Blog

Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.

15.01.2022 Digital marketing i jego rodzaje

Masz sklep internetowy, prowadzisz firmę, lub interesujesz się prowadzeniem social mediów? Bez względu na to, w jakiej branży jesteś — znajomość różnych rodzajów digital marketingu powinna być dla Ciebie podstawą! Dlaczego? Przede wszystkim z tego względu, że marketing cyfrowy pozwoli… ...

15.11.2021 Jak aktywować klucz API do Google Maps?

Lokalizacja umieszczona na stronie internetowej może być niezwykle pomocna dla klientów, którzy chcą dotrzeć do Twojej siedziby lub zależy im na osobistej wizycie. Aby dodać do witryny lokalizację z Google Maps, należy wcześniej przejść przez kilka prostych — ale bardzo… ...

08.11.2021 Jak dodać Facebook Messenger na stronę www?

Znaczna większość użytkowników korzysta przede wszystkim z Facebooka, a co za tym idzie komunikatora Messenger. Z tego względu czat połączony ze stroną internetową jest dla odbiorcy ogromnym ułatwieniem w komunikacji! Wystarczy kilka prostych kroków, aby cieszyć się nowym widgetem na… ...

25.02.2025 Media strumieniowe – jak budować markę w świecie mediów?

W obecnych czasach mamy do dyspozycji wiele różnych platform z mediami społecznościowymi, które mogą przynieść biznesowi ogromny sukces. Warto orientować się, które formaty i platformy są najlepsze do promocji swojego biznesu — a także wiedzieć jak na nich pracować. Czym… ...

25.10.2021 E-mail marketing – dlaczego warto wykorzystać go w swoim biznesie?

Czy wiesz, że pierwszy e-mail został wysłany dokładnie 50 lat temu? Tak ogromny rozstrzał czasowy, który dzieli tamtejsze osiągnięcia z aktualną technologią, sprawia, że trudno nam sobie wyobrazić funkcjonowanie bez narzędzi internetowych. Aktualnie pocztę elektroniczną wykorzystujemy przede wszystkim do komunikacji,… ...

18.10.2021 Google Ads (Adwords) – co to jest i z czym to się je?

Zastanawiasz się nad tym, jak trafić do klientów? A może po prostu ciekawią Cię możliwości Google Ads? Bez względu na to, czego potrzebujesz znajomość podstaw związanych z reklamami to trzon dzisiejszego e-marketingu! Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads… ...

12.10.2021 5 praktycznych rad jak ilustrować teksty biznesowe – czyli sztuka tworzenia treści B2B

Kojarzysz to melancholijne uczucie podczas jazdy pustą trasą, bez atrakcyjnych krajobrazów, ani niczego, co mogłoby zwrócić Twoją uwagę? Podobnego wrażenia możesz doświadczyć podczas czytania nudnych bloków tekstu, gdzie tak naprawdę w połowie zapominasz, czego on dotyczy. Zapewne zależy Ci na… ...

04.10.2021 Blog na stronie WWW – co daje i na co pozwala?

Blog firmowy na stronie jest jednym z najlepszych sposobów na skuteczny i atrakcyjny dla odbiorców content marketing. Pozwala nie tylko bliżej poznać produkty lub usługi danej firmy, ale także dostarcza wiele niezbędnej branżowej wiedzy! Bliższy kontakt z klientem dla nawiązania… ...

28.06.2021 Videoinfografika – co to właściwie jest?

Dynamika, ruch, dźwięk i przyciągające uwagę grafiki — to właśnie kluczowe elementy w trakcie tworzenia skutecznych videoinfografik. Odpowiednio dopracowane elementy pozwalają stworzyć świetną koncepcję, która cieszy się coraz większą popularnością wśród odbiorców i potencjalnych klientów! Rozbudowane formy reklamowe W branży… ...

24.05.2021 Promocja w Internecie – czyli klucz do rozwoju Twojej firmy

Aktualnie niemal każdy z nas ma swobodny dostęp do Internetu, co pozwala firmom dopasować reklamy do swoich odbiorców, a także dokładniej określić grupę osób, do których kieruje ofertę. Ponadto reklamy w internecie przebiły już swoją popularnością i skutecznością wariant prasowy,… ...

10.10.2017 Employer branding – 5 skutecznych metod dbania o wizerunek dobrego pracodawcy

Panuje opinie, że obecny rynek pracy jest rynkiem pracownika, przez co, to pracodawca musi się postarać o dobrego pracownika, a nie pracownik o dobrą pracę. Popularny niedobór specjalistów w branży IT to tylko jeden z przykładów, gdzie bardzo często to… ...

04.09.2017 Koniec ze skanowaniem skrzynek mailowych użytkowników. Czy i jak wpłynie to na GSP?

Niemal od początku funkcjonowania serwisu Gmail firma Google skanowała wiadomości przesyłane za pomocą tej platformy w celu lepszego dopasowania reklam do konkretnego użytkownika. W związku z coraz większą świadomością użytkowników oraz ich obawami przed nadmiernym brakiem poszanowania prywatności firma z… ...

04.08.2017 E-mail marketing – dziadek marketingu online nie daje za wygraną!

Pomimo skrócenia dystansu pomiędzy sprzedawcą, a nabywcą poprzez wykorzystanie takich platform jak Facebook, Twitter czy Instagram to e-mail marketing, kamień węgielny komunikacji w Internecie, wciąż jest nieodłącznym i kluczowym kanałem marketingowym dla wielu firm. Zastosowanie E-mail marketing jest formą reklamy,… ...

01.08.2017 Marketing prawniczy – działania reklamowe w branży prawnej

Branża prawna, ze względu na ograniczenia wynikająca z przyjętej etyki zawodowej oraz monitoringu ze strony samorządowych komisji etyki oraz konkurencji, ma ograniczone pole działania w przypadku reklamy i promocji swojej oferty. Nie jest jednak tak, że radca prawny lub adwokat… ...

Chcesz zrealizować projekt?
Dołącz do grona zadowolonych klientów

Współpracuj z nami
Zaufali nam
Zaufało nam już ponad 400 firm z Polski i świata.
our clients hp our clients hp mob