29.03.2024 Cross-selling i up-selling. Bez żadnych tajemnic!

Wirtualny świat marketingu roi się od terminów, które czasem brzmią jak zaklęcia z tajemnej księgi sprzedaży. Dwa z nich, cross-sell i up-sell, to jednak prawdziwe klejnoty w koronie każdego marketera. Co kryją za swoimi nazwami? Czy jest to tajemna wiedza,… ...

20.11.2023 E-commerce a święta i Black Friday. Jak się do nich przygotować?

W ostatni piątek listopada zaobserwujemy istne przedświąteczne szaleństwo zakupowe. Będziemy zwracać uwagę na atrakcyjne promocje, rozważać zakupy, a nawet często je finalizować – ale jako klienci. Nie od dzisiaj wiadomo, że Black Friday, Black Week czy Black Month przynoszą sklepom… ...

05.11.2023 E-commerce. Czyli jak sprzedawać w Internecie?

E-commerce zmienił postrzeganie robienia zakupów już ponad dekadę temu. Bez handlu elektronicznego dzisiejszy internet nie istnieje. To ogromna szansa na sprzedaż produktów i usług nie tylko polskim rynku, ale również na całym świecie. Pewnie myślisz, że to zbyt piękne, aby… ...

06.09.2023 Co z tym newsletterem?

Kiedy informacje są na wyciągnięcie ręki, a wiadomości bombardują nas z każdej strony, to w naszych głowach pojawia się pytanie: co z tym newsletterem? Czy to nadal forma komunikacji, którą ludzie chętnie czytają? I czy tego chcą? Sprawdźmy, czy pisanie… ...

12.06.2023 Retargeting. Jak przyciągnąć ponownie odwiedzających i zwiększyć konwersję?

Retargeting, czyli technika marketingowa polegająca na dotarciu do użytkowników, którzy już wcześniej odwiedzili naszą stronę internetową, jest niezwykle skutecznym narzędziem służącym do zwiększania konwersji. Z pomocą strategii retargetingu można kierować spersonalizowane komunikaty do tych osób, które już wykazały zainteresowanie naszą… ...

16.05.2023 Strony www WordPress – dlaczego są tak popularne?

WordPress to popularny system zarządzania treścią (CMS), który służy do tworzenia stron internetowych. Jest to jedna z najczęściej wykorzystywanych platform, a liczba stron internetowych korzystających z WordPressa stale rośnie. Jeśli jesteś ciekawy, dlaczego tak jest, to bardzo chętnie udzielimy Ci… ...

10.02.2023 Czym jest FAQ i czy trzeba go mieć na swojej stronie?

FAQ, czyli angielska skrócona nazwa od „Frequently Asked Questions” – w wolnym tłumaczeniu oznacza „często zadawane pytania”. Jest to sekcja na stronie internetowej, w której znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane przez użytkowników pytania z tą różnicą, że są zawsze… ...

16.01.2023 Tworzysz sklep internetowy? Sprawdź, jakich błędów należy unikać.

Proces budowania sklepu internetowego jest czasochłonny i wymagający. Wszystkie etapy budowania sklepu są ważne i wymagają one wielokrotnego sprawdzania. Zwróć szczególną uwagę na wskazane poniżej elementy, aby zmaksymalizować użyteczność i wygodę korzystania z Twojego sklepu przez użytkowników, co przełoży się… ...

26.04.2021 Sklep WWW – WooCommerce, PrestaShop czy Shoper?

Co sprawdzi się lepiej w twoim biznesie? Dostępne na rynku systemy sklepów internetowych pozwalają na dużą dowolność jeśli chodzi o ich zastosowanie i funkcjonalność. Najpopularniejsze z nich to przede wszystkim PrestaShop, Shoper i WooCommerce — idealne dla osób, które chcą… ...

16.03.2021 Jak zacząć sprzedaż online, czyli przeniesienie biznesu do sieci

Masz już swoją stacjonarną firmę? A może rozpoczynasz nowy biznes całkowicie od nowa? Bez względu na to, który powód Tobą kieruje, pamiętaj, że sklep internetowy to aktualnie jedna z najlepszych inwestycji w swoją działalność. Dzięki niej nie tylko dotrzesz do… ...

23.07.2018 Obowiązkowy SSL – czyli jak najnowsza wersja Google Chrome zmieni Internet

W dzisiejszych czasach Internet stał się miejscem, które gromadzi ogrom naszych danych. Zaczynając od podstawowych informacji na temat naszego imienia, nazwiska czy numeru telefonu, w formularzach dobrowolnie dzielimy się także adresem zamieszkania, danymi kart płatniczych oraz loginami i hasłami, pozwalającymi… ...