SZYMON MOSZNY

Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych

Pan Szymon Moszny zgłosił się do nas w 2012 roku z pomysłem na założenie strony internetowej dla swojego biznesu. Od samego początku wiedzieliśmy, że będzie to udana współpraca ze względu na wiedzę Pana Szymona i pomysł, z jakim do nas przyszedł

Koordynator projektu
Grzegorz Kozak
Grzegorz Kozak

Założenia projektu

Na samym początku musieliśmy ustalić zakres pracy Pana Szymona, aby stworzyć markę od podstaw. Mieliśmy zatem wykreować nazwę, opracować pomysł na stronę internetową, na której będą dostępne materiały tekstowe oraz materiały wideo, a także sklep internetowy z ofertą planów dietetycznych i planów treningowych. Następnie mogliśmy skutecznie zaplanować kampanię promocyjną. Cały koncept biznesowy Pana Szymona został przez nas wsparty pod kątem doradczym i realizatorskim.

Założenia projektu
Analiza budowy strategii
Założenia projektu
Stworzenie brandu od podstaw
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii promocyjnej
Założenia projektu
Stworzenie nazwy, logo oraz strony www

Rezultat

Plan Pana Szymona miał charakter wielowymiarowy. Zdecydowaliśmy się do niego podejść z uwzględnieniem na poszczególne etapy. Zaczęliśmy od budowy pełnej identyfikacji wizualnej. Stworzyliśmy nazwę, zaprojektowaliśmy logo oraz całą stronę internetową. W ten sposób mogliśmy przejść do kolejnego etapu, jakim było stworzenie materiałów w postaci diet i planów treningowych. Tutaj największą rolę odegrał Pan Szymon. W kolejnym etapie znów przyszła kolej na nas i tym razem musieliśmy stworzyć platformę wewnętrzną, która umożliwiłaby sprzedaż online tych przygotowanych przez Pana Szymona materiałów. System początkowo był uproszczony, umożliwiał użytkownikowi korzystanie z panelu klienta oraz umieszczonych przez siebie tam planów dietetycznych i treningowych. Po zmodyfikowaniu użytkownik miał dostęp do powiadomień, mógł łatwiej się poruszać na stronie. Firma Pana Szymona rozrosła się na tyle, że w 2020 roku potrzebne było zbudowanie bardziej zaawansowanej platformy oraz rebranding całej strony. Zdecydowaliśmy się na personel branding i w ten sposób fizjofitness przeszedł w szymonmoszny.pl. Odświeżyliśmy także wygląd strony internetowej, projektując zupełnie nową szatę graficzną, która nawiązywała do poprzedniego wyglądu. Kluczowym elementem przy tworzeniu nowej odsłony było, aby wszystkie materiały, które znajdowały się w fizjofitness, zostały zachowane. W ten sposób klienci, którzy byli częścią fizjofitness mogli w łatwy sposób przestawić się na to, że jest to zupełnie nowa marka. Postanowiliśmy, że Pan Szymon Moszny, jako fachowiec i autorytet, jest główną osią naszych działań. Cała nowa platforma i layout była tworzona pod jego wizerunek. Zupełnie nowa platforma sprzedaży wymagała zbudowania nowego systemu płatności. Dodatkowo, zaprojektowaliśmy wewnętrzny czat dla klientów, możliwość działań reklamowych, wprowadziliśmy także możliwość wprowadzania rabatów oraz prowadzenia kursów online.

wzrost sprzedaży o

150%

więcej odwiedzin o

200%

obniżenie współczynnika odrzuceń o

20%

poprawa pozycji organicznych do

1

Kompleksowe doradztwo ze strony firmy Virtual People jest nieocenione przy tworzeniu biznesu. Wszystko było przeanalizowane, dokładnie omówione i profesjonalnie wykonane.

https://szymonmoszny.pl/