Darek Romaniec
Senior project manager & marketing specialist
- Google Ads
- Analiza strategiczna
- Zarządzanie projektami
- Miłość do Formula 1
Strażnik polskich potraw
Prawdopodobnie najbardziej zorganizowany spośród wszystkich pracowników Virtuala (wystarczy spojrzeć na jego biurko). Pieszczotliwie nazywany Ziemniaczkiem (z uwagi na jego zamiłowanie do klasycznej polskiej kuchni).
Darek to absolutny mistrz jeśli chodzi o kampanie Google ADS. Świetnie obraca się w marketingowym świecie (zna się też na SEO). Każdy projekt, którym kieruje jest maksymalnie dopracowany. Od kilku lat prowadzi najważniejszych klientów i pracuje nad employer brandinigem największych firm współpracujących z Virtualem. Jego turystyczne kampanie miały rozgłos na całym świecie. Żaden klient nie odda Darka bez walki.
Virtualowa baza danych, to właśnie on
Darek był pierwszym project managerem, zaraz po szefach (Grześku i Tomku). Jeżeli ktoś miałby pamiętać szczegóły projektów sprzed 10 lat, to z pewnością będzie to właśnie on (przeciętny czas na zebranie danych wynosi 5 sekund). Szanuje podział czasu i obowiązku, i choć jest to trudne, Darek stara się nie zabierać pracy do domu. Jest oddanym mężem i ojcem. W wolnych chwilach lubi grać w gry – nawet bardzo.