Oferta

Współpracę z firmą Tenzi rozpoczęliśmy w 2016 roku.

Strona internetowa marki

Początkowy zakres obsługi obejmował stworzenie dedykowanej strony internetowej dla nowej linii produktów, którą firma zamierzała wprowadzić na rynek - Tenzi Detailer.

Dodatkowo zaimplementowany, dedykowany panel CMS umożliwia administratorowi strony niemal w dowolny sposób edytowanie obecnych oraz przyszłych produktów pojawiających w gamie kosmetyków samochodowych Tenzi Detailer - poczynając od zmiany opisu, zdjęcia, czy nazwy produktu po takie drobiazgi jak zdjęcie w tle produktu, ikony cech czy umieszczanie linku, który przenosi użytkownika do wideo prezentacji danego preparatu.

 

Witryna, która została zaprojektowana, przy aktywnym udziale klienta, ma na celu efektowne i efektywne zaprezentowanie szerokiego spektrum działania poszczególnych produktów z nowej serii, poinformowania użytkowników strony o filozofii marki oraz historii firmy, a także umożliwić potencjalnemu odbiorcy prosty zakup produktu.

Od strony internetowej do kompleksowej obsługi fanpage'y.

W toku kolejnych spotkań z klientem zrodziła się idea współpracy również na płaszczyźnie promocji wizerunkowej dotychczas funkcjonującej marki oraz gamy produktów opracowywanych przez firmę przy pomocy Facebook'a.

Aby ułatwić fanom marki odbiór przygotowywanych przez nasz zespół treści postanowiliśmy wrócić do dawno zapomnianego przez klienta sposobu komunikacji, a mianowicie prowadzenia dwóch osobnych profili - ogólnego oraz dedykowanego profesjonalnej kosmetyce samochodowej, który to od kilkunastu miesięcy był porzucony i nie wykazywał żadnych oznaków 'życia'.

 

 

Pomimo wielomiesięcznej nieaktywności postanowiliśmy odbudować ten profil co przyniosło oczekiwane rezultaty - aktywizację dotychczasowych fanów oraz regularne powiększanie bazy nowych odbiorców. W ten sposób obie grupy docelowe mają możliwość wyboru spośród interesujących ich treści.

W ramach obsługi obu profili, oprócz aktywnego prowadzenia stron, dochodzi konfiguracja, prowadzenie oraz ciągła analiza płatnych kampanii promocyjnych ukierunkowanych zarówno na poszczególne produkty, grupy produktów jak i wizerunek samej marki.

Artykuły w postaci Facebook Notatki

Aby urozmaicić treści przekazywane za pomocą Facebook'a oraz dostarczyć wartościowych, interesujących materiałów dla profesjonalnych odbiorców z sektora B2B oraz B2C cyklicznie tworzone są przez nasz zespół eksperckie artykuły, przy współpracy doświadczonych szkoleniowców Tenzi, które udostępniane są następnie za pomocą funkcji facebook'owej Notatka. Pozwala to odbiorcom marki Tenzi w łatwy sposób uzyskać dostęp do profesjonalnej i pożądanej przez nich wiedzy.

 

Konkurs z okazji przekroczenia 1000 fanów

W ramach podziękowania dla pierwszego 1000 użytkowników, za ich zaangażowanie oraz aktywność na profilu Tenzi Autodetailing, został zorganizowany konkurs, w którym do wygrania były produkty do profesjonalnego auto detailingu o wartości 1500 zł.

 

W ramach naszej obsługi został przygotowany dedykowany regulamin oraz została zaprojektowana i wdrożona profesjonalne grafika zachęcająca do udziału w konkursie.

Uczestnicy mieli za zadanie przedstawić w komentarzu swój wymarzony model samochodu oraz opowiedzieć w kilku zdaniach, gdzie chcieliby się nim wybrać w podróż życia. Otrzymaliśmy dziesiątki zgłoszeń, w których fani marki mogli podzielić się swoimi marzeniami o upragnionych autach i wyśnionych wyprawach. Całe wydarzenie, przy niewielkich środkach na promocję oraz dzięki odpowiedniej konfiguracji reklamy, wygenerowało setki reakcji oraz dotarło do tysięcy fanów auto detailingu.