Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Zobacz projekt online

Firma Vastbouw jest jedną z topowych firm deweloperskich na rynku szczecińskim. Zgłosiła się do nas z tematem nowej strony internetowej, którą mieliśmy dla nich zaprojektować. Współpraca bardzo szybko ewoluowała na dziedziny promocyjne, głównie w obszarze marketingu – postawiliśmy przede wszystkim na kampanie Google ADS oraz kampanie Social Media. Dzięki temu mogliśmy promować każdą z inwestycji, jak i samego dewelopera.

Koordynator projektu
Grzegorz Kozak
Grzegorz Kozak

Założenia projektu

Pracę nad projektem rozpoczęliśmy od przeprowadzenia analizy funkcjonowania firmy oraz określenia jej odbiorców. Na początku wzięliśmy pod uwagę działania konkurencji na rynku deweloperskim w Szczecinie, później rozszerzyliśmy pole naszej aktywności. Naszym celem było stworzenie strony internetowej, która pozwoli na prezentację wszystkich inwestycji w ramach jednej strony z jednoczesnym podziałem na poszczególne miasta. Użytkownik mógłby wybrać miasto i konkretny typ mieszkania, za pomocą wizualizacji (przedstawiającą konkretną inwestycję) lub intuicyjnej wyszukiwarki. Całość miała być zbudowana wokół spójnej identyfikacji. Firma Vastbouw miała uzyskać możliwość funkcjonowania jako deweloper cieszący się dużym zainteresowaniem.

Założenia projektu
Stworzenie strony www
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Google ADS
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Social Media
Założenia projektu
Wspieranie marki pod kątem technicznym oraz marketingowym

Rezultat

Zaprojektowana przez nas strona internetowa stała się swoistą prezentacją nieruchomości z klarownym podziałem na miasta. Każda z inwestycji ma swoją podstronę oraz piktogramowo wyszczególnione atuty, co pozwala na lepsze zapoznanie oferty, która dodatkowo zyskała na atrakcyjności. Przewidzieliśmy także miejsca na teksty, które pozwoliłyby nam pozycjonować stronę w SEO, aby dodatkowo podnieść wyniki wyszukiwania firmy Vastbouw. Kluczem kampanii reklamowej była sprzedaż mieszkań dla poszczególnych osiedli. Kampanie były uwarunkowane dla poszczególnych odbiorców. Wdrożone przez nas rozwiązania i zaplanowane działania przyniosły naszemu klientowi satysfakcjonujące rezultaty - osiedla zostały bardzo szybko wyprzedane.

Odsłony witryny w kampanii

60 000

Wzrost ruchu z kampanii

154%

Wzrost ilości nowych userów

29%

Więcej pozyskanych kontaktów

14,34%

Kampania w Google ADS ewaluowała w kampanię social media, gdzie skupiliśmy się na promocji klipów i grafik, co przyczyniło się do dużej rozpoznawalności marki TanExpert. W końcu zdecydowaliśmy się ukierunkować na sprzedaż produktów własnych. Uczestniczyliśmy w całym procesie brandingu, zaprojektowaliśmy opakowania, grafiki promocyjne oraz wszelkie opisy produktów znajdujących się na stronie. Do dziś obsługujemy rynek indywidualny, jak i profesjonalny, zatem zajmujemy się tworzeniem materiałów reklamowych również dla salonów kosmetycznych.

Współpraca z Virtual People to czysta przyjemność. Ich działania okazały się skuteczne i dzięki nim pozyskaliśmy nowych klientów.

Vastbouw