Zakres prac

  • Odświeżenie identyfikacji wizualnej marki
  • Uproszczenie nawigacji na stronie
  • Poprawa UI/UX w celu zwiększenia skuteczności reklam w Google Ads
Zobacz projekt online

Projekt Rajpur miał na celu odświeżenie identyfikacji wizualnej i ulepszenie nawigacji na stronie WWW, aby zwiększyć rozpoznawalność marki oraz zaangażowanie użytkowników. Stworzyliśmy przejrzysty layout zgodny ze standardami UX/UI, który upraszcza ścieżkę użytkownika i wspiera cele biznesowe w Google Ads. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom programistycznym nowa wersja witryny ułatwia nawigację i zwiększa skuteczność działań marketingowych.

Koordynator projektu
Dariusz Romaniec
Dariusz Romaniec

Założenia projektu

Założenia projektu
Zaplanowanie struktury zgodnie ze standardami i zasadami UX i UI
Założenia projektu
Wykonanie layoutu strony
Założenia projektu
Wdrożenie programistyczne
Założenia projektu
Stworzenie strategii i optymalizacja działań reklamowych