MYGIUDEPANAMA

Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych

Szczególnym wyzwaniem, jak i przyjemnością, jest praca dla międzynarodowych firm. MyGuidePanama zajmuje się pośrednictwem w podróżach, prowadzą bloga dotyczącego różnych miejsc na świecie. Wywodzą się z Ameryki Łacińskiej, ale obszar ich działania stale się poszerza. Potrzebowali, abyśmy wsparli prowadzenie ich social mediów i tak rozpoczęła się nasza współpraca.

Koordynator projektu
Tomasz Rejman
Tomasz Rejman

Założenia projektu

Naszym głównym zadaniem było pokazać klientowi jak prowadzić social media. Abyśmy mogli to zrobić, musieliśmy przeprowadzić analizę budowy strategii komunikacji z ich odbiorcami. Na samym początku nasze działania były ograniczone do strony MyGuideChile, dopiero później zaczęliśmy pracować nad MyGuidePanama. Nasza praca konsekwentnie szła do przodu, zatem opracowaliśmy całą zakładkę America. Musieliśmy przeanalizować i stworzyć strategię komunikacji na kanały Social Media, dla poszczególnych ośrodków – biorąc pod uwagę, że klient chce tworzyć marketing edukacyjny, jak zarówno promocyjny dla poszczególnych miejsc oraz festiwali, które organizują. Ważne było, aby uwzględnić współpracujących z nimi partnerów biznesowych.

Założenia projektu
Stworzenie strony www
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Google ADS
Założenia projektu
Prowadzenie kampanii Social Media
Założenia projektu
Wspieranie marki pod kątem technicznym oraz marketingowym

Rezultat

Wypracowaliśmy klientowi identyfikację wizualną strony MyGuidePanama. Zaprojektowaliśmy banery reklamowe potrzebne dla kampanii promocyjnej oraz prezentacji w social mediach. Stworzyliśmy cały schemat publikacji, który był oparty na wcześniejszych założeniach i wymaganiach klienta. Wykreowaliśmy całe zestawienia konceptów tematycznych w zależności od profilu w social mediach, np. post na instagramie o 10 najładniejszych plażach w Chile. Ponadto przygotowaliśmy zestawienia najładniejszych miejsc do odwiedzenia w Panamie czy Ameryce Łacińskiej, jakie hotele warto zarezerwować lub jakie restauracje cieszą się największym zainteresowaniem. Poprowadziliśmy kampanię reklamową w social mediach, głównie na Instagramie, i na Facebooku. Prowadziliśmy całą strategię przez pół roku i przez ten czas, stronę odwiedziło tysiące osób.

Wzrost odwiedzin z social media

236%

Wzrost posiadanych obserwujących

1000

Wzrost ruchu w witrynie

157%

Wzrost zaangażowania userów

76%

Szukaliśmy firmy, która nie tylko pomoże nam w prowadzeniu naszych profili na social mediach, ale też takiej, która nam doradzi, jak to robić. Ludzie z Virtual People są nieocenieni. Przekazali nam dużo wiedzy, którą wcielamy w życie.

Współpraca z Virtual People to czysta przyjemność. Ich działania okazały się skuteczne i dzięki nim pozyskaliśmy nowych klientów.

MYGIUDEPANAMA