Oferta

Wdrożenie dedykowanego oprogramowania oraz marketing dla firmy pożyczkowej na przykładzie firmy Solven.

Współpracę z Solven rozpoczęliśmy pod koniec 2013 roku. Celem był projekt i wdrożenie aplikacji służącej do obsługi wniosków o pożyczki gotówkowe.

Pierwszym etapem była analiza przed-wdrożeniowa, w ramach której ustaliliśmy zapotrzebowanie klienta. Przyjęliśmy, że kluczowymi elementami będą moduły do obsługi:

Wniosków

Windykacji

Księgowości

 

Ponadto, Aplikacja została zintegrowana z systemem BIG, dzięki czemu administrator jednym kliknięciem może zweryfikować wiarygodność pożyczkobiorcy. Celem automatyzacji procesów rozliczeniowych wykonaliśmy integracje z bankiem wskazanym przez Klienta. Wiadomości SMS generowane są przy zastosowaniu integracji z zewnętrznym systemem. Tyle w telegraficznym uproszczeniu.

Oczywiście system zawiera szereg dodatkowych (pomniejszych) narzędzi umożliwiających m.in. zarządzanie opłatami, treścią generowanych wiadomości, administratorami (w tym rejestracje aktywności), różne poziomy dostępności etc.

W miarę możliwości staraliśmy się zawsze wypracować optymalne rozwiązanie i kompromisy zadowlające obie strony.

Identyfikacja wizualna

Równolegle opracowaliśmy oraz wykonaliśmy elementy identyfikacji wizualnej dla brandu Solven w tym m.in. projekt logotypu wraz z księgą znaku, kompletną wizualizacje strony www.solven.pl oraz materiały promocyjne.

Zaproponowaliśmy kilka wariantów, ostatecznie zwyciężył wizerunek z dominującą zielenią. Sam serwis osadzony został w nowoczesnej konstrukcji, podzielonej na przejrzyste bloki, w pełni responsywny.

 

 

Wdrożenie programistyczne

Kolejnym krokiem było wdrożenie programistyczne. W ręce użytkowników oddaliśmy przejrzysty, prosty w obsłudze oraz estetyczny serwis. Każdy pożyczkobiorca posiada swoje konto, w którym może m.in. przeglądać pożyczki, płatności, prywatne wiadomości czy złożone wnioski. Po szeregu testów i uruchomieniu produkcyjnym przeszliśmy do promocji, o której napiszemy już w drugiej części.