#Skuteczny Marketing
dla twojej firmy
Co sprawia, że kampania marketingowa jest naprawdę skuteczna? Jej #efekty.
Sam proces planowania kampanii często przebiega podobnie, ale to właśnie indywidualne podejście, przemyślana strategia i sumienne działanie przekuwa konkretny plan w #sukces naszego klienta. To właśnie po takich kampaniach jako zespół zgodnie stwierdzamy „ale to było dobre!”
Grzegorz Kozak, Tomasz Rejman
CEO Virtual People
Zaufało nam już ponad 400 klientów z 18 krajów
Dzięki naszym działaniom:
Zwiększysz sprzedaż
+183%
średniego przyrostu sprzedaży naszych klientów
Zdobędziesz nowych klientów
+232%
średni wzrost pozyskanych leadów naszych klientów
Zbudujesz silną markę
+435%
wzrostu rozpoznawalności i odwiedzin
w witrynie naszych klientów
Jak prowadzić #skuteczny marketing w Twojej firmie?
Mówiąc najprościej, jest to szereg kompatybilnych działań, mających na celu osiągnięcie zamierzonego efektu marketingowego. W drodze do jego realizacji wykorzystuje się różnego rodzaju narzędzia – jak choćby pozycjonowanie czy Google Ads. Najczęściej wybierane metody to z kolei oczywiście te, które przynoszą wymierne rezultaty najszybciej. Taki zwrot inwestycji jest bowiem co do zasady bezproblemowo mierzalny i sprawia, że błyskawicznie można zauważyć efekty wdrożonych posunięć. Trzeba jednak pamiętać, że reguła ta ma naturalnie wyjątki, a niektóre ruchy marketingowe – zwłaszcza te wizerunkowe – przyniosą oczekiwane rezultaty dopiero po jakimś czasie.
#sukces to przemyślana strategia marketingowa
Działania, zorientowane na natychmiastowy zwrot nie są jednak jedynym czynnikiem, jaki skłania do opracowania konkretnej strategii reklamowej. Druga strona medalu obejmuje bowiem podmioty, którym zależy przede wszystkim na rezultatach długofalowych. Przykładem mogą być chociażby działania, mające na celu ocieplenie wizerunku marki i dbanie o szeroko pojęte public relations. Wtedy efekty przynosi między innym umiejętne wykorzystanie nowych technologii, choćby kanałów w mediach społecznościowych. Aktywnie, spójnie i efektywnie prowadzone profile na takich platformach jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy YouTube mogą przynieść konkretne wyniki, które solidnie zaprocentują w przyszłości.
Potrzebujesz pomocy w doborze strategii marketingowej?
Chcesz wiedzieć co sprawia, że nasze działania są #skuteczne?
Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło nam dokładnie zrozumieć mechanizmy, jakie funkcjonują na rynku marketingowym. Dogłębne badanie ich zależności oraz rzetelne analizy poszczególnych kampanii sprawiły, że możemy teraz dzielić się z naszymi Klientami skondensowaną wiedzą i proponować im wdrażanie skutecznych rozwiązań. W naszych opracowaniach rozgraniczamy cztery podstawowe filary, które pozwalają zbudować w przedsiębiorstwach silny, nowoczesny oraz efektywnie działający marketing. Należą do nich:
Zadaniem, jakie stawiamy sobie w Virtual People jest stworzenie dedykowanych strategii reklamowych w całości dopasowanych do Klienta, jego potrzeb, charakterystyki branży oraz budżetu, jakim dysponuje. Nasz zespół pracuje w oparciu o cztery wymienione wyżej filary, definiuje poszczególne elementy składowe działań marketingowych, w całości zajmuje się procesem wykonawczym i postępuje w taki sposób, aby zrealizować cele, które wyznaczy wspólnie z Klientem.
Profesjonalni w każdym calu monitora 😉 To ten zespół sprawia że Twój marketing nabiera rozpędu
Dlaczego Virtual to #najlepsza
Agencja Marketingowa w Szczecinie?
Liczby mówią same za siebie!
lat doświadczenia
zrealizowanych kampanii
MLN PLN budżetu naszych klientów rocznie
doświadczonych specjalistów
obsługiwane kanały reklamowe
#nowoczesny marketing
Wizerunek 2.0
Sprawdź jak realnie dbamy o Twój #Virtualny brand
Zakres działań marketingowych, zależnie od efektu, który chcemy osiągnąć, można umownie podzielić na ruchy wizerunkowe oraz sprzedażowe. I choć niektóre narzędzia oddziałują jednocześnie na oba cele, to podstawowym założeniem tych pierwszych jest świadome wpływanie na sposób, w jaki jesteśmy postrzegani. Wykorzystuje się do tego takie narzędzia jak choćby wspomniane prowadzenie kanałów w social mediach, kontent blogowy czy kontent video, które są odpowiedzialne za przekazywanie konkretnych i wartościowych treści. Wyróżnić należy także marketing szeptany oraz influencer marketing, które bazują przede wszystkim na sile rekomendacji i dbaniu o kreowanie pozytywnego wizerunku.
Sprzedaż
Jak podnosimy efektywność Twoich działań abyś mógł zarabiać więcej?
Jeśli natomiast chodzi o drugą metodę, czyli działania sprzedażowe, to w tym gronie możemy wymienić takie narzędzia jak pozycjonowanie czy płatne kampanie w social mediach oraz Google Ads. Te ruchy mają konkretny cel i powinny być weryfikowalne liczbowo. Podstawową funkcją tej grupy działań jest bowiem nastawienie na bezpośredni zysk i właśnie ten aspekt stanowi wykładnik późniejszego badania ich efektywności. Ruchy wizerunkowe oraz sprzedażowe bywają często prowadzone całkowicie niezależnie i każde z nich może być wykorzystywane oraz stosowane jednotorowo. Warto jednak zapamiętać, że ich umiejętne połączenie sprawia, że otrzymujemy niezwykle skuteczne narzędzie promocyjne. Fuzja tych dwóch składowych tworzy coś, co nazywamy efektem synergii.
Na panowaniu nad światem się nie znamy, ale o marketingu wiemy wszystko! ;D
Jak budować #skuteczny marketing 360?
Poznaj Efekt synergii
Połącz wiele kanałów reklamowych w Twojej firmie!
Konsulting Marketingowy dla Twojej firmy
Sama synergia to nic innego jak współdziałanie poszczególnych elementów, których efekt składowy jest większy niż ich suma jednostkowa. W praktyce oznacza to, że połączenie i współpraca konkretnych czynników przynosi w konsekwencji wymierne i pozytywne skutki. Umiejętne gospodarowanie posiadanymi narzędziami marketingowymi pozwala stworzyć system, w którym wszystkie elementy składowe są ze sobą kompatybilne i dochodzi między nimi do harmonijnego zazębienia.
Oczekujesz #efektów?
Wyobraźmy sobie następujący ciąg przyczynowo-skutkowy: Klient pojawia się na naszej stronie internetowej dzięki wysokiemu pozycjonowaniu, o które zadbaliśmy. Widzi ciekawie prowadzoną witrynę, która zachęca go, aby zajrzeć głębiej i zapoznać się ze szczegółami oferty. Dobrze przemyślana struktura, design oraz prosta i intuicyjna nawigacja sprawiają, że z łatwością odnajduje wszystkie poszukiwane informacje. Klient dostrzega, że firma – oprócz standardowej i umiejętnie wyeksponowanej oferty – ma na swojej stronie wartościowe merytorycznie publikacje blogowe i ciekawe zdjęcia siedziby oraz zespołu.
Pierwsza ze wspomnianych rzeczy wzbudza uznanie, druga buduje wiarygodność. Klient od razu zyskuje poczucie, że firmę tworzą sensowni i poważni ludzie, którzy znają się na wykonywanej przez siebie pracy. Zainteresowany decyduje się weryfikować dalej i przechodzi do analizy profilów społecznościowych. Tam widzi regularność w tworzeniu materiałów, wartościowy content, efekty zrealizowanych działań i zadowolenie usatysfakcjonowanych klientów. Ta osoba, coraz bardziej zainteresowana potencjalną współpracą, decyduje się jeszcze na wyszukiwanie informacji w sieci i weryfikację internetowych opinii.
Research wypada pomyślnie, firma jest chwalona, a zdecydowana większość klientów poleca jej usługi. Efekt? Zadowolony z dobrego pierwszego wrażenia klient decyduje się wysłać zapytanie i z niecierpliwością czeka na odpowiedź. Podczas tego oczekiwania, surfując po sieci, trafia także na banery promujące firmę oraz jej klip reklamowy w serwisie YouTube. Zaufanie nadal rośnie i ta osoba już wie, że ma do czynienia z profesjonalistami, którym można zaufać. To uczucie może mieć z kolei decydujący wpływ na ostateczną decyzję w kwestii podjęcia ewentualnej współpracy.
Skuteczne Google Adsy
Poznaj efekty naszej pracy
Potrzebujesz konsultacji ze specjalistą?
Konsulting Marketingowy dla Twojej firmy
Nie od dziś wiadomo, że jeśli nie ma się w jakiejś kwestii pewności, to warto zasięgnąć porady u odpowiednich osób. Jeśli zastanawiasz się, którą ścieżkę wybrać, jakimi możliwościami dysponujesz czy jak wysoki budżet powinieneś przeznaczyć na działania marketingowe, zgłoś się do nas. Serdecznie zapraszamy na wstępne konsultacje marketingowe, podczas których swobodnie porozmawiamy na temat aktualnej sytuacji Twojej firmy, planów oraz oczekiwań względem przyszłości. Podzielimy się naszymi spostrzeżeniami, a także wskażemy możliwości i zasugerujemy wdrożenie konkretnych działań.
Przy analizie Twoich potrzeb porozmawiamy zarówno o zakresie promowanej oferty, obszarze działalności marketingowej, szczegółowej analizie konkurencji, jak i dokładnie sprecyzujemy target, który Cię interesuje. Krótko mówiąc, ustalimy z Tobą, co i komu chcemy reklamować, gdzie planujemy to robić i z kim będziemy musieli konkurować. Gdy wspólnie omówimy te wszystkie kwestie, będziemy mogli zająć się opracowaniem konkretnego planu.