Blog

Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.

18.10.2021 Google Ads (Adwords) – co to jest i z czym to się je?

Zastanawiasz się nad tym, jak trafić do klientów? A może po prostu ciekawią Cię możliwości Google Ads? Bez względu na to, czego potrzebujesz znajomość podstaw związanych z reklamami to trzon dzisiejszego e-marketingu! Co to jest Google Ads (AdWords)? Google Ads… ...

12.10.2021 5 praktycznych rad jak ilustrować teksty biznesowe – czyli sztuka tworzenia treści B2B

Kojarzysz to melancholijne uczucie podczas jazdy pustą trasą, bez atrakcyjnych krajobrazów, ani niczego, co mogłoby zwrócić Twoją uwagę? Podobnego wrażenia możesz doświadczyć podczas czytania nudnych bloków tekstu, gdzie tak naprawdę w połowie zapominasz, czego on dotyczy. Zapewne zależy Ci na… ...

04.10.2021 Blog na stronie WWW – co daje i na co pozwala?

Blog firmowy na stronie jest jednym z najlepszych sposobów na skuteczny i atrakcyjny dla odbiorców content marketing. Pozwala nie tylko bliżej poznać produkty lub usługi danej firmy, ale także dostarcza wiele niezbędnej branżowej wiedzy! Bliższy kontakt z klientem dla nawiązania… ...

28.06.2021 Videoinfografika – co to właściwie jest?

Dynamika, ruch, dźwięk i przyciągające uwagę grafiki — to właśnie kluczowe elementy w trakcie tworzenia skutecznych videoinfografik. Odpowiednio dopracowane elementy pozwalają stworzyć świetną koncepcję, która cieszy się coraz większą popularnością wśród odbiorców i potencjalnych klientów! Rozbudowane formy reklamowe W branży… ...

24.05.2021 Promocja w Internecie – czyli klucz do rozwoju Twojej firmy

Aktualnie niemal każdy z nas ma swobodny dostęp do Internetu, co pozwala firmom dopasować reklamy do swoich odbiorców, a także dokładniej określić grupę osób, do których kieruje ofertę. Ponadto reklamy w internecie przebiły już swoją popularnością i skutecznością wariant prasowy,… ...

11.05.2021 Logo jako kluczowa wizytówka online – co sprawia, że logo przyciąga uwagę?

Skuteczne i dobre logo wymaga odpowiedniej ilości pracy, włożonej w jego powstawanie. Oczywiście zdarzają się projekty stworzone w kilkanaście minut, jednak ich efektywność i jakość są znacząco odbiegające od ideału. Chcesz, aby Twoja firma wyróżniała się eleganckim logotypem lub schludnym… ...

26.04.2021 Sklep WWW – WooCommerce, PrestaShop czy Shoper?

Co sprawdzi się lepiej w twoim biznesie? Dostępne na rynku systemy sklepów internetowych pozwalają na dużą dowolność jeśli chodzi o ich zastosowanie i funkcjonalność. Najpopularniejsze z nich to przede wszystkim PrestaShop, Shoper i WooCommerce — idealne dla osób, które chcą… ...

16.03.2021 Jak zacząć sprzedaż online, czyli przeniesienie biznesu do sieci

Masz już swoją stacjonarną firmę? A może rozpoczynasz nowy biznes całkowicie od nowa? Bez względu na to, który powód Tobą kieruje, pamiętaj, że sklep internetowy to aktualnie jedna z najlepszych inwestycji w swoją działalność. Dzięki niej nie tylko dotrzesz do… ...

02.03.2021 Nowoczesne trendy w marketingu online – jak sprzedawać w Internecie w 2021 roku?

Ostatni rok pomimo niezbyt optymistycznej aury i pandemicznego klimatu okazał się bardzo korzystny dla biznesów internetowych oraz marketingu sklepów online. Nadchodzący 2021 rok zapowiada jeszcze większy obrót produktów lub usług, nawet wśród osób starszych. Największa uwaga z pewnością będzie nakierowana… ...

05.02.2021 Współpraca celebrytami, czyli czy warto inwestować w Influence marketing.

Jednym ze skutecznych sposobów promowania marki i zdobywania zaufania odbiorców w social mediach jest współpraca z influencerami. Nic tak nie buduje więzi z odbiorcami, jak znana i lubiana twarz, dodatkowo budząca uznanie. Nie dziwi więc fakt, że wiele marek, jak… ...

04.09.2017 Koniec ze skanowaniem skrzynek mailowych użytkowników. Czy i jak wpłynie to na GSP?

Niemal od początku funkcjonowania serwisu Gmail firma Google skanowała wiadomości przesyłane za pomocą tej platformy w celu lepszego dopasowania reklam do konkretnego użytkownika. W związku z coraz większą świadomością użytkowników oraz ich obawami przed nadmiernym brakiem poszanowania prywatności firma z… ...

04.08.2017 E-mail marketing – dziadek marketingu online nie daje za wygraną!

Pomimo skrócenia dystansu pomiędzy sprzedawcą, a nabywcą poprzez wykorzystanie takich platform jak Facebook, Twitter czy Instagram to e-mail marketing, kamień węgielny komunikacji w Internecie, wciąż jest nieodłącznym i kluczowym kanałem marketingowym dla wielu firm. Zastosowanie E-mail marketing jest formą reklamy,… ...

01.08.2017 Marketing prawniczy – działania reklamowe w branży prawnej

Branża prawna, ze względu na ograniczenia wynikająca z przyjętej etyki zawodowej oraz monitoringu ze strony samorządowych komisji etyki oraz konkurencji, ma ograniczone pole działania w przypadku reklamy i promocji swojej oferty. Nie jest jednak tak, że radca prawny lub adwokat… ...

Chcesz zrealizować projekt?
Dołącz do grona zadowolonych klientów

Współpracuj z nami
Zaufali nam
Zaufało nam już ponad 400 firm z Polski i świata.
our clients hp our clients hp mob