Reklama graficzna
Jak zwykł mawiać klasyk: wiele rzeczy stało się wielkimi dzięki odpowiedniej reklamie. Z tym faktem trudno wchodzić w polemikę, ponieważ nie od dziś wiadomo, że efektywny marketing potrzebuje dobrych kreacji. Do ich powstania nie wystarczy rewelacyjny pomysł, ponieważ te mają to do siebie, że bardzo rzadko przychodzą same.
Tomasz Rejman
Wszystko zaczyna się od #właściwej kreacji
A tą tworzą #właściwi ludzie!
Pierwszym krokiem we właściwym kierunku jest więc tak naprawdę poznanie klienta. Jeśli uda nam się go zrozumieć i dowiedzieć się, co chce osiągnąć, można zacząć zastanawiać się nad tym, jak to zrobić. Tylko takie podejście gwarantuje, że reklama będzie efektywna i trafi w punkt.
Reszta, czyli fajne hasło, świetna grafika i kreatywny koncept, to już tylko wisienka na torcie dobrze przemyślanej strategii reklamowej.
Zaprezentowana powyżej recepta jest tym, co definiuje naszą pracę z klientem. Doświadczenie w tej materii mówi wszystko: to właśnie tak przygotowywane reklamy przynoszą naszym klientom największe dochody.
Kreatywność – to pojęcie stanowi to, co nazywamy różnicą. Gwarantuje wyróżnienie się na rynku, potrafi sprawić, że konkretny produkt będzie sprzedawał się kilka razy lepiej niż jego odpowiednik u konkurencji. W dzisiejszych realiach, gdy wiele firm podnosi standardy i stawia na jakość, jednym z kluczowych elementów strategii budowy marki jest umiejętne kreowanie reklam. Do tego nie wystarczy jednak estetyczne opracowanie graficzne prostego konceptu. Potrzebny jest wyjątkowy pomysł, czyli unikatowy impuls, który puści w ruch potężną, marketingową maszynę. Ten powstać może tylko wtedy, gdy w odpowiednim momencie postawi się właśnie na kreatywność.
Jak stworzyć dobrą reklamę?
Sam proces tworzenia reklamy nie jest działaniem błyskawicznym, które przynosi efekt jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Mówimy tu o kompozycji wiedzy, doświadczenia, umiejętności i kreatywności, które – wymieszane we właściwych proporcjach – mogą przynieść niesamowite efekty. Od czego zatem zacząć? Od poznania klienta. Trzeba poświęcić czas i właściwie przeanalizować jego konkretny przypadek, bo tylko wtedy będzie można mu zaproponować indywidualne rozwiązania. Zrozumienie biznesu, poznanie celu kampanii, określenie profilu docelowego odbiorcy – pominięcie któregokolwiek z tych etapów sprawi, że plany spalą na panewce, a całe przedsięwzięcie okaże się fiaskiem. Gdy ustalimy te wszystkie rzeczy, możemy przejść dalej, czyli między innymi zastanowić się nad platformami promocyjnymi do wykorzystania. Po zdobyciu tych informacji, rozpoczyna się proces tworzenia spersonalizowanej i chwytliwej superreklamy. Ale po kolei…
Nasze wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło nam wypracować swego rodzaju schemat, do którego stosujemy się podczas tworzenia skutecznych reklam dla naszych klientów. Kolejność naszych działań wygląda tak:
Analiza
Każdą pracę rozpoczynamy od analizy – poznajemy naszego klienta, omawiamy cele, które chciałby osiągnąć i precyzyjnie definiujemy jego grupę odbiorców. Podczas zebrania zespołu kreślimy logiczny, realny i efektywny plan, który pozwala nam odpowiednio ukierunkować cały szereg kolejnych działań.
Burza mózgów
Gdy ten etap jest już za nami, rozpoczyna się wielka, firmowa burza mózgów, która ma nadać nadchodzącej kampanii konkretny kształt. W drodze do stworzenia kreatywnego konceptu w naszych rozmowach pojawiają się najróżniejsze pomysły. Część z nich odsiewamy od razu, inne są rozbudowywane i koniec końców przeradzają się w ten właściwy.
Opracowanie koncepcji
Gdy mamy już sprecyzowany koncept, czas zabrać się za hasło. W tym momencie do gry wchodzi zespół naszych copywriterów. To właśnie przede wszystkim oni są odpowiedzialni za to, żeby ubrać konkretne pomysły w odpowiednie słowa. Hasło musi przekazywać skondensowaną treść, ale powinno też mieć swój dźwięk, styl oraz rytm. Krótko mówiąc: musi brzmieć. Dodatkowo (jak moglibyśmy o nim zapomnieć) potrzebny jest przekaz, czyli osławiony insight. Ten ma być nie tylko zręcznie dopasowany do odbiorcy, ale też w pełni zrozumiały. Tylko to sprawi, że reklama intuicyjnie wpisze się w jego potrzeby.
Kreacja graficzna
Krok czwarty to kreacja graficzna. Reklamie trzeba bowiem nadać charakter, ponieważ każdy świetny koncept potrzebuje realnych kształtów. To już czasami wyższa szkoła jazdy, dlatego to zadanie przekazujemy artystom i weteranom w swoim fachu. Nasi graficy i rysownicy to ludzie z prawdziwą pasją. Przy wsparciu kolegów z zespołu kreatywnego, śmiało oddają się realizacjom nawet najbardziej odstrzelonych i wyszukanych wizji. Efekt? Często zapiera dech w piersi.
Skuteczny marketing i promocja
No i na sam koniec punkt piąty, czyli przemyślana i skuteczna kampania. Gdy reklama jest gotowa, musi wyjść na światło dzienne. Jeśli chcemy ją jednak zaprezentować efektownie i ma pojawić się w pełnym blasku jupiterów, to trzeba najpierw uszykować scenę, a później dokładnie ten występ przygotować. W tym przypadku z pomocą spieszy nam strategia marketingowa oraz planowanie kampanii reklamowych. O tym przeczytacie już jednak w innym dziale. Serdecznie zapraszamy do lektury.
Dlaczego współpracować
z Virtual People?
Czemu do każdej reklamy podchodzimy w ten sposób i przygotowujemy ją w tak wielu etapach? Bo właśnie takie podejście sprawia, że jesteśmy o krok przed innymi. To ono pozwala nam kreować najlepsze koncepty i sprawia, że Twoja reklama nie tylko osiąga świetne rezultaty, ale stanowi też znakomite dopełnienie dobrze zaplanowanej strategii reklamowej.
Współpracując z Virtual People, otrzymujesz gwarancję, że masz do czynienia ze specjalistami z prawdziwego zdarzenia. Nasz doświadczony zespół fachowców od marketingu sprawi, że poczujesz się w tej rzeczywistości bardzo pewnie. Zaplanujemy wszystkie działania od postaw, przeprowadzimy na wstępie sumienną analizę i przedstawimy Ci nasze pomysły. Później, w trakcie ich realizacji, będziemy na bieżąco tłumaczyć pojawiające się zależności, abyś w pełni rozumiał sens każdego etapu tego procesu. Pracując z nami, możesz liczyć na nieszablonowość, kreatywność i niebanalne koncepcje. Graficy i rysownicy, którzy stanowią nasz zespół, potrafią tworzyć prawdziwe cuda, a my chętnie się tymi cudami podzielimy.
Dostosowujemy się też do konkretnych potrzeb klienta, w związku z czym realizujemy różne formy reklamowe. Z naszych usług można skorzystać między innymi przy kreacjach webowych do internetu, ale też materiałach zewnętrznych – banerach, gadżetach, ulotkach, katalogach itd. Skontaktuj się z nami i sprawdź, jak możemy Ci pomóc wejść w świat nowoczesnej reklamy.
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?
Kreatywne koncepty reklamowe
Szukasz pomysłu, aby zacząć reklamować się w niebanalny sposób? Chcesz przyciągnąć zainteresowanie klientów i zaprezentować im swoją ofertę? Postaw na nowoczesność, postaw na kreatywność, postaw na Virtual People. Przedstawimy Ci nasze pomysły i pokażemy, jak wiele możesz zyskać dzięki mądrze ukierunkowanym działaniom reklamowym. Myślimy poza
schematami, mamy głowy pełne pomysłów i … czekamy na kontakt ☺
mniej
Pakiety remarketingowe Google Ads
Google Ads to jedno z podstawowych i najbardziej efektywnych narzędzi promocji, jakie funkcjonują obecnie na rynku. Chcesz być widoczny w przestrzeni internetowej swoich odbiorców? Zacznij współpracę z naszą agencją i zobacz, jak wiele korzyści możesz osiągnąć. Oferujemy dedykowane rozwiązania graficzne,
dostosowane do tej formy promocji w sieci. Postaw na kreatywność – wybierz Virtual People.
mniej
Rebranding
Efektywna reklama przy użyciu Facebooka, Instagrama czy LinkedId? Teraz jest to jak najbardziej możliwe. Atrakcyjne banery oraz personalizowane grafiki pozwolą Ci dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów i dadzą szansę na zainteresowanie ich Twoją ofertą. Wejdź z nami w świat social mediów i przy pomocy estetycznych oraz właściwie skonstruowanych grafik
odkryj potencjał reklamowy tej części internetu.
mniej
Banery reklamowe web
Twoja reklama na stronach internetowych, które odwiedzają potencjalni klienci? Atrakcyjna, estetyczna, chwytliwa i zapadająca w pamięć? To wszystko jest jak najbardziej realne. Nasi graficy i rysownicy przygotują dla Ciebie odpowiedni materiał, który pomoże Twojej firmie wznieść się na promocyjne wyżyny.
Skorzystaj z naszego wsparcia i bądź obecny w internecie.
mniej
Reklamy zewnętrzne
Szedłeś kiedyś chodnikiem i zwróciłeś uwagę na atrakcyjny baner, który Cię zaciekawił? No właśnie. Dobrze skonstruowana reklama przyciąga wzrok i buduje rozpoznawalność marki w świadomości odbiorców. Czego potrzebujesz? Dobrego pomysłu, właściwej pracy graficznej i jakościowego wykonania.
To wszystko znajdziesz w Virtual People.
mniej
Materiały poligraficzne
Estetyczne ulotki, druki, katalogi – często to właśnie one są odpowiedzialne za robienie pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach. Nic więc dziwnego, że te materiały muszą prezentować się okazale, być atrakcyjne graficznie i nieść ze sobą dobrze opakowaną treść. Nasz doświadczony zespół pomoże Ci przygotować nieszablonowe materiały poligraficzne
różnego rodzaju. Skorzystaj z propozycji i poznaj nowy sposób opowiadania o swojej firmie.
mniej
Gadżety reklamowe
Dobrze przemyślany i umiejętnie dostosowany pod konkretnego klienta gadżet reklamowy jest często strzałem w przysłowiową „dziesiątkę”. Odbiorca otrzymuje funkcjonalny przedmiot, Ty cieszysz się z tego, że Twoja marka jest eksponowana w codziennym użyciu. Obie strony są zadowolone, wartość istnienia brandu wzrasta. Brzmi dobrze, prawda? Jeśli skorzystasz z
naszej pomocy, tak właśnie może wyglądać rzeczywistość. Zaprojektujemy odpowiednie gadżety reklamowe, zajmiemy się produkcją i sprawimy, że Twoja firma będzie promować się w zupełnie innym wydaniu. Sprawdź nasze pomysły i zobacz, ile możemy dla Ciebie zrobić.
mniej
Druk i realizacja
Każdy właściciel firmy doskonale wie, jak przydatne są materiały drukowane odpowiedniej jakości. Ulotki, katalogi, oferty – wszystko to, co można przekazywać klientom czy zostawiać na spotkaniach z potencjalnymi partnerami biznesowymi. W naszej agencji kompleksowo podchodzimy do tematu i przygotowujemy takie materiały od A do Z. Pomożemy w skonstruowaniu
odpowiedniej treści, należycie opakujemy koncept graficznie, dostosujemy plik do druku i zajmiemy się realizacją.
mniej