EAT FIT
Zakres prac
- Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
- Wdrożenie programistyczne
- Zaplanowanie struktury UX i UI
- Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Firma zgłosiła się do nas z potrzebą zaprojektowania strony internetowej. Wspólnie rozpoczęliśmy tworzenie wizerunku. Eat Fit catering powstał przede wszystkim z myślą o ludziach – dziś współpracują z lokalnymi producentami i wykwalifikowanymi dietetykami, wspierają ruch zero waste.
Koordynator projektu
Tomasz Rejman
Założenia projektu
Klient potrzebował strony internetowej, na której użytkownik sam będzie mógł zamówić catering, ale jednocześnie chciał mieć cały system do realizowania tych cateringów wewnętrznie. Mogliśmy stworzyć cały system od podstaw, albo znaleźć istniejące już rozwiązanie, które będzie odpowiadało wymaganiom klienta. Przeprowadziliśmy więc analizę i przedstawiliśmy specyfikacje każdej z dostępnej opcji. Eat Fit, jako firma cateringowa, liczyła się z konkurencją na rynku, i my również braliśmy ten czynnik pod uwagę rozpoczynając tę współpracę
Stworzenie strony www
Analiza obecnego wizerunku firmy
Analiza biznesowa
Stworzenie systemu do zamawiania wybranego cateringu
Rezultat
Klient zdecydował się na wykorzystanie istniejącego już narzędzia, które zmodyfikowaliśmy i dopasowaliśmy pod wymogi funkcjonowania cateringu. W ten sposób powstała strona sprzedażowa oparta o system workers to customers, który był skorelowany z systemem dietetycznym naszego partnera biznesowego. Stworzyliśmy identyfikację wizualną, wypracowaliśmy logotyp, a także służyliśmy radą w kwestiach marketingowych – np. w przygotowaniu zdjęć na stronę. Cały layout został zaprojektowany w taki sposób, aby był intuicyjny oraz atrakcyjny dla użytkownika. Klient opierał się w dużej mierze na mechanizmie poleceń i na swojej bazie klientów, wprowadziliśmy promocję remarketingową retargetowaną użytkowników powracających. Całokształt został przemyślany pod kątem UX i UI. Klient był usatysfakcjonowany projektami naszych grafik oraz ogólnym wyglądem strony. Liczba odwiedzin po oddaniu strony do użytku potwierdza, że nasze działania i wybory rozwiązań były przeanalizowane i skuteczne.
Ilość pozyskanych odwiedzających
4584Ilość sesji
8 155Współczynnik odrzuceń
35%Średni czas trwania sesji
2:42Jesteśmy pod wrażeniem ogromu wiedzy pracowników Virtuala oraz ich sposobu pracy. Jedno ich rozwiązanie potrafi naprawić szereg błędów.
Eat Fit