BE HAPPY MUSEUM

Zakres prac

  • Poprawa identyfikacji wizualnej w sieci poprzez strony www
  • Stworzenie sklepu internetowego
  • Zaplanowanie struktury UX i UI
  • Stworzenie strategii i optymalizacji działań reklamowych
Zobacz projekt online

BeHappyMuseum wyszło z innowacyjnym pomysłem na siebie. Jest to pierwsze Instagramowe Muzeum w Polsce, w którym można robić ciekawe zdjęcia. Na rynku funkcjonują od 2018 roku, a swoją działalność rozpoczęli właśnie w Szczecinie. Do Virtuala BeHappyMuseum zgłosiło się, ponieważ potrzebowało platformy sprzedaży biletów.

Koordynator projektu
Tomasz Stypa
Tomasz Stypa

Założenia projektu

Musieliśmy wziąć pod uwagę przede wszystkim rodzaj usług oferowanych przez BeHappyMuseum. Ich działania nie dotyczyły tylko jednego miasta, zatem musieliśmy też uwzględnić sprzedaż biletów wstępu do Muzeów w konkretnych miejscach – w Szczecinie, Warszawie, Krakowie i w Zakopanem. Założyliśmy, że użytkownik powinien sam, w prosty sposób, móc wybrać interesujące go Muzeum, wybrać lokalizację, datę oraz godzinę odwiedzin. Całość miała być przejrzysta, prosta i pasująca do charakteru działalności BeHappyMuseum – czyli do miejsca cieszącego się popularnością i zrzeszającego osoby z pozytywną energią

Założenia projektu
Analiza dotychczasowych działań
Założenia projektu
Analiza obecnego wizerunku firmy
Założenia projektu
Stworzenie narzędzia do sprzedaży biletów wstępu do Muzeum
Założenia projektu
Wspieranie marki pod kątem technicznym oraz marketingowym

Rezultat

Zanim rozpoczęliśmy budowę systemu zamówień, wspomogliśmy BeHappyMuseum w tworzeniu nowej identyfikacji strony pod kątem UX i UI. Wprowadziliśmy także szereg poprawek wobec zastosowanych wcześniej rozwiązań, aby strona funkcjonowała lepiej i dopiero później zdecydowaliśmy się na stworzenie platformy sprzedażowej, która z początku miała być naszym głównym zadaniem. Zatem kiedy zadbaliśmy już o strukturę strony i wprowadziliśmy poprawki, czyli o ten najważniejsze elementy funkcjonowania strony, zajęliśmy się tworzeniem narzędzia do sprzedaży biletów wstępu do Muzeum dla poszczególnych miast – użytkownik może wybrać interesującą go ofertę i dzień w kalendarzu. W następnej kolejności musieliśmy zaplanować i stworzyć sklep internetowy. W tym przypadku zdecydowaliśmy się to zrobić na bazie platformy Shoper, gdzie znajdują się gadżety BeHappyMuseum, różnorodne i nietuzinkowe. Współpraca z tą marką była na tyle owocna, że do dziś się ona nie zakończyła. Od stworzenia platformy sprzedaży biletów, przeszliśmy do wspierania marki pod kątem technicznym oraz marketingowym.

wzrost sprzedaży o

150%

więcej odwiedzin o

200%

obniżenie współczynnika odrzuceń o

20%

poprawa pozycji organicznych do

1

Otrzymaliśmy solidne wsparcie od ludzi z Virtuala. Praca z nimi to czysta przyjemność.

Be Happy Museum