Blog
Skuteczny e-marketing, branding i webdesign od 15 lat.
Niemal od początku funkcjonowania serwisu Gmail firma Google skanowała wiadomości przesyłane za pomocą tej platformy w celu lepszego dopasowania reklam do konkretnego użytkownika. W związku z coraz większą świadomością użytkowników oraz ich obawami przed nadmiernym brakiem poszanowania prywatności firma z… ...
Pomimo skrócenia dystansu pomiędzy sprzedawcą, a nabywcą poprzez wykorzystanie takich platform jak Facebook, Twitter czy Instagram to e-mail marketing, kamień węgielny komunikacji w Internecie, wciąż jest nieodłącznym i kluczowym kanałem marketingowym dla wielu firm. Zastosowanie E-mail marketing jest formą reklamy,… ...
Branża prawna, ze względu na ograniczenia wynikająca z przyjętej etyki zawodowej oraz monitoringu ze strony samorządowych komisji etyki oraz konkurencji, ma ograniczone pole działania w przypadku reklamy i promocji swojej oferty. Nie jest jednak tak, że radca prawny lub adwokat… ...