Google Ads – bądź
w Top10 w sieci wyszukiwań!
Jednym z pierwszych kluczowych kanałów reklamowych, w jakich zaczęła specjalizować się nasza agencja był Google Adwords, teraz występujący już pod nazwą Google Ads. Pojawienie się na rynku reklamy Google stanowiło dla nas jasny przekaz: to rozwiązanie będzie receptą na #sukces dla bardzo wielu firm. Ten wniosek sprawił, że przez kolejne lata konsekwentnie doskonaliliśmy umiejętności i zdobywaliśmy bezcenne doświadczenie w tym zakresie. Te działania przyniosły wymierny skutek w postaci otrzymanego przez nas statusu oficjalnego Google Partnera.
Grzegorz Kozak, Tomasz Rejman
CEO Virtual People
2000000zł
budżetu w Google
Ponad
100
prowadzonych kampanii
Ponad
15
lat doświadczenia
Dzisiaj w Virtual People możemy chwalić się tym, że w skali roku obracamy budżetami naszych klientów na poziomie 1 600 000 złotych. To powód do dumy, ale też ogromny kredyt zaufania. To właśnie dlatego tym bardziej cieszą nas osiągane wyniki, gdzie średnia wzrostu liczby wyświetleń i interakcji stanowi ponad 63%, a koszty kliknięcia udało się u niektórych klientów zmniejszyć nawet trzykrotnie.
W naszej ocenie, kluczem do takich rezultatów jest odpowiednia optymalizacja, poparta nie tylko wiedzą, ale i doświadczeniem, które pozwolą na dobór odpowiednich słów kluczowych. To właśnie ta kombinacja pozwala nam spojrzeć na kampanię z perspektywy samego klienta i sprawia, że możemy osiągać satysfakcjonujące wyniki.
Wiedza
Doświadczenie
Optymalizacja
Realne efekty
Jak tworzymy #skuteczne kampanie Google Ads?
Dla większości firm, które chcą aktywnie sprzedawać swoje produkty w internecie, reklama Google Ads to zdecydowany must have. Ta forma promocji pozwala w bezpośredni sposób odpowiadać na zapytania użytkowników w wyszukiwarce Google i automatycznie wyświetla im odpowiedni content reklamowy. Innymi słowy, mechanizm w pewnym sensie czyta w myślach,
a później oferuje potencjalnym nowym klientom artykuły oraz oferty, które mogą ich zainteresować. Bogate doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii Google Ads pozwoliło nam opracować pewien uniwersalny schemat, dzięki któremu wdrażane rozwiązania są skuteczne oraz efektywne. Działania, podejmowane w Virtual People są prowadzone w następujących etapach:
1
Research i Analiza potrzeb
2
Konfiguracja i planowanie działań w oparciu o ustalony budżet
3
Precyzyjne i zgodne z obraną strategią targetowanie
4
Stała optymalizacja i rozwój kampanii.
5
Analiza i raportowanie wyników
Twój #efekt = Nasz priorytet
Dotarcie z produktem do wąskiej grupy starannie wyselekcjonowanych odbiorców jest jednym z filarów jego efektywnej promocji. Google Ads to narzędzie, które nie tylko ten proces umożliwia, ale też pozwala na szybkie osiągnięcie wymiernych efektów. Na sukces kampanii wpływa jej właściwa konfiguracja, która musi zostać poprzedzona odpowiednim researchem i analizą. Gdy precyzyjnie określimy już grupę docelową i ustalimy niezbędne parametry, można zacząć planować konkretne działania. Zależą one przede wszystkim od budżetu reklamowego, jakim dysponujemy. Ten często jest utożsamiany z wynagrodzeniem dla agencji, a należy pamiętać, że są to dwie zupełnie odrębne kwestie.
Efektywne wydatki to podstawa
#ZERO WASTE
Gdy ustalimy już budżet promocyjny, możemy zacząć targetować reklamę, czyli dostosowywać jej parametry do grupy docelowej, na której nam zależy. Tuż po starcie rozpoczynamy natomiast proces monitorowania i optymalizacji wdrożonych działań. Nasi specjaliści z dziedziny Google Ads na bieżąco udoskonalają trwającą kampanię. W tym czasie badamy statystyki ruchu w witrynie, analizujemy zebrane wyniki i na ich bazie eliminujemy nieefektywnie działające elementy oraz rozbudowujemy działania o nowe, rozszerzone frazy. Ta praca ma charakter ciągły, dzięki czemu w każdej chwili jesteśmy w stanie optymalizować prowadzone kampanie. Ten poświęcony czas przekłada się później na wymierne rezultaty – niweluje współczynnik odrzuceń i sprawia, że dedykowany budżet reklamowy jest efektywnie wykorzystywany.
Zawsze masz dostęp do raportów reklam Google Ads Online!
Nie jest tajemnicą, że w Virtual People stawiamy przede wszystkim na solidność i transparentność. To właśnie dlatego regularnie przygotowujemy dla naszych klientów raporty, dotyczące efektywności wdrożonych rozwiązań, ale też odpowiadamy na wszystkie pytania i tłumaczymy im zależności, związane z aktywną kampanią. Wierzymy, że jeśli klient będzie w pełni rozumiał nasze posunięcia, wzrośnie też jego zaufanie do firmy. A właśnie na tym fundamencie chcemy budować relacje z naszymi partnerami biznesowymi.
Dobieramy działania do Twoich potrzeb!
Jeśli natomiast chodzi o praktyczną wiedzę w omawianym zakresie, to warto doprecyzować kilka kwestii. Nie wszyscy bowiem zdają sobie sprawę, że Google Ads to dużo więcej niż tylko reklama w popularnej wyszukiwarce. Pod tym terminem kryją się bowiem kolejne kanały, które umożliwiają przeniesienie promocji produktu na zupełnie inny poziom.
SEM (Search Engine Marketing)
Najbardziej standardowa forma reklamy, w której targetowanie odbywa się poprzez dobór i późniejszą optymalizację konkretnych słów kluczowych.
Remarketing
Reklama graficzna, skierowana do odbiorców, którzy już wcześniej odwiedzili naszą witrynę. Co ciekawe, dzięki tej formie możemy zwrócić się do osób, które gościliśmy na stronie nawet 365 dni temu. Jeśli więc przykładowo sprzedajemy produkty świąteczne, możemy przypomnieć się klientom, którzy skorzystali z naszych usług rok wcześniej.
GDN (Google Display Network)
Kolejny rodzaj reklamy graficznej. W odróżnieniu od remarketingu, ta jest kierowana do osób, które nie pojawiły się dotąd na naszej stronie internetowej. GDN to ciekawe narzędzie, umożliwiające różne sposoby targetowania – między innymi poprzez wyszukiwane słowa kluczowe odbiorców. Dodatkowo możliwe jest także samodzielne wybieranie serwisów, na których ma być widoczna reklama.
GSP (Gmail Sponsored Promotions)
Wersja reklamy, która pojawia się w Gmailu i jest prowadzona w formie odpowiadającej standardowemu mailingowi.
RLSA (Remarketing List for Search Ads)
Podobnie, jak miało to miejsce w przypadku remarketingu, ta reklama jest skierowana do osób, które odwiedziły w przeszłości naszą witrynę. Różnica tkwi w tym, że tym razem promocja odbywa się nie graficznie, a w formie tekstowej. Jej głównym założeniem jest zwiększenie trafności naszej www.
GMC (Google Merchant Center)
Kampania reklamowa, dotycząca konkretnych produktów, nastawiona przede wszystkim na sprzedaż i konwersję.
Youtube
Promocja w tym popularnym serwisie może zostać przygotowana w zróżnicowanych formatach, a cena reklam jest analogiczna do czasu ich trwania. Aktualnie wielką popularność stanowią krótkie, 6-sekundowe kreacje, które uniemożliwiają użytkownikom ich pominięcie.
Google Ads Szczecin
Niezależnie czy działasz lokalnie czy na skalę międzynarodową, kluczem do sukcesu Twojej kampanii jest odpowiedni dobór działań i fachowa optymalizacja. Dlatego niezależnie czy jesteś ze Szczecina jak My, czy z innego miasta, jesteśmy w stanie poprowadzić Twoją kampanię Gooogle Ads na najwyższym poziomie!
Wszystkie opisane powyżej elementy tworzą wspólny, kompatybilny mechanizm. W Virtual People doskonale rozumiemy zależności między nimi, dzięki czemu możemy proponować naszym klientom profesjonalne przygotowanie efektywnych kampanii Google ADS przy wykorzystaniu narzędzi jakie oferuje marketing internetowy i sieć reklamowa Google.
Google Ads Szczecin
Google Ads Wrocław
Google Ads Poznań
Google Ads Gdańsk
Google Ads Gdynia
Google Ads Warszawa
Google Ads Kraków
Google Ads Łódź
Google Ads Bydgoszcz
Google Ads Lublin
Google Ads Białystok
#Skuteczne Kampanie Google Ads dopasowane
do Twoich potrzeb!
Google Analitycs i raportowanie
Nasz doświadczony zespół profesjonalistów, korzystając z nowoczesnych narzędzi promocyjnych, przygotowuje i prowadzi efektywne kampanie marketingowe. Wszystkie procesy są na bieżąco analizowane, a wyciągane wnioski sprawiają, że w odpowiednim momencie wdrażamy także konkretne działania optymalizujące. W relacji z klientem stawiamy na pełną transparentność – chcemy, żeby całkowicie rozumiał nasze założenia i sens podejmowanych decyzji. Regularnie przedstawiamy przejrzyste raporty i w przystępnej formie tłumaczymy zależności oraz dane, które są w nich zawarte.
Targetowanie w kampanii
Podstawą naszej działalności jest to, aby każdego klienta traktować w sposób indywidualny. To dlatego automatycznie nie wdrażamy sprawdzonych rozwiązań, tylko dostosowujemy kolejne posunięcia do konkretnych przypadków. Nasze doświadczenie pozwala nam przeprowadzić dokładną analizę klienta, podczas której precyzyjnie określamy jego docelową grupę odbiorców. Wyniki tych badań sprawiają, ze możemy właściwie targetować kampanię i wdrożyć zestaw działań, który pomoże zrealizować zamierzone cele.
Geolokalizacja kampanii
W Virtual People posiadamy bogate doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych na dowolną skalę. Niezależnie od tego czy chcesz reklamować się w sposób lokalny, ogólnopolski czy międzynarodowy – trafiłeś we właściwe miejsce. Nasze działania jesteśmy w stanie targetować w oparciu o ustaloną lokalizację, dlatego współpraca z nami pomoże Ci najpierw określić docelową grupę klientów, a następnie dotrzeć do niej w efektywny sposób.
Reklamy graficzne
Oferujemy naszym klientom w pełni indywidualne i spersonalizowane reklamy graficzne, dopasowane do ich konkretnych potrzeb oraz specyfiki promowanych produktów. Wszystkie kreacje, które tworzymy w Virtual People są gruntownie przemyślane i służą do tego, aby w efektywny sposób przełożyć się później na wymierne rezultaty sprzedażowe. Na życzenie klienta przygotowujemy kompleksową koncepcję kreatywną i służymy wsparciem na każdym etapie jej wdrażania.
Lead i konwersja
Prowadząc kampanie dla naszych klientów, skupiamy się nie tylko na samym generowaniu ruchu, ale też na analizie, badaniu zależności i wyciąganiu wniosków. Opracowujemy pewne modele zachowań, obserwując, jak zachowywali się użytkownicy, którzy odwiedzili daną stronę, ile czasu na niej spędzili czy jakie podstrony cieszyły się ich zainteresowaniem. Dzięki tym metodom nie tylko badamy przełożenie się tych czynników na konkretną sprzedaż, ale wprowadzamy też działania optymalizacyjne, które pomagają maksymalizować efektywność całej kampanii.
Konfiguracja i monitorowanie kampanii
Tworzenie skutecznej kampanii zaczyna się od wykonania analizy, która precyzyjnie określa drogę, jaką powinny być prowadzone działania. W Virtual People konfigurujemy, przygotowujemy i kreujemy tego rodzaju kampanie. Po ich uruchomieniu wszystkie procesy pozostają jednak pod stałym nadzorem, dzięki czemu jesteśmy w stanie na bieżąco monitorować rezultaty zastosowanych rozwiązań. Kluczem do sukcesu jest zrozumienie, że kampanie ewoluują, a my musimy na te zmiany w odpowiednim momencie reagować, eliminując nieskuteczne elementy i zastępując je odpowiednimi substytutami. Takie działania maksymalizują efektywność kampanii i przyczyniają się do właściwej realizacji podstawowych założeń.
Skontaktuj się z nami, a pomożemy dobrać ci rozwiązanie do Twoich potrzeb!
Starter
od 800pln netto
(miesięcznie)
jednorazowa opłata aktywacyjna*
do 5 000 PLN
obsługiwany budżet Google Ads
Wielkie rzeczy mają niepozorne początki. Pakiet starter jest wybierany przez mniejsze firmy lub te, które dopiero rozpoczynają swoją drogę biznesowa i marketingową.
* konfiguracja w ramach pierwszego miesiąca obsługi
Standard
od 1500pln netto
(miesięcznie)
jednorazowa opłata aktywacyjna*
do 15 000 PLN
obsługiwany budżet Google Ads
Do niektórych zmian trzeba podejść stopniowo. Firmy, które chcą znacznie poszerzyć ramy swojego działania poza dotychczasowy obszar, wybierają pakiet standard.
* konfiguracja w ramach pierwszego miesiąca obsługi
Extended
od 3500pln netto
(miesięcznie)
jednorazowa opłata aktywacyjna*
dopasowany indywidualnie
obsługiwany budżet Google Ads
Najbardziej kompleksowy pakiet extended dedykowany dla firm, które doskonale zdają sobie sprawę z przewagi rynkowej i chcą jeszcze bardziej ją powiększyć. Pakiet ten jest wybierany także przez firmy zagraniczne.
* konfiguracja w ramach pierwszego miesiąca obsługi
Skuteczne Google Adsy
Poznaj efekty naszej pracy