Mikołaj Rylski

Zakres prac

  • Przygotowanie strategii na rozwój marki osobistej
  • Opracowanie nazwy marki osobistej
  • Zbudowanie identyfikacji wizualnej
  • Zaprojektowanie i wdrożenie nowoczesnej strony WWW
Zobacz projekt online

Naszym celem było stworzenie spójnej i autentycznej marki osobistej Pana Mikołaja. Rozpoczęliśmy od strategii personal brandingu, a następnie zadbaliśmy o profesjonalną identyfikację wizualną oraz nowoczesną stronę internetową zgodną z UX/UI. Efekt? Silna obecność online i większa rozpoznawalność marki.

Koordynator projektu
Weronika Worsztynowicz
Weronika Worsztynowicz

Założenia projektu

Założenia projektu
Stworzenie strategii personal brandingu
Założenia projektu
Wykreowanie nazwy marki osobistej
Założenia projektu
Zaprojektowanie logo
Założenia projektu
Zaprojektowanie graficzne strony WWW zgodnie ze standardami i zasadami UX/UI