Copywriting SEO
i Storytelling
Czym dla Ciebie jest copywriting? Zbitkiem znaków, które niosą suche informacje? My patrzymy na to zupełnie inaczej. Dla nas dobry copywriting stron WWW to przede wszystkim porywający przekaz, który subtelnie zniewala czytelnika i pozwala wprowadzić się w dalszą historię. Mogą być to treści zupełnie codzienne — podane w ekscytującej formie, ze zgrabnym nasyceniem informacjami pracują na sukces Twojej marki.
Innymi słowy content IS THE KING!
Grzegorz Kozak, Tomasz Rejman
CEO Virtual People
Zmień swoje SEO w realne korzyści
Wprowadzimy angażujące treści, aby Twoi klienci przywiązali się do marki
Gwarantujemy profesjonalnie pozycjonowanie treści, dzięki czemu ich optymalizacja zapewni Ci o wiele lepsze wyniki w Google
Wyróżnimy Twoją markę na tle konkurencji, aby zwrócić uwagę szerokiego grona odbiorców
Dobre treści zwiększą ruch na stronie WWW, co sprawi, że pozyskasz nowych i cennych Klientów
Redagowanie treści na strony internetowe często jest „piętą achillesową” projektu. A przecież trzeba zwrócić uwagę, że oprócz profesjonalnie przedstawionej grafiki, nie można zapomnieć o odpowiednio opracowanych tekstach. Teksty te mają za zadanie zachęcić i namówić do zainteresowania ofertą, do kontaktu, czy współpracy z firmą.
Ich jakość powinna jak najdokładniej spełniać oczekiwania odbiorców, którzy zależnie od tego, jaką masz działalność, szukają informacji, opinii, czy też profesjonalnych opisów technologii. Wszystko zależy od tego, jakiej branży dotyczy copywriting. Szczecin, Warszawa, czy jakiekolwiek inne miasta — nieważne, gdzie oferujesz swoje usługi, ważne czy ludzie je zauważą.
Oprócz tego „dobry content”, który tworzy copywriter np. dla firmy ze Szczecina pomaga wypozycjonować stronę na wysokie pozycje organiczne w Google i dotrzeć do lokalnych odbiorców. Pamiętaj o pewnej fundamentalnej regule — jeśli nie ma Cię w wyszukiwaniach, to tak naprawdę Twoja marka nie istnieje.
Kreatywność
Metoda kopiuj-wklej, suche treści, nudne techniczne zdania — tego u nas nie znajdziesz. Do naszej pracy wnosimy nie tylko poczucie zobowiązania, ale również odrobinę luźnej atmosfery, dzięki czemu możemy nawet najbardziej skomplikowane zlecenia zamienić w ciekawe wyzwanie! Zagwarantujemy Ci content pobudzający wyobraźnię, który bazuje na sprawnej zabawie słowem i atrakcyjnej optymalizacji tekstu.
Doświadczenie
Prowadzimy nasz biznes od wielu lat, dzięki czemu doskonale poznaliśmy zarówno podstawowe mechanizmy, które decydują o treściach, jak i korzystamy z panujących aktualnie trendów. Z naszą pomocą możesz mieć pewność, że zaangażujemy wszystkie możliwe kanały, którymi pozyskasz nowych Klientów.
Kooperacja
Pomimo że pisanie treści jest jedną z kilku naszych domen, nie zapominamy o ogromnej roli, jaką odgrywa sprawna komunikacja z Klientem i współpraca na każdym kroku. Oferujemy otwartą relację, dzięki czemu możesz zwracać się do nas z wszelkimi pytaniami, wątpliwościami, czy też sugestiami w związku ze zleceniem!
Skuteczność
W Virtual People nie używamy półśrodków — nasze treści mają być skuteczne, trafiać do odbiorcy i aktywnie go angażować. Specyficzne podejście pomogło nam wielokrotnie zrealizować wyznaczone cele, a co najważniejsze stworzyć dla Klienta unikalne i porywające teksty o jego branży. Przykładowe prace tego, co potrafimy, znajdziesz w naszych realizacjach.
Copywriting
Najczęściej zadawane pytania
Co kryje się pod pojęciem copywritingu?
Najprościej copywriting można wyjaśnić jako tworzenie tekstów na stronę internetową. Mogą to być teksty na podstrony, opisy kategorii, artykuły blogowe — panuje tutaj niemal całkowita dowolność. Dobry copywriting przyczynia się do zauważenia strony przez roboty Google, a także zwiększenia sprzedaży dzięki wartościowym treściom skierowanym do odbiorców.
Co oznacza content marketing?
Content marketing to niezbędne marketingowe treści, które wykonujemy w zgodzie z całą strategią i identyfikacją firmy. Dotyczą przede wszystkim tworzenia pomocnych tekstów — takich jak np. artykuły na bloga firmowego, poradniki, czy też instruktażowe materiały wideo. Wykorzystując copywriting marketing budujemy wizerunek marki tak, aby wyróżniała się na tle konkurencji.