MODEHPOLMO

Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Zobacz projekt online

Modehpolmo jest jednym z większych deweloperów na rynku szczecińskim oraz jednym z najstarszych klientów Virtuala. Od zlecenia na realizację strony internetowej w 2009 roku przeszło do wielu kolejnych, co przerodziło się w wieloletnią, trwającą do dziś, współpracę.

Koordynator projektu
Maciej Żmudzki
Maciej Żmudzki

Założenia projektu

Na wstępie dokonaliśmy analizy biznesowej. Wzięliśmy pod uwagę działania konkurencji, zorientowaliśmy się jakie rozwiązania zostały wykorzystane i czy chcemy je zastosować u Modehpolmo. Z jednej strony chcieliśmy, aby strona internetowa oferowała sprzedaż inwestycji, czyli to, co było najważniejsze, lecz z drugiej – chcieliśmy to zrobić w sposób ciekawy i różniący się od ofert konkurencyjnych. Wzięliśmy pod uwagę potrzebę promocji inwestycji i zaplanowaliśmy szereg działań promocyjnych.

Założenia projektu
Analiza biznesowa
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Adwords
Założenia projektu
Stworzenie strony www
Założenia projektu
Prowadzenie komunikacji w social mediach

Rezultat

Stworzyliśmy identyfikację wizualną, która została w pełni zaakceptowana przez klienta. Zaprojektowaliśmy materiały na banery do kampanii, prowadzimy ich profile na social mediach i dzięki stałej promocji oraz zaplanowanej strategii, wzrasta sprzedaż a firma wciąż się rozwija. Na stronie internetowej zastosowaliśmy innowacyjne rozwiązanie – interaktywne wizualizacje inwestycji. Użytkownik mógł przeglądać mieszkania w łatwy i atrakcyjny sposób. Modehpolmo było pierwszą firmą deweloperską z takim rozwiązaniem, i dzięki temu innowacyjnemu rozwiązaniu, uzyskali dużą przewagę nad konkurencją. Do dziś zajmujemy się promocją ich inwestycji pod kątem SEO, Google Ads i social mediów, zarówno w Szczecinie, jak i w Stargardzie.

Lata współpracy

10

Ilość wypromowanych inwestycji

20

Średni wzrost ruchu na stronie inwestycji

175%

Wzrost współczynnika konwersji celu dla inwestycji

7%

Z Virtual People współpracujemy już kilkanaście lat. Są dla nas ogromnym wsparciem biznesowym i zawsze możemy liczyć na ich doradztwo.

Modehpolmo