SCUBASPA
Zakres prac
- Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
- Wdrożenie programistyczne
- Zaplanowanie struktury UX i UI
- Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Prace nad serwisem internetowym Scubaspa rozpoczęliśmy w 2016 roku. Była to firma rozpoczynająca swoją przygodę. Klient posiadał 2 duże jachty i oferował rejsy na Malediwach. Zgłosił się do nas, abyśmy przeprojektowali jego istniejący już serwis.
Koordynator projektu
Dariusz Romaniec
Założenia projektu
Zanim przeszliśmy do jakichkolwiek działań, przeprowadziliśmy analizę strony internetowej klienta pod względem jej funkcjonowania. Musieliśmy przemyśleć jak chcemy stworzyć identyfikację wizualną oraz skonstruować cały system rezerwacji rejsów. W związku z tym trzeba było wziąć pod uwagę relokacje między statkami, ich kursy, rodzaje kajut, następnie logistycznie to wszystko zaplanować i dostosować graficznie dla odbiorcy.
Analiza budowy strategii
Stworzenie identyfikacji wizualnej strony
Prowadzenie komunikacji w social mediach
Rozbudowany SEO marketing
Rezultat
Zmieniliśmy konstrukcję serwisu Scubaspa na bardziej przystępny dla odbiorcy. W oparciu o założone przez nas elementy, powstał system rezerwacji rejsów w całości poświęcony zachowaniu użytkownika pod kątem UX i UI. Pierwotnie cała struktura zamówień była uproszczona, lecz stale, z najwyższą dokładnością, rozbudowywaliśmy ten mechanizm, aby był jak najbardziej dopasowany do odbiorcy. W międzyczasie wprowadziliśmy nową identyfikację wizualną oraz rozpoczęliśmy działania kampanijne. Zajęliśmy się kreacją materiałów reklamowych, tworzyliśmy treści publikacji, dbaliśmy o kampanię w sieci social media. Prowadziliśmy także profile firmy Scubaspa, dodatkowo, kampania była wyznaczona pod wyszukiwarkę, zatem kluczowym elementem były działania związane z SEO marketingiem.
Ilość nowych userów
500 000Wzrost realizacji celu rezerwacyjnego
46,6 %Wartość zrealizowanych celów E-commerce
26 mld USDWzrost odwiedzin w witrynie
92%Na samym początku promowaliśmy firmę klienta na 3 rynki: niemiecki, brytyjski i francuski. Nasza kampania szybko odniosła sukces, zatem musieliśmy poszerzyć działania na kilkanaście rynków. W ten sposób, po 5 latach, prowadziliśmy kampanię na całym Bliskim Wschodzie, w Hongkongu, Singapurze, Stanach Zjednoczonych, w Kanadzie, Australii i niemal całej Europie. Powodzenie kampanii wiązało się z integracją z bankiem malediwskim. Cały projekt wymagał od nas wielkiego zaangażowania technicznego, a kampania marketingowa odniosła niewyobrażalny sukces. Z firmy, która osiągała od kilkunastu do 50 tysięcy dolarów rocznie, Scubaspa zaczęła osiągać wyniki ponad pięciokrotnie większe.
Nie mogliśmy sobie wymarzyć lepszych specjalistów pracujących nad naszym serwisem. Bez dwóch zdań, są najlepsi w swojej dziedzinie.
Scubaspa