TELEMOND HOLDING

Zakres prac

  • Analiza dotychczasowych działań
  • Analiza obecnego wizerunku firmy
  • Utworzenie oraz aktywne prowadzenie profilu marki na platformie Facebook
  • Prowadzenie kampanii Adwords

Działania tego typu, nazywane właśnie employer branding, pozwalają skutecznie realizować cele holdingu Telemond.

Koordynator projektu
Dariusz Romaniec
Dariusz Romaniec

Założenia projektu

Wspólnie z klientem zostały wybrane priorytetowe cele dla przyszłej kampanii marketingowej oraz przyjęte zostały różne sposoby jej realizacji.

Założenia projektu
Założenia projektu
Założenia projektu
Założenia projektu

Rezultat

.

Lata współpracy Employer Branding

6

Wzrost zainteresowania ogłoszeniami

69%

Ilość odsłon strony z ofertami pracy

47 000

Wzrost pozyskiwanych aplikacji

100%

Efekty jakie uzyskały nasze sociale są niesamowite! Szczerze polecamy Virtual People!

Telemond Holding