów. W związku z tym trzeba było wziąć pod uwagę relokacje między statkami, ich kursy, rodzaje kajut, następnie logistycznie to wszystko zaplanować i dostosować graficznie dla odbiorcy.
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
Analiza budowy strategii
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
Stworzenie identyfikacji wizualnej strony
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
Prowadzenie komunikacji w social mediach
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
![Założenia projektu](https://virtualpeople.pl/wp-content/themes/vp/img/tick.png)
Rozbudowany SEO marketing
Rezultat
Zmieniliśmy konstrukcję serwisu Scubaspa na bardziej przystępny dla odbiorcy. W oparciu o założone przez nas elementy, powstał system rezerwacji rejsów w całości poświęcony zachowaniu użytkownika pod kątem UX i UI. Pierwotnie cała struktura zamówień była uproszczona, lecz stale, z najwyższą dokładnością, rozbudowywaliśmy ten mechanizm, aby był jak najbardziej dopasowany do odbiorcy. W międzyczasie wprowadziliśmy nową identyfikację wizualną oraz rozpoczęliśmy działania kampanijne. Zajęliśmy się kreacją materiałów reklamowych, tworzyliśmy treści publikacji, dbaliśmy o kampanię w sieci social media. Prowadziliśmy także profile firmy Scubaspa, dodatkowo, kampania była wyznaczona pod wyszukiwarkę, zatem kluczowym elementem były działania związane z SEO marketingiem.
Ilość nowych userów
500 000Wzrost realizacji celu rezerwacyjnego
46,6 %Wartość zrealizowanych celów E-commerce
26 mld USDWzrost odwiedzin w witrynie
92%Na samym początku promowaliśmy firmę klienta na 3 rynki: niemiecki, brytyjski i francuski. Nasza kampania szybko odniosła sukces, zatem musieliśmy poszerzyć działania na kilkanaście rynków. W ten sposób, po 5 latach, prowadziliśmy kampanię na całym Bliskim Wschodzie, w Hongkongu, Singapurze, Stanach Zjednoczonych, w Kanadzie, Australii i niemal całej Europie. Powodzenie kampanii wiązało się z integracją z bankiem malediwskim. Cały projekt wymagał od nas wielkiego zaangażowania technicznego, a kampania marketingowa odniosła niewyobrażalny sukces. Z firmy, która osiągała od kilkunastu do 50 tysięcy dolarów rocznie, Scubaspa zaczęła osiągać wyniki ponad pięciokrotnie większe.
![](https://virtualpeople.pl/wp-content/uploads/2022/04/scubaspa_bottom_rwd.png)
![](https://virtualpeople.pl/wp-content/uploads/2022/04/scubaspa_bottom_rwd.png)
Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszych specjalistów pracujących nad naszym serwisem. Bez dwóch zdań, są najlepsi w swojej dziedzinie.
Scubaspa