Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Zobacz projekt online

Firma Netfutter posiadała dobrze prosperujący sklep internetowy z karmami dla zwierząt. Klient zgłosił się do nas, ponieważ stwierdził, że chce osiągnąć jeszcze większy sukces. Wspólnie zaczęliśmy opracowywać plan działania.

Koordynator projektu
Ania Szaryk
Ania Szaryk

Założenia projektu

Naszym pierwszym i najważniejszym zadaniem było przeanalizować rozwiązania znajdujące się na stronie internetowej marki Netfutters i ocenić ich funkcjonalność. Aby sklep mógł przynosić lepsze wyniki sprzedaży, musieliśmy sprawdzić, gdzie możemy coś poprawić, zmodyfikować, ewentualnie usunąć, aby wdrożyć coś nowego. Musieliśmy działać na stworzonej już platformie, zatem musieliśmy przeprowadzić jej dokładną analizę pod kątem UX i UI, ale także analizę ruchu. Zanim przystąpiliśmy do pracy, wskazaliśmy klientowi elementy, które należy poprawić, a które powinny zostać zablokowane.

Założenia projektu
Analiza budowy strategii
Założenia projektu
Stworzenie identyfikacji wizualnej strony
Założenia projektu
Prowadzenie komunikacji w social mediach
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Adwords

Rezultat

Po zaakceptowaniu pomysłów i budżetu, rozdzieliliśmy go w harmonogramie i rozpoczęliśmy działania. Na samym początku przebudowaliśmy kampanię Google Ads, która już po kilku miesiącach zaczęła przynosić lepszy rezultat względem poprzedniego okresu – już wtedy wyniki sprzedaży wzrosły wielokrotnie Dokonaliśmy szeregu zmian i wdrożyliśmy dodatkowe optymalizacje pod kątem SEO. Podjęliśmy również próbę przebudowy struktury sklepu i linkowania, aby poprawić ruch organiczny strony, co nam się udało – wyniki się poprawiły. Zaczęliśmy tworzyć kampanie promocyjne ukierunkowane na pozyskanie nowego odbiorcy oraz na promocję marki Netfutter i kluczowych ich produktów. Kampania Google Ads i kampania w social mediach skutkują do dziś i z miesiąca na miesiąc wyniki są coraz lepsze.

wzrost sprzedaży o

150%

więcej odwiedzin o

200%

obniżenie współczynnika odrzuceń o

20%

poprawa pozycji organicznych do

1

Nie mamy żadnych zastrzeżeń do tej współpracy. Komunikacja z zespołem jest na najwyższym poziomie, a ich działania nie pozostawiają nic do dodania. Kompletnie i perfekcyjnie wykonana praca.

Netfutter