LSJ HR GROUP

Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Zobacz projekt online

LSJ HR Group to szczecińska firma rekrutacyjno-szkoleniowa. Na rynku funkcjonują kilkanaście lat. Ich historia rozpoczęła się od założenia Londyńskiej Szkoły Językowej (LSJ), gdzie rekrutowali osoby z Polski do szkół językowych na wyspach. Obecnie ich oferta jest znacznie powiększona i dbają o to, aby obcokrajowcy w Polsce mogli znaleźć legalną pracę i miejsce zamieszkania.

Koordynator projektu
Dariusz Romaniec
Dariusz Romaniec

Założenia projektu

Klient poprosił nas o zaplanowanie działań promocyjnych, aby firma miała większe zasięgi niż dotychczas i mogła pozyskiwać potencjalnych pracowników. Podstawą naszych działań miało być zbudowanie wizerunku klienta jako agencji pozyskującej kandydatów oraz pracowników. Dodatkowo, wzięliśmy pod uwagę doświadczenie naszego klienta w prowadzeniu szkoleń oraz wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu rekrutacji pracowników, w tym również tych przyjeżdżających z zagranicy. Postanowiliśmy stworzyć markę opartą właśnie na tych elementach.

Założenia projektu
Zaplanowanie działań promocyjnych
Założenia projektu
Analiza obecnego wizerunku firmy
Założenia projektu
Stworzenie strony www
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Adwords

Rezultat

Zaczęliśmy od stworzenia strony internetowej. Kluczowe było stworzenie wizerunku w sieci. Tak, jak założyliśmy, chcieliśmy ukazać markę z wieloletnim doświadczeniem, prowadzącą pewną misję, która wybrzmiewa w ich działaniach. Zajęliśmy się prowadzeniem kampanii w Social Mediach oraz kampanii Google Ads. Początkowo rekrutacje były ukierunkowane dla Polaków oraz obywateli Ukrainy, lecz, ze względu na duże zainteresowanie (co niewątpliwie było naszym ogromnym sukcesem) natychmiast musieliśmy podjąć działania i ukierunkować kampanię na zagranicę: bezpośrednio dla obywateli Ukrainy, na Rumunię, Białoruś, Węgry, Gruzję oraz Mołdawię. Liczba odwiedzin, liczba wysłanych CV? Liczba zatrudnionych pracowników? W związku z sukcesem kampanii, nasz klient pozyskał pracowników z tych rejonów Europy na stanowiska magazynowe, spawaczy oraz monterów. Zadbaliśmy też o banery reklamowe. Wraz z postępem i rozrostem marki, rozbudowaliśmy stronę i odświeżyliśmy jej wizualizację. Do dzisiaj prowadzimy i wspieramy kampanie marketingowe dla LSJ.

wzrost sprzedaży o

150%

więcej odwiedzin o

200%

obniżenie współczynnika odrzuceń o

20%

poprawa pozycji organicznych do

1

Podjęcie współpracy z firmą Virtual People było najlepszą decyzją, jaką mogliśmy podjąć. Jesteśmy pod wrażeniem ich wiedzy i doświadczenia.

LSJ HR GROUP