Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych

Firma Tan Expert rozpoczęła działania wchodząc w rynek Beauty aby sprzedawać samoopalacze dla rynku profesjonalnego (tj. płyny do opalania natryskowego). Marka rozpoczęła swoją działalność w czasie pandemii, co było dla nas niemałym wyzwaniem. Nasze kompleksowe wsparcie biznesowe, opierające się na stworzeniu pełnej identyfikacji klienta oraz stworzeniu całego planu marketingowego, doprowadziło do tego, że firma TanExpert współpracuje z nami do dziś i osiąga fascynujące wyniki sprzedaży.

Koordynator projektu
Grzegorz Kozak
Grzegorz Kozak

Założenia projektu

Na samym początku przeprowadziliśmy dokładną analizę funkcjonowania rynku beauty, aby zorientować się jak właściwie chcemy przedstawić firmę TanExpert, w oparciu o cele i etapy realizacji, jakie przedstawił nam klient. Mieliśmy stworzyć model biznesowy i narzędzie online, które pozwoliłyby klientowi nabywać produkty ze strony internetowej. Idea funkcjonowania sklepu internetowego była przedstawiona w sposób bardzo przemyślany, nam pozostało jedynie zająć się wszelkimi sprawami technicznymi. Musieliśmy zastanowić się jakie rozwiązania chcielibyśmy wdrożyć na stronie firmy oraz opracować strategię kampanii reklamowej.

Założenia projektu
Stworzenie sklepu internetowego
Założenia projektu
Stworzenie modelu biznesowego
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii promocyjnej
Założenia projektu
Kampania oparta o influence marketing

Rezultat

W oparciu o wypracowane przez nas i klienta wytyczne, powstał sklep internetowy, w którym w prosty sposób użytkownik może nabyć produkty z oferty TanExperta, na tamten moment były to produkty firmy MineTan. Stworzyliśmy strukturę afiliacyjną, dzięki której eksperci, blogerzy czy inne osoby wykorzystujące i promujące te produkty w swoich kanałach społecznościowych, mogli uzyskiwać prowizje. Powstał cały mechanizm sklepu z przewidzeniem korzyści dla osób promujących. Naszym największym wyzwaniem okazała się praca podczas pandemii COVID-19, musieliśmy zmodyfikować dotychczasowe działania i szukać dodatkowych rozwiązań. Po rozpatrzeniu możliwości, zdecydowaliśmy się na model skierowany do indywidualnego klienta, czyli z rynku B2B (skierowanym dla firm) ukierunkowaliśmy również działania dla rynku B2C. Przekonstruowaliśmy cały sklep internetowy dostosowując go pod UX i UI na potrzeby klienta indywidualnego. Rozpoczęliśmy promocję produktów w postaci pianek do opalania, które początkowo miały być kierowane dla salonów kosmetycznych. Zajęliśmy się wdrożeniem systemów płatności na stronę i stworzyliśmy mechanizm kodów rabatowych. Zdecydowaliśmy się przeprowadzić influence marketing, który okazał się sporym sukcesem. Wraz z rozrostem firmy, postępowała współpraca z influencerami. Współpracowaliśmy z: Natalią Siwiec, Blanką Lipińską, Magdą Pieczonką, Sylwią Szostak, Marcelą Leszczak, Elizą Trybałą

i wieloma innymi znanymi celebrytkami.

Ilość odwiedzin witryny w ciągu roku

1 000 000

Ilość nowych userów w skali roku

600 000

Wzrost przychodów

402 %

Współczynnik konwersji E-commerce

4,83

Kampania w Google ADS ewaluowała w kampanię social media, gdzie skupiliśmy się na promocji klipów i grafik, co przyczyniło się do dużej rozpoznawalności marki TanExpert. W końcu zdecydowaliśmy się ukierunkować na sprzedaż produktów własnych. Uczestniczyliśmy w całym procesie brandingu, zaprojektowaliśmy opakowania, grafiki promocyjne oraz wszelkie opisy produktów znajdujących się na stronie. Do dziś obsługujemy rynek indywidualny, jak i profesjonalny, zatem zajmujemy się tworzeniem materiałów reklamowych również dla salonów kosmetycznych.

Ludzie w Virtualu, to ludzie z ogromną wiedzą przekładającą się na skuteczne działania. Współpraca z nimi to czysta przyjemność. Polecamy wszystkim.

https://tanexpert24.pl/pl/