Oferta

To właśnie logo przez cały swój żywot wyznacza standardy wizualne.

Czym byłoby Apple bez swojego jabłka? Jakie byłyby losy koncernu Ferrari bez czarnego konia, pod którego szyldem latał pierwotnie as przestworzy Francesco Baracca? Tego nie wiemy. Nie wiemy również, w jakim stopniu nazwa i logo przyczyniła się do sukcesu wielu firm. Czego natomiast jesteśmy pewni? Dobra nazwa i odpowiednio skomponowany znak graficzny jest jak nuta, która od razu wpada w ucho, a nogi zaczynają same rwać się do tańca.

Nie trzeba być światowym gigantem (i większość z nas nigdy nie będzie) aby mieć logo z duszą. Należy jednak zadbać o taki znak graficzny, który odpowiednio opisze podmiot, który markuje oraz powie do odbiorcy 'ta firma dba o detale i zależy jej na odpowiednim postrzeganiu jakości'. W trakcie naszej działalności wykonaliśmy dziesiątki logotypów, które stały się trzonem identyfikacji wizualnej naszych Klientów. Każdy z nich jest zupełnie niepowtarzalny, w 100% oryginalny.

Kluczem do sukcesu jest nasza metodologia pracy. Z momentem podjęcia zlecenia angażujemy całe nasze doświadczenie, by odpowiedzieć sobie na fundamentalne pytania: Kim jest Klient i jaki efekt chce uzyskać?

Mocne strony naszych logotypów

Tworzone od podstaw

Skrojone na miarę

Dopasowany font

Przemyślany znak graficzny

Opisowa prezentacja konceptu

Ponadczasowy charakter

Doskonały dobór barw

Niepowtarzalność

Imperial Snails

Imperial Snails

identyfikacja / hodowla ślimaków / 2014

Zamknij okno
Fabryka

Fabryka

identyfikacja / biurowiec / 2014

Zamknij okno
Central Park

Central Park

identyfikacja / deweloper / 2014

Zamknij okno
Jeżyk24

Jeżyk24

identyfikacja / art. zoologiczne / 2014

Zamknij okno

Nasze logasy sprawiają, że firma jest lepiej identyfikowana i szybciej zapamiętywana przez potencjalnych odbiorców.

Być może brzmi to dość bajkowo ale zapewniamy, że efekty są bardzo realne ;) Niestety, logotyp jest bardzo często zaniedbywanym elementem. Nierzadko spotykamy się z podejściem 'a nie można zrobić po prostu zwykłego napisu?'. Odpowiedź brzmi 'oczywiście, że można ale czy naprawdę chcemy aby nasza firma była nijaka?'. Przede wszystkim należy zdać sobie sprawę, że to właśnie logo przez cały swój żywot wyznacza standardy wizualne.

Dojrzałe firmy inwestują na różne sposoby, by ich produkt był postrzegany lepiej od konkurencji. Dla początkujących lub tworzących nowy brand, nazwa i logotyp jest tego pierwszym krokiem.

Oczywiście jak wszystko na świecie, logotyp również się starzeje. Dlatego z czasem warto go poddać facelifting'owi, co podniesie jego walory estetyczne i dopasuje wizualnie do panujących trendów. Dlatego zachęcamy, byś nie odbierał sobie szansy, by stać się 'lokalnym mercedesem', a Twoje logo niech będzie godnym reprezentantem Twojej działalności.