Blog
Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.
Social media. Jak pisać posty, żeby inni je czytali? Media społecznościowe mogą być wizytówką firmy i jednocześnie świetnym reklamowym polem do popisu. Służą do komunikacji z klientami i dają możliwość bliskiej z nimi interakcji. Dobrze napisane posty przyciągają uwagę i… ...
Zalety bloga w sklepie internetowym, czyli optymalizacja SEO Sklep internetowy to współcześnie dla przedsiębiorców idealny pomysł na rentowny biznes. Jednak, by pieniądze wpływały na konto potrzeba klientów. Jak ich zdobyć w internecie? Jest wiele na to sposobów, a cennym narzędziem… ...
Reklama dynamiczna na Facebooku – warto czy nie warto? Chcesz być widocznym i zwiększyć swoją sprzedaż? Zacznij od reklamy dynamicznej na Facebooku! Dzięki jej zaawansowanym algorytmom trafisz bezpośrednio do osób zainteresowanych Twoim produktem i usługami. Jak działa taka personalizacja reklam?… ...
UX i UI na stronie internetowej UX i UI – to aktualnie chyba najczęściej używane skróty w wirtualnym świecie. Projektowanie stron internetowych bez nich nie istnieje! Często z sobą mylone, całkowicie się od siebie różnią. Czy wiesz co co one… ...
Jak zaprojektować dobrą wizytówkę w 5 krokach? Wiesz, że pomimo niewielkiej wielkości wizytówki są bardzo ważnym elementem w biznesie? Aby osiągnąć skuteczny efekt, należy jednak pamiętać o kilku istotnych kwestiach na etapie projektowania, jak i wydruku. To właśnie dzięki temu… ...
Outsourcing – wynajem marketingowca dla Twojej firmy Chcesz odciążyć swoją głowę i zająć się innymi obszarami biznesu? Outsourcing to doskonałe rozwiązanie, które ściągnie z Twoich barków sporą część pracy, zredukuje koszty i ulepszy dotychczasową strategię marketingową. Zainwestuj w swój komfort… ...
Chcesz zwiększyć liczbę odwiedzin na swojej stronie? A może podnieść jej pozycję w wyszukiwarce Google? Jest na to sposób! Audyt SEO – dzięki niemu poznasz wszystkie słabości swojej witryny. Optymalizacja SEO to czynności analityczne, które pozwolą Ci być widocznym w… ...
Dawniej promocja swoich usług lub produktów wymagała sporej dawki kreatywności. Sprzedawcy posiłkowali się zwracającymi uwagę reklamami w gazetach, radiu, czy też telewizji — a dużą skutecznością nadal cieszyła się sprzedaż bezpośrednia. Współczesność otworzyła przed nami wiele innych możliwości, jeśli chodzi… ...
W sytuacji utraty dostępu do konta prywatnego lub fanpage’a na Facebooku, kluczowe jest szybkie działanie i znajomość odpowiednich procedur. Jak odzyskać utracone konto lub fanpage na Facebooku?: Odzyskanie utraconego konta lub fanpage’a na Facebooku wymaga identyfikacji problemu (usunięcie, zablokowanie, zhakowanie)… ...
Odpowiednio przygotowany i zaplanowany digital marketing to świetna recepta na sukces. Wiąże się jednak ze sporym wysiłkiem zarówno jeśli chodzi o przygotowanie, jak i analizowanie efektów promowania swojej marki w Internecie. Dlatego przygotowaliśmy listę kilku narzędzi, które mogą ułatwić codzienną… ...
Podanie ogólnej, uniwersalnej stawki za kampanię jest niemożliwe. Być może masz jeszcze nadzieję, że gdzieś w czeluściach znajdziesz konkretne cyferki wyłożone na tacę. Przeczytaj jednak nasze porady, dzięki którym zrozumiesz na czym polega planowanie budżetu działań marketingowych – a przez… ...
Marketing usług skupia się na wszelkich działaniach marketingowych podejmowanych w ramach sektora usług. Dlaczego nie możemy choćby w najmniejszym stopniu bagatelizować tej dziedziny marketingu? W krajach, które są wysoko rozwinięte 80% PKB pokrywają usługi. Według powszechnych danych, w Polsce w… ...
Kampania reklamowa Instagram Jeśli Twoja branża wiąże się w jakikolwiek sposób z wizualną estetyką lub masz co pokazać – rozważ dodanie Instagrama do Twojego zestawu kanałów social media! Jest to portal, który wykorzystuje obraz jako główne narzędzie przekazu. Podstawowy warunek… ...
Milenialsi przejmują Internet Sprawdzanie smartfona, w szczególności u pokolenia Z jest już codziennością – Facebook, Instagram, Snapchat i Tik Tok. Tik Tok w tym zestawieniu powinien przenieść się na pierwsze miejsce, ponieważ zasięg tej aplikacji jest na tyle ogromny, że… ...
Czym jest Content Marketing? Content Marketing to od kilku lat rozwijająca się strategia marketingowa w Internecie. Mimo, że marketing treści nie jest zupełnie młodym zjawiskiem, to obecnie ma swoje “pięć minut”. Content Marketing to tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści, które… ...
Proces rekrutacji, jak każdy inny, doświadcza ciągłych zmian. XXI w. tchnął nowe życie w HR i pozwala na skuteczną rekrutację ludzi poprzez wykorzystanie sieci internetowej. Dlaczego wykorzystanie narzędzi e-marketingowych może ulepszyć system rekrutowania pracowników? Odformalizowanie procesu rekrutacji Jeżeli dokonamy zamieszczenia… ...
Facebook – rozrywka czy biznes? Każdy kto prowadzi firmę, powinien sobie zdawać sprawę z tego, że promocja jest jednym z najbardziej kluczowych elementów, które wpływają na sukces. Promowanie swojej marki w Internecie jest obecnie najlepszą metodą na trafienie do swojej… ...
Podczas kontaktu z agencją marketingową jeden z jej przedstawicieli zaproponował Ci przebudowę strony internetowej, pakiet Google Ads, pozycjonowanie organiczne, reklamę na Facebooku, prowadzenie profili na dziesięciu różnych portalach społecznościowych i dodatkowe prace kreatywne za przysłowiowe “miliony monet”? W tym artykule… ...
Ile razy w Twojej głowie pojawiła się myśl, że jakaś reklama czy marka Cię prześladują? Spot w telewizji, reklama w radiu, billboardy na mieście i banery w mediach społecznościowych, a wszystko to powiązane z jednym brandem. Jak to możliwe? Prosta… ...
Wsparcie Google przy pomocy programu Google Ad Grants daje organizacjom non-profit, spełniającym wymagane kryteria, możliwość bezpłatnego pojawiania się w tekstowych wynikach wyszukiwania przy pomocy Google AdWords o wartości 10 000 USD miesięcznie. Co to oznacza w praktyce? Podmiot działający non-profit… ...