Od czasu, gdy młody Amerykanin Mark Zuckerberg zaczął zapraszać ludzi do korzystania z Facebooka minęło już ponad piętnaście lat. Na przestrzeni tego okresu serwis zyskał ogromną popularność. Według szacunków z 2017 roku, liczba użytkowników przekroczyła wówczas niewiarygodne dwa miliardy. Nic więc dziwnego, że na łamy tego serwisu społecznościowego przeniosła się także duża część świata biznesu. Wszystko bowiem odbywa się w oparciu o główną zasadę: jeśli Twój klient gdzieś jest, też musisz tam być!
Tomasz Rejman

Co wyróżnia Facebook na tle innych portali społecznościowych i zachęca do szukania potencjalnych odbiorców właśnie tam? Przede wszystkim jego ogólnodostępność i popularność. Wiele osób na świecie przyzwyczaiło się już do tej platformy, zdążyło ją poznać i jej zaufać. To daje natomiast firmom unikalne możliwości, aby trafić do tych ludzi, próbując zainteresować ich swoją usługą czy produktem. Bardzo pomocnym (a wręcz niezbędnym) narzędziem w tym procesie jest możliwość targetowania odbiorców.

Czy można zbudować społeczność na Facebooku?
MOŻNA A NAWET TRZEBA!
Skoro już jesteśmy przy możliwościach, jakie daje Facebook, nie wypada nie wspomnieć o potencjale budowania społeczności, które oferuje ta platforma. Stworzenie i rozkręcenie umiejętnie prowadzonego profilu w tym serwisie pozwala docierać do kolejnych odbiorców, a także przekłada się na budowę renomy marki oraz utrwalanie jej pozytywnego wizerunku w sieci. Wszelkie działania, mające na celu swego rodzaju subtelną autoprezentację, opierają się bowiem na jednej z podstawowych maksym marketingowych:
jeśli chcesz, żeby zaczęto o Tobie mówić, najpierw musisz zacząć robić to sam.
Bądź aktywny!
W chwili obecnej Facebook zmienił nieco swój profil i stał się poniekąd portalem informacyjnym, służącym w dużej mierze do prowadzenia dyskusji oraz wymiany opinii. Niezmiennie natomiast jego wielką siłą i wartością pozostają grupy, w których aktywni użytkownicy samoistnie napędzają kolejne interakcje między internautami. Dlaczego to tak istotne z punktu widzenia firm, które chcą się reklamować na tej platformie? Odsyłamy do naszej podstrony o buzz marketingu, gdzie dowiecie się, w jaki sposób można korzystać z wirtualnych grup tematycznych, aby zwiększyć zainteresowanie oferowanym przez siebie produktem lub usługą.

Potęga targetowania
O Facebooku można mówić sporo. Fakt jest taki, że przez kilkanaście ostatnich lat pojawiło się tam tak dużo treści, że momentami można było odczuwać pewnego rodzaju chaotyczny nieład. Tego z całą pewnością nie da się natomiast powiedzieć o targetowaniu, ponieważ ono działa bez zarzutu i jest swego rodzaju synonimem uporządkowania. To właśnie dzięki niemu bez trudu możemy dotrzeć z naszym przekazem do odpowiednio sprofilowanej grupy odbiorców. Płeć, wiek, zainteresowania – określanie tych parametrów zwiększa zakres danych w kampanii i pozwala nam zawęzić grono potencjalnych klientów. Skutki są takie, że reklama nie trafia do niewłaściwych osób, dzięki czemu już z założenia zwiększa swoją efektywność.
Potrzebujesz działań reklamowych Facebook?

Zaufaj specjalistom
W Virtual People od kilkunastu lat poznajemy tajniki i niuanse Facebooka, dlatego z czystym sumieniem możemy nazwać się ekspertami w tej dziedzinie. Śledzimy oraz analizujemy wprowadzane zmiany, badamy ruch internautów oraz stale optymalizujemy proces efektywnego docierania do użytkowników. Serwis społecznościowy, o którym mówimy wciąż cieszy się bardzo dużą popularnością, w związku z czym jest w nim zarejestrowanych wielu potencjalnych odbiorców Twojej marki. Jak do nich trafić? Od tego jesteśmy my. Zaufaj ekipie specjalistów z Virtual People, bądź obecny na Facebooku i naucz się wykorzystywać tę platformę do osiągania wymiernych efektów biznesowych.
Ponad
10
lat profesjonalnych działań Faceboook
Ponad
1,5 mln zł
rocznie zarządzanego budżetu w facebook Ads
Prawie
8 mln zł
zarobione dla naszych klientów z reklam Facebook
Prawie
100
wspieranych profili firmowych
Zespół doświadczonych marketerów, analityków i szkoleniowców
W ramach współpracy w obrębie serwisu Facebook, oferujemy następujące możliwości:

Prowadzenie profilu
Jak angażować fanów na Facebooku i przedstawiać firmę w odpowiednim świetle? Odpowiedzi na te dwa pytania są zawarte właśnie w zagadnieniu umiejętnego prowadzenia profilu. W Virtual People oferujemy doświadczenie i kreatywność, które sprawią, że wyróżnisz się na tle innych i zostaniesz zauważony w świecie Facebooka.

Prowadzenie kampanii reklamowych
Biznesowy aspekt Facebooka to przede wszystkim rozległe możliwości reklamowe, jakie gwarantuje ten serwis społecznościowy. Skonstruowanie odpowiedniego przekazu, targetowanie reklamy do właściwych odbiorców, wdrożenie, analiza i optymalizacja podjętych kroków – to filary, na których buduje się skuteczne kampanie
reklamowe. Chcesz, aby cały projekt został dopięty od A do Z i żeby przyniósł pożądane efekty? Zaufaj specjalistom z ekipy Virtual People i zobacz, jak efektywnie możesz promować się na Facebooku.
mniej

Opracowywanie treści i grafik
Jeśli materiały na Facebooku mają wyróżnić Cię z tłumu i zainteresować potencjalnych klientów, muszą zostać przygotowane w odpowiedni sposób. W Virtual People myślimy nieszablonowo, opracowujemy unikalne treści i dostosowujemy do nich niebanalne grafiki. Chcesz się wyróżnić i sprawić, że Twoje posty będą celne, nowoczesne i angażujące odbiorców?
Trafiłeś pod właściwy adres.
mniej

Audyt profilu
Lata doświadczenia sprawiają, że jesteśmy w stanie przeprowadzać efektywne audyty w mediach społecznościowych. Rzetelnie przeanalizujemy Twój profil na Facebooku, zobaczymy, co działa dobrze, a co można by usprawnić. Podzielimy się z Tobą naszymi spostrzeżeniami, zaopiniujemy wdrożenie konkretnych rozwiązań, podpowiemy parę praktycznych wskazówek.

Analiza i optymalizacja reklam
Umiejętne tworzenie facebookowych reklam wcale nie jest prostym zadaniem. Łatwo można popełnić błąd, który przekreśli nasze starania i sprawi, że inwestowane środki finansowe zostaną spożytkowane nieefektywnie. Jeśli masz wątpliwości, zasięgnij porady specjalistów. Nasi eksperci przeanalizują konkretne reklamy i zasugerują wdrożenie działań korygujących w …
celu ich optymalizacji. Skorzystaj ze wsparcia i ciesz się pełnym potencjałem działalności reklamowej na Facebooku.
mniej

Budowanie grup odbiorców
Osiągnięcie sukcesu w przestrzeni mediów społecznościowych jest możliwe tylko wtedy, gdy udaje nam się oddziaływać na ludzi. Jak zainteresować odbiorców naszą ofertą i stworzyć grono zaangażowanych fanów? Od tego jesteśmy my. Posiadamy niezbędne doświadczenie w budowaniu wirtualnej społeczności, wiemy, jak zaciekawić użytkowników i jesteśmy…
w stanie sprawić, że zrobi się o Tobie naprawdę głośno. Zainteresowany? Zapraszamy do kontaktu.
mniej

Współpraca z influencerami
Reklamowanie się przy wykorzystaniu influencerów wymaga określonej wiedzy i znajomości branżowych realiów. Z kim się kontaktować? Jak zaplanować efektywną kampanię? W jaki sposób ustalić korzystne warunki współpracy? Pytań jest sporo, a brak doświadczenia w tej kwestii sprawia, że trudno znaleźć jednoznaczne odpowiedzi. W Virtual People doskonale …
zdajemy sobie z tego sprawę i dlatego z przyjemnością służymy pomocą i dobrą radą. Chcesz rozpocząć promocję swojej marki przy pomocy influencerów? Skontaktuj się z nami i zobacz, jak zrobić to we właściwy sposób.
mniej

Szkolenia
Umiejętne wykorzystywanie serwisu społecznościowego otwiera zupełnie nowe możliwości w kwestii promocji firmy. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, oferujemy profesjonalne szkolenia, dotyczące działalności na Facebooku. Podczas ich trwania opowiadamy o najbardziej przydatnych opcjach, uczymy zasad budowy wirtualnej społeczności, a także przedstawiamy …
praktyczne porady w kwestii publikowanych treści, kompozycji grafik czy kampanii reklamowych. Chcesz zdobyć cenną wiedzę i pewnym krokiem poruszać się w świecie facebookowych możliwości? Jeśli tak, to nasze szkolenie jest właśnie dla Ciebie!
mniej