Zakres prac

  • Stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Wdrożenie programistyczne
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Zobacz projekt online

Zdarzają nam się projekty, gdzie musimy przeanalizować, dlaczego strony internetowe nie spełniają oczekiwań klientów - pomimo, że strona internetowa funkcjonuje już jakiś czas. Z taką właśnie prośbą zgłosiła się do nas klientka - jej sklep internetowy nie przynosił satysfakcjonujących wyników. Dokonaliśmy zatem ewaluacji.

Koordynator projektu
Tomasz Stypa
Tomasz Stypa

Założenia projektu

Zanim podjęliśmy jakiekolwiek działania, przeprowadziliśmy analizę biznesową. Przede wszystkim musieliśmy sprawdzić dla jakich odbiorców tworzyć przekaz i w jaki sposób, skoro strona internetowa już funkcjonowała, lecz nie spełniała oczekiwań klientki. Ważne było również sprawdzenie struktury internetowej. Następnie należało zastanowić się, co zostało wprowadzone, a nieprzemyślane i co należy z tym zrobić oraz ewentualnie co należy zmienić.

Założenia projektu
Analiza dotychczasowych działań
Założenia projektu
Analiza obecnego wizerunku firmy
Założenia projektu
Analiza biznesowa
Założenia projektu
Wspieranie marki pod kątem technicznym oraz marketingowym

Rezultat

Szybko zorientowaliśmy się, że strona nie została zbudowana w odpowiedni sposób. Struktura sklepu i prezentacji oferty nie były odpowiednio przemyślane. Zdecydowaliśmy się przeprowadzić szeroką analizę istniejącej strony klienta, aby móc oszacować pole naszych przyszłych działań. Nie mogliśmy zrobić nic bez uprzedniego przygotowania. Pobraliśmy zatem wyniki analizy, dokładnie je rozpracowaliśmy i omówiliśmy. Następnie przedstawiliśmy klientce propozycję zupełnie nowej konstrukcji, opartej na wynikach naszej analizy pod kątem pozycjonowania i późniejszej promocji. Wypracowaliśmy nowy layout oparty o założenia oraz działalność klientki, musieliśmy dopasować wszystko tak, aby klient wiedział, że to wciąż ta sama firma, tylko w zupełnie nowej, lepszej odsłonie. Stworzyliśmy także nową identyfikację wizualną, która spotkała się pozytywnym odzewem ze strony klientki. To pozwoliło nam na dalsze działania, a mianowicie skupiliśmy się na pozycjonowaniu strony oraz na copywritingu. W ten sposób zapewniliśmy odpowiednią optymalizację sklepu i ruch na stronie natychmiast się zwiększył – już na samym początku funkcjonowania strony po wprowadzeniu przez nas zmian, ruch zwiększył się wielokrotnie. Klientka uzyskała wreszcie satysfakcjonujące wyniki. Dodatkowo, zbudowaliśmy komunikację w social mediach. Współpracujemy z firmą Depilab do dziś, tworząc dla nich m.in. materiały promocyjne.

wzrost sprzedaży o

150%

więcej odwiedzin o

200%

obniżenie współczynnika odrzuceń o

20%

poprawa pozycji organicznych do

1

Wyniki strony zaczęły się polepszać od razu po rozpoczęciu pracy ludzi z Virtuala. Działania są przemyślane i skuteczne!

Depilab