Oferta

Pokaż nam swoje logo, a powiemy Ci czym się zajmujesz.

Jeśli trafiłeś na naszą stronę, to na pewno szukasz rozwiązań marketingowych dla swojej firmy, może nowej strony WWW, projektu logotypu, wizytówki lub papieru firmowego do Twojego biura. Nie ważne czy jesteś na początku drogi w biznesie czy wręcz przeciwnie, masz spore doświadczenie i planujesz jedynie odświeżyć swój wizerunek, przyda Ci się wszytko.

Dlaczego o tym piszemy? Bo identyfikacja wizualna to zbiór tych wszystkich cech i elementów, które stanowią wartość podstawową dla rozpoznawalności i unikalności Twojej marki! To Te pozornie proste elementy które czynią ją niepowtarzalną, oraz w jasny sposób przekazują informację klientowi z jaką firmą ma do czynienia i czym się zajmujesz. Czym więc dokładnie jest dokładnie?

Brand Creating czyli tworzenie identyfikacji wizualnej to proces który rozpoczyna się od pomysłu, a następnie zaprojektowania logotypu jako podstawy, wyznaczającej standardy wizualne Twojej marki. Każdy element taki jak strona www, wizytówka, papier firmowy, teczka, ulotka czy koperta, wykonane w jednolitej, zgodnej formie, tworzą spójną całość, która wpływa na wizerunek i postrzeganie Twojej firmy.

Dlaczego to takie ważne?

Spójna identyfikacja

Stanowi siłę brandu, dzięki jednolitemu wizerunkowi Twoja firma nabiera charakteru i staje się rozpoznawalna.

Każdy element jest istotny

Nie zaniedbuj szczegółów nawet tak pozornie drobne rzeczy jak koperta, wizytówka, papier, na którym drukujesz czy teczka na dokumenty powinny przykuć uwagę klientów!

Jakość na pierwszym miejscu

Nie ważne jak wiele gadżetów będzie z logo Twojej firmy, liczy się to czy nawet najprostsza forma jak osobista wizytówka, zostanie w pamięci klienta.

Pracując z naszymi klientami od lat, udało nam się wypracować model współpracy w którym planujemy, budujemy oraz dbamy o profesjonalny wizerunek marki.

Jeśli jeszcze nie wiesz czy potrzebujesz spójnej identyfikacji wizualnej, przyjrzyj się firmom z Twojego otoczenia. Tak, dokładnie tym, które widzisz na co dzień i zapamiętujesz. Posługują się tym samym znakiem, barwami, charakterystycznym drukiem i formą. Każdy dokument, pismo, gadżet jest ściśle powiązany dzięki czemu jesteś w stanie rozpoznać, od kogo pochodzi. To jest siła spójnej identyfikacji wizualnej, wykorzystaj ją także w swojej firmie.